Fashionistaen Skrevet 19. juli 2012 #21 Skrevet 19. juli 2012 De Le Chemeau støvlene så jo bare ut som ridestøvler. Anonym poster: 0d6d24910fdca39e3ebe62c57be3de0d Det er igrunn ikke så rart, da det faktisk er det det er TS presiserte ikke i innlegget sitt hva hun likte av støvler, så da viste jeg frem det jeg liker, nemlig støvler inspirert av de rytterne bruker.( som jeg med riktig antrekk synes kan bli nok så lekkert) Her er noen andre litt mer kommersielle forslag: Jeg har dessverre ingen anelse, men drev og undersøkte litt da jeg fant støvlene selv og da fant jeg ut at de var ganske store rundt leggen (sett at man ikke har veldig kraftige legger). Jeffrey Campbell sko bruker som regel å ha god kvalitet, men jeg søkte litt rundt og flere har skrevet at kvaliteten var skuffende. Av egen erfaring så er Hunter støvlene av veldig god kvalitet, da. Vet ikke om du vil ha dem men de finnes i mange modeller, min favorittmodell er Quilted.. Chanel-mønster. De sitter godt på foten, har en solid såle (som også kan brukes på isen på vinteren!) og jeg har ikke opplevd falming av farge. Her er Quilted modellen: http://i598.photobuc...bber-boots-.jpg Ok, da dropper jeg de iom at jeg har såpass korte ben at de uansett vil bli posete og for lange for meg Jeg har et par Hunter-støvler, den sorte standard modellen (riktignok er de snart fem år ens.). Men jeg kan ikke si at jeg er fornøyd med kvaliteten på gummien de bruker. For meg så begynte den å sprekke allerede etter andre året, selv om jeg brukte voks og behandlet de "riktig". Dessuten så blir sålen lett slitt og jeg har hørt fra andre jeg kjenner at sålen i enkelte tilfeller har falt av, selv etter liten bruk... Har på følelsen at prisen er såpass høy pga. merket, ikke kvalitet, dessverre :/ Takk for forslaget, men jeg tror jeg står over da jeg ikke liker at det faktisk er mønsteret som kjennetegner Chanel, ikke Hunter. Og jeg har dessverre ikke nok penger til å kjøpe et par fra Chanel.
sol87 Skrevet 19. juli 2012 #22 Skrevet 19. juli 2012 Hvis det er noe i veien med støvlene, er det lurt å reklamere på dem. Du har to års reklamasjonsrett på støvler du kjøper i Norge, hvis du har tatt vare på kvitteringen. Støvler skal ikke sprekke, men pass på å ikke sette støvlene dine direkte på varmekabler hvis du har vært ute i kjølig vær, Den store varmeforskjellen kan ødelegge gummien og få den til å sprekke! Uansett: er det noe feil med dem, reklamer på dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå