Gå til innhold

Super service hos Lookfantastic!

Anbefalte innlegg

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg har bestilt derfra mange ganger, og alltid vært veldig fornøyd, men i min siste bestilling sendte de meg shampo i steden for solbeskyttende hårspray. Jeg skrev en mail til dem og forklarte hva som hadde skjedd, de beklaget og sender meg varen jeg hadde bestilt snarest, i tillegg får jeg beholde feilvaren!

Veldig fornøyd! :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også kjempefornøyd - har de siste gangene bestilt varer på fredag og fått pakken på mandag morgen!

Gjest Ethereal
Skrevet

Hva har dere bestilt i det siste, da? Jeg har ikke kjøpt noe der siden september, eller noe slikt. Det som frister mest er Kerastase, og når man inkluderer portoen, kommer shampo og balsam på 290,- Derfor blir besparelsen ikke så stor, tror de ville kostet 330,- hos frisør.

Gjest Étoile
Skrevet

Min siste bestilling var:

- Dermalogica Environmental Control Deodorant (BOMKJØP! :( )

- Kerastase lait nutri sculpt

- Kerastase Soleil Voile Protecteur (men fikk shampo i steden, og nå får jeg begge deler... :D )

- Dermalogica solkrem

Gjest Étoile
Skrevet
Hva har dere bestilt i det siste, da? Jeg har ikke kjøpt noe der siden september, eller noe slikt. Det som frister mest er Kerastase, og når man inkluderer portoen, kommer shampo og balsam på 290,- Derfor blir besparelsen ikke så stor, tror de ville kostet 330,- hos frisør.

Hvilken er det du har tenkt å kjøpe?

Skrevet

Jeg har kjøpt Redken Extreme (Shampo + Balsam + Toalettmappe), tror den kom på 16 pund, samt styling produkter fra Redken sist gang (Lush Whip, Glass Look og Outshine).

Skrevet

Etoile; var deoen dårlig?

Hadde tenkt å bestille en...

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe de derre Resistance-greiene. Synes de er ganske gode. Men jeg har også lyst på Sebastian Laminates (Jævlig dyr!) eller Xtah (lukter vanilje). Her er det en Sebastian-frisør rett ved der jeg bor, og jeg blir fristet hver gang jeg går forbi.

Skrevet

Jeg er også fornøyd, bortsett fra at de glemte bestillingen min en gang men når den først var registrert kom den raskt.

Siste kjøp: Redken All Soft shampo og balsam + toalettmappe.

Jeg spør også: Var deoen dårlig?

Gjest Étoile
Skrevet

Jepp, deoen var ikke noe god. Og jeg som var så glad for å ha funnet en som liksom skulle være bra og UTEN alkohol og aluminium.

Den virker rett og slett ikke! Lukter svette etter bare et par timer, og jeg har aldri opplevd det som et problem før!

Gjest Ethereal
Skrevet

Sjekk ut svaret i deotråden til Coffee Jolene. :-)

Gjest Étoile
Skrevet
Jeg har tenkt å kjøpe de derre Resistance-greiene. Synes de er ganske gode. Men jeg har også lyst på Sebastian Laminates (Jævlig dyr!) eller Xtah (lukter vanilje). Her er det en Sebastian-frisør rett ved der jeg bor, og jeg blir fristet hver gang jeg går forbi.

Resistance er gode ja. Er fristet til å prøve den xtah neste gang jeg da, siden du skryter så fælt av den! :D Har du prøvd å bestille fra HQ hair? Har nemlig lyst å prøve noe av de Mario Badescu - greiene også...

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har ikke turt, har hørt at de ikke setter noen som helst verdi utenpå pakken=>tollrisiko. Men jeg har lyst til å teste Mario Badescu, spesielt har jeg hørt fint om enzymrengjøringen.

BTW: Har du prøvd Harmonie-kremen til Decleor (den nye)? Jeg trenger noe litt lettere nå som våren er i anmarsj.

Gjest Étoile
Skrevet

Hmm, det vakke bra. Tenkte jeg skulle prøve den berømte kvise-fjerneren jeg nemlig. Høres jo genialt ut. Kanskje jeg bare får ta en tur til London eller New York... :sjarmor:

Jeg har ikke prøvd Harmonie kremen, nei. Vurderer å bestille en ny omgang Intensive Moisture Balance til våren jeg. Synes huden blir så deilig myk og glatt av den, men den holder jo ikke på denne tiden av året.

Men er litt nysgjerrig på harmonie også, alt for glad i å prøve nye ting!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har EN FULL TUBE av Intensive i skapet hjemme, måtte legge den bort før den nesten var tatt i bruk. Hmm... *sparespare* Kanskje jeg heller skulle kjøpe en ny tønne Ultracalming Cleanser? Eller har du bedre forslag?

Gjest Étoile
Skrevet

Kunne trengt en ny rens selv, men vet ikke hva. Begynner å bli relativt lei av Ultracalming, og Decleoren frister ikke. Har ikke prøvd den da..

Irritert over at jeg ragerte så fælt på Md, bruker den innimellom, men den kan ikke brukes 2 g daglig.

Gjest Ethereal
Skrevet

HVILKEN Decleor? Rensekremen for tørr hud er nyydelig...(den er lysegul og lukter slik som Nutri-delice). Renseskummet er helt for jævlig (unnskyld språkbruken). Jeg kunne tenkt meg å teste ut renseoljen. Får høre med hudpleier når jeg kommer hjem, det er uansett relativt lite å spare på renseprodukter via nettet. Ikke som med kremene, der man sparer flere hundrelapper

Gjest Étoile
Skrevet

Hmmm, en hvit flaske med noe rensekrem greier ble jeg anbefalt av hudpleier, er det den du mener? Eller er det en annen jeg ikke har oppdaget.... :-)

Men har ikke så lyst på rensemelk + tonic, liker vaskegele...

Gjest Ethereal
Skrevet

Tørr hud og vaskegele er som oftest dårlig match... Jeg synes å huske at Chanel hadde en OK en, for sensitiv hud. Men den skummet ikke.

Ellers kan du jo teste ut skummet til Shiseido The Skincare. Det liker jeg godt om sommeren.

Skrevet
Hmm, det vakke bra. Tenkte jeg skulle prøve den berømte kvise-fjerneren jeg nemlig. Høres jo genialt ut.

Kvisefjerner? Hva hvor? Finnes det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...