Gå til innhold

Skal du kjøpe Valentinegave til din kjære?

Skal du kjøpe Valentinegave til din kjære?  

1. 1. Skal du kjøpe Valentinegave til din kjære?

• Ja
      4
    • Har ikke bestemt meg
      5
    • Kunne ikke falle meg inn
      14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Samboeren min har nettopp reist, skal bort med jobben. Han kommer hjem på søndagen til strøken leilighet, god mat og roser. Har også laget et kort og kjøpt noe dill ved siden av. Også pakket jeg ned favoritt sjokoladen hans med i bagen han tok med seg på tur. :-)

Skrevet

Jeg boikotter Valentines, og det gjør min kjære også.

Skrevet

Nei, jeg ser ingen grunn til å dra denne Amerikanske tradisjonen inn i vårt hjem.

Vi trenger ikke gaver for å vise at vi er glad i hverandre.

Skrevet
Jeg boikotter Valentines' date=' og det gjør min kjære også.[/quote']

:Nikke:

Samme her!

Dina

Skrevet

Nei, vi skal ikke kjøpe gaver, men istedet kose oss med en god middag. Jeg synes forøvrig det er ganske tåpelig å boikotte slike dager bare av prinsipp. Det er jo ikke slik at de som synes denne dagen er spesiell ikke viser at de er glade i hverandre ellers i året også. Nei, det blir bare for barnslig.

Skrevet

Jepp, vi feirer alltid Valentines. Har date, og gir hverandre et kort og kanskje litt sjokolade.. Iår har jeg slått på stortromma, og sender kort til 3 venninner som bor i andre byer om at jeg er sjempeglade i dem :kul:

(og hvis noen skal gi meg pepper for at jeg ikke boikotter, mannen min er amerikaner så vi feirer både norske og amerikanske dager; 4.juli, thanksgiving, valentines osv.)

Skrevet

vi holder oss til å gå ut å spise og kanskje en kino tur..

Skrevet

Hvis det å spise en god middag og si at vi er glade i hverandre kan kalles å feire Valentins dag så gjør vi vel det da..., sånn bortsett fra at vi gjør dette alle lørdager ellers også! :ler:

Vi har ikke noe spesielt forhold til denne dagen da det ikke er noe vi har vokst opp med, men noe som handelsstanden har begynt med etter 1995 (eller noe).

Skrevet

Ja min kjære skal få en liten gave og en deilig middag med rødvin til.

Ikke fordi jeg feire valentines, men mest fordi jeg synes det er koselig å ha en ekstra dag å feire kjærligheten på.... Ikke at vi trenger et paskudd for å gjøre det, mest fordi jeg synes tanken bak valentines er god :-)

Gjest Zalomine
Skrevet

Ikke gave, men alltid kort (enda ikke fått et valentines kort tilbake da...)

I år LAGER jeg kortet, med mine begrensede "scrappe-kunnskaper". Håper det blir verdsatt. Jeg sliter litt med å lage det, da han plutselig bestemte seg for å være hjemme i kveld, i stedet for å være borte i et par timer, dermed må jeg late som jeg driver med bilder til album, gjøre LITT album-opplegg også, og satse på at han ikke oppdager det.

Nå ser han film da, så det går nok greit.

Skrevet

Jepp, i år også (det er vel gang nr. 13 tror jeg). Men jeg vet ikke riktig HVA enda.....

Skrevet

Jeg kjøper ingenting til han, men blir kjempesur om han ikke kjøper blomter til meg!

Så er det ut å spise middag om kvelden. :wink:

Skrevet

Så er det ut å spise middag om kvelden. :wink:

Håper dere har booket bord, ellers blir det kanskje vanskelig.....

Gjest Zalomine
Skrevet

Vi skal heller lage oss god middag hjemme vi. Noe vi har lyst på, som kan serveres med lys på bordet, rolig musikk (tipper jeg setter på "klassiske røde favoritter") i bakgrunnen, og bare oss to.

Jeg skal rydde av spisebordet (som er opptatt med album og bilder, samt sokker og andre klær som ikke er helt sånn... lagt sammen) sånn at vi ikke spiser i salongen slik som vi pleier, for da setter han lett på tv'n.

Jeg forventer ikke å få noe som helst. Det har jeg ikke fått noen av de valentin-dagene vi har hatt sammen. Han har gitt meg blomster og kort som det står "Jeg elsker deg" på sånn helt andre dager, så han er ikke ute av stand til å være romantisk altså. Han VET at det er denne helga også. Men jeg forventer altså ikke å få noe. Gleeeedelig overrasket om han har funnet på noe, men ingen forventninger. Min stsørste glede er å GI, ikke FÅ på denne dagen. Jeg GIR altså bare et kort, men det ligger mye tanke og arbeide bak.

Også gir jeg min kjærlighet da :hjerte:

Skrevet

Måtte å si fall være en instruksjonsbok om "hvordan starte en støvsuger" og "Kopper som vandrer i oppvaskmaskinen av seg selv"

Gjest Zalomine
Skrevet

Fikk nå faktisk noe jeg da, som altså var uventet. Han fikk "bare" det hjemmelagede kortet... pluss meg da :oops:

Og godt fornøyde var vi begge to.

Jeg er så heldig at jeg har en som vet at kommer ikke vandrer i oppvaskmaskina, eller ut av den, av seg selv jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...