Gå til innhold

Stripping i utdrikkinslag ok?

Er stripping i utdrikkingslag ok?  

1 stemme

1. 1. Er stripping i utdrikkingslag ok?

• Ja det hører med
      6
    • Bryr meg ikke.....
      27
    • Nei fysj og æsj
      23

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er stripping i utdrikkingslag ok?

Jeg kjeder meg i dag.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil svare ja, men ikke at det hører med, hvordan gjør jeg det?

Skrevet

Hmmm det går ikke. Du får bare krysse og kommentere..... :wink:

Skrevet

:-? Da bryr jeg meg ikke. Vi hadde stripper i min forlovers utdrikningslag og det var faktisk knallgøy. Lo så jeg grein, så reagerer kanksje litt feil :o Vi hadde hatt en litt "classy" dag, så var morro å avslutte med en litt småtacky greie.

Skrevet

Det gjør meg ingen verdens ting. Helt greit om han får stripper i utdrikningslaget. men jeg tviler på at han får det.

:-) :-)

Skrevet

Jeg bryr meg heller ikke. Har vært på mannlig stripp en gang, og moret meg til de grader! :P

Om min samboer hadde fått noe sånt i utdrikningslaget - so what? Vet at han holder fingrene for seg selv. Ser, men ikke rører. Og han liker å se flotte damer danse og vrikke på det ene og det andre regner jeg med. Er vel ikke så mange mannfolk som ikke liker dette vel? I så fall tror jeg nok de ikke er helt ærlige :wink:

Syntes egentlig ikke det er vits i å diskutere dette jeg :hoho:

Skrevet

Ble litt vanskelig det der... Men, krysset av på bryr meg ikke da det ikke var noe som passet.. Jeg syns ikke stripping er noe kult (mannlig eller kvinnlig), men det gjør meg ingenting...jeg vil ikke reagere på det om jeg hører at det feks. dukket opp en stripper i utdrikningslaget til samboeren.

I mitt eget: hadde blitt litt skuffet for det er ikke noe jeg ønsker..

Skrevet
Jeg bryr meg heller ikke. Har vært på mannlig stripp en gang, og moret meg til de grader!  :P  

Om min samboer hadde fått noe sånt i utdrikningslaget - so what? Vet at han holder fingrene for seg selv. Ser, men ikke rører. Og han liker å se flotte damer danse og vrikke på det ene og det andre regner jeg med. Er vel ikke så mange mannfolk som ikke liker dette vel? I så fall tror jeg nok de ikke er helt ærlige  :wink:  

Syntes egentlig ikke det er vits i å diskutere dette jeg  :hoho:

Enig! (JEG VIL HA :enig:-smileyen tilbake!!!)

Skrevet

Syntes egentlig ikke det er vits i å diskutere dette jeg  :hoho:

Da skal du slippe å svare :wink::ler:

Er enig i at jeg tror de fleste liker å se på en flott kvinnekropp...Det er vel normalt det?

Skrevet
Ble litt vanskelig det der... Men, krysset av på bryr meg ikke da det ikke var noe som passet.. Jeg syns ikke stripping er noe kult (mannlig eller kvinnlig), men det gjør meg ingenting...jeg vil ikke reagere på det om jeg hører at det feks. dukket opp en stripper i utdrikningslaget til samboeren.

I mitt eget: hadde blitt litt skuffet for det er ikke noe jeg ønsker..

Enig med deg. Jeg kan godt stå over, men det gjør meg ikke noe om han utsettes for stripper.

Mannfolk som påstår de ikke liker å se pene damekropper juger - det er nå min mening.

Skrevet

Enig med deg. Jeg kan godt stå over, men det gjør meg ikke noe om han utsettes for stripper.

Mannfolk som påstår de ikke liker å se pene damekropper juger - det er nå min mening.

:Nikke:

Skrevet

Jeg krysset ikke av for jeg fant ikke noe svar som passet meg. Har hørt skrekkhistorier om utdrikningslag hvor det har dukke topp strippere som har gnidd seg oppetter en allerede heldritings brudgom, og seansen har blitt filmet og vist for hans tilkommende og familie etterpå.OG tilfeller der resultatet av strippingen har vært at brudgommen endte i seng med stripperen som tjente noen ekstra kroner fra kompisene hans. DET er å gå for langt. Ellers synes jeg stripping er helt ok. Mannfolk liker jo å se på en veldreid kropp som bukter og vrir seg foran dem, og er det lagt som skikkelig DANS, så kan det faktisk være ganske sensuelt og flott å se på, slik som med magedans.

Skrevet

040904 Der snakker vi jo prostitusjon - det er IKKE ok.

Skrevet
Jeg krysset ikke av for jeg fant ikke noe svar som passet meg. Har hørt skrekkhistorier om utdrikningslag hvor det har dukke topp strippere som har gnidd seg oppetter en allerede heldritings brudgom, og seansen har blitt filmet og vist for hans tilkommende og familie etterpå.OG tilfeller der resultatet av strippingen har vært at brudgommen endte i seng med stripperen som tjente noen ekstra kroner fra kompisene hans. DET er å gå for langt. Ellers synes jeg stripping er helt ok. Mannfolk liker jo å se på en veldreid kropp som bukter og vrir seg foran dem, og er det lagt som skikkelig DANS, så kan det faktisk være ganske sensuelt og flott å se på, slik som med magedans.

Man må da ha utrolig dårlige og teite kamerater om de gjør noe sånt?

Skrevet

Har deltatt i utrdrikningslag for begge kjønn m/stripper + deltatt som "underholdingsinnslag" en del ganger. (Strippet ikke, men vi var en del damer som hadde som "jobb" å få gutta til å ha det gøy...) og det hele er heeeelt ufarlig! Brudgommen er som regel "overveldende tilsjasket av forfriskninger" før det hele tar av og er den som gjør minst galt...

Skrevet

Tari: Ja, og dessverre finnes de teite kameratene i skremmende mange kompisgjenger....Jeg stoler på min kjære, men kjenner ikke kompisene hans sånn....

Leo: Takk for et beroligende svar. For mitt eget utdrikningslag føler jeg meg trygg, for de som planlegger det vet svært godt hva de kan få meg med på og ikke, og er klar over at jeg ikke bryr meg filla om å sette meg TOTALT på bakbena dersom det dukker opp forslag som ikke passer meg.

Skrevet
Jeg krysset ikke av for jeg fant ikke noe svar som passet meg. Har hørt skrekkhistorier om utdrikningslag hvor det har dukke topp strippere som har gnidd seg oppetter en allerede heldritings brudgom, og seansen har blitt filmet og vist for hans tilkommende og familie etterpå.OG tilfeller der resultatet av strippingen har vært at brudgommen endte i seng med stripperen som tjente noen ekstra kroner fra kompisene hans. DET er å gå for langt.

Her vil jeg si at det ikke er stripperen som er problemet, det er de såkalte kompisene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...