Gå til innhold

Stripping i utdrikkinslag ok?

Er stripping i utdrikkingslag ok?  

1 stemme

1. 1. Er stripping i utdrikkingslag ok?

• Ja det hører med
      6
    • Bryr meg ikke.....
      27
    • Nei fysj og æsj
      23

Fremhevede innlegg

Skrevet

040904 - Ja, dette er jo uhørt!! Men jeg kjenner alle kompisene veldig godt, så dette kommer aldri til å skje!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper da virkelig ikke at jeg hadde hatt noe imot det dersom jeg skulle gifte meg.

Da tror jeg det er en feil et sted. :)

Skrevet

Jeg synes stripping i utdrikningslag er ut..Hvorfor kan de ikke reise på det ellers? Nei, stripping i utdrikningslag er ikke nødvendig! Men det er nå min mening da!

Skrevet

Jeg synes egentlig stripping er litt teit jeg da.....

-Men det er sikkert fordi jeg er ei gammal kjærring! :-?

Skrevet
Jeg synes egentlig stripping er litt teit jeg da.....

-Men det er sikkert fordi jeg er ei gammal kjærring! :-?

Men poenget er vel ikke hva vi synes er teit eller ikke.

Selv om jeg synes det er teit å spille dataspill hele natta, så kan han godt gjøre det likevel, liksom ...

Det er vel snakk om hvilke grenser man har for hva man aksepterer fra partnerens side, kanskje?

Skrevet

Hvis min manns forlover hadde fixet stripper, så hadde jeg ikke slått meg vrang av den grunn.

Han er voksen og vet selv hvor grensa går.

På mitt eget utdrikningslag forsikret jeg meg om på forhånd at det ikke ble stripping.

Jeg hadde ganske enkelt ikke satt pris på det.

Mulig jeg tar feil, men når man gifter seg godt ut i 30 åra, så synes jeg stripping har gått litt ut på dato liksom!

Hadde jeg vært 20 så hadde jeg sikkert synes det var hysterisk morsomt! :wink:

Skrevet

Stripping er OK enten det er utdrikkingslag eller andre anledninger. Boddy massage med puppene hennes er ikke OK, uansett hvilken anledning.

Men "vanlig" stripping er litt harry da...

Skrevet

Om noen vil ha det så er det greit for meg, men jeg ville ikke hatt det selv. Om de hadde det i utdrikkingslaget til min kjære hadde det også vært helt greit, finnes ikke bekymret for at han skal gjøre noe galt. Men jeg vet at han ikke har sansen for stripping. Med mindre jeg er stripperen da... :wink: Og han eneste tilskuer selvfølgelig... :sjarmor:

Ærlig talt, hvis man har venner som ville prøve å lure brud/brudgommen til å være utro så bør man virkelig revurdere sine venner!

Skrevet

Før min kjærste møtte meg var han titt og ofte innom strippeklubber. I hans bransje er det veldig normalt når man går ut med sine kunder etc...Dette har jeg sagt til ham att jeg ikke liker nå som han er sammen med meg. Ikke pga av sjalusi men av respekt for meg.Han kommer nok til å dra dit igjen, men jeg liker det ikke. Men, strippere i hans utdrikkningslag er noe helt annet. Så, ja, strippere er ok i utdrikkingslag , men ikke så ok ellers...

Skrevet

Synes personlig ikke stripping er noe særlig spennende, men ikke frastøtende heller. Engasjerer meg mest i at folk kan bli engasjerte og ha sterke meninger om at stripping er fy og æsj...

Gjest Bertine
Skrevet

jeg vil ikke ha stripper i mitt utrdrikkningslag, og har sagt til min kjære at jeg ikke vil at han skal ha i sitt heller...

kanskje jeg er for streng??? :roll:

uansett så respekterer han det, og sier at han ikke har behov for å ha stripper i utdrikkningslaget sitt heller. han er mer opptatt av å ha det gøy med kompisene sine..

:tunge1:

Skrevet

Bryr meg ikke. Hører ikke med, men om det dukker opp er det helt greit. At folk videofilmer ol har ikke med strippingen å gjøre, snarere hva slags venner man har.

Skrevet

men jeg tror nok att dere, som tror att hvis kjæresten er i en annens utdrikkningslag og det dukker opp en stripper, så forlater han rommet, er ganske naive.........

Skrevet
men jeg tror nok att dere, som tror att hvis kjæresten er i en annens utdrikkningslag og det dukker opp en stripper, så forlater han rommet, er ganske naive.........

:enig_animasjon:

Gjest Embla s
Skrevet

Stripping er sikkert ok i utdrikningslag, men ikke i mitt og helst ikke i ett der jeg er en av gjestene. Jeg har aldri lært hvordan jeg skal forholde meg til sånne chippendales menn som stripper og gnukker sin velfylte tanga opp i fjeset mitt mens alle jentene hviiiner av fryd. Jeg er mao ikke prippen, har ikke noe i mot nakne menn, men klarer ikke å forholde meg til utdrikningslags-nakne-menn.

(Det samme gjelder å stå på KarlJohan og selge kyss/kondomer/etc...)

Gjest Embla s
Skrevet

:ler: er det noen som tror det?! Tror ikke det er noen sammenheng mellom hvor trofast man er/hvor høyt en mann elsker kjæresten sin og at han forlater festen hvis det kommer en striptease danserinne...

Gjest Bertine
Skrevet

var den kommentaren tilsiktet meg jens???

i så fall så vil jeg understreke at jeg IKKE er naiv.

jeg stoler så pass på min kjære at jeg ikke hadde bekymret meg viss det dukket opp en stripper hans utdrikkningslag. men han vet hva jeg mener og respekterer det. ikke alle menn er kåte hunder hver gang de ser en naken kvinnekropp!! Og noen menn respekterer sine kjærersters ønske...

Skrevet
var den kommentaren tilsiktet meg jens???

i så fall så vil jeg understreke at jeg IKKE er naiv.

jeg stoler så pass på min kjære at jeg ikke hadde bekymret meg viss det dukket opp en stripper hans utdrikkningslag. men han vet hva jeg mener og respekterer det. ikke alle menn er kåte hunder hver gang de ser en naken kvinnekropp!! Og noen menn respekterer sine kjærersters ønske...

Min samboer klarer også å te seg i nærheten av nakne kvinnekropper, og han sier selv at stripping ikke er så stort for han, men jeg tror ærlig talt ikke han ville ha forlatt rommet!! :o om det kom en stripper på et lag en gang...

Skrevet
jeg vil ikke ha stripper i mitt utrdrikkningslag, og har sagt til min kjære at jeg ikke vil at han skal ha i sitt heller...

kanskje jeg er for streng??? :roll:

uansett så respekterer han det, og sier at han ikke har behov for å ha stripper i utdrikkningslaget sitt heller. han er mer opptatt av å ha det gøy med kompisene sine..

:tunge1:

Bestemmer han selv hva han skal gjøre/ha i utdrikkningslaget sitt da? Det er jo opp til kompisene, og han vil være rimelig sær hvis han går ut fordi de har bestillt stripper vil jeg si.

Gjest Bertine
Skrevet

jeg har aldri sagt at han ville gått ut, ville ikke krevd det av han, men jeg kan faktisk tenke meg at han hadde gjort det på eget iniativ.. han er en mann som respekterer meg ganske høyt..

han er ikke med å planlegger sitt eget utdrikningslag nei, og sær det er han ikke :ler:

men forloveren hans har spurt meg ang stripping og da sa jeg hva jeg følte. han har veldig greie kompiser, som jeg også kjenner godt..

men for å understreke: jeg ønsker ikke at han skal ha stripper, men hadde det vært, ville det ha vært opp til han om han ville forlatt rommet eller vært der. uansett ville jeg ikke giddet å lage bråk av det.

jeg elsker han uansett :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...