Sofie_22 Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Trenger tips til noen bra filmer. Er veldig glad i litt dype filmer eller filmer som får en til å tenke. Kan jo liste opp noen filmer selv, men vil gjerne ha tips! A beautiful mind (en av de beste filmene jeg har sett) Babel Crash Donnie darko Shutter Island Inception Oslo 31. august Andre (ikke de aller beste, men fortsatt bra): The pursuit of happyness Matchstick men Blood diamond 1
AnnaKarenina Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Bra liste . Siden du lister opp flere av mine faroittfilmer, så er det vel mulig at du kan like noen av disse: Munich There Will be Blood Magnolia Melancholica Three of Life Seven Matrix 1
Sofie_22 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2012 Bra liste . Siden du lister opp flere av mine faroittfilmer, så er det vel mulig at du kan like noen av disse: Munich There Will be Blood Magnolia Melancholica Three of Life Seven Matrix Takk for mange tips! Mange av de du lister opp jeg ikke har sett før, så skal sjekke de ut!
karella Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Departures (jp) Engelen Oldboy Being Flynn The Reader Candy le vi en rose Girl Interrupted Biutiful Mr Nobody Let's talk about Kevin An Education Requiem for a Dream The Awakening Reign over me Doubt The Road
Presis Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 (endret) Det er et under at Fight Club ikke er nevnt. Her er det forresten mye som er verdt å se. Endret 22. juli 2012 av Presis
Gjest Badabing Skrevet 23. juli 2012 #6 Skrevet 23. juli 2012 Last King of Scotland Hotel Rwanda City of God Incendies Ondskan The Lives of Others Intouchables
Gjest Janus Skrevet 4. august 2012 #7 Skrevet 4. august 2012 Seven Pounds overrasket meg positivt. Revolver er også en film som får deg til å tenke litt, i hvert fall om du ønsker å forstå plottet. Ellers ser jeg lite film, så jeg takker for andre tips jeg har fått med meg her.
Thought-Fox Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Når du liker Babel, bør det være naturlig å se resten av trilogien også. Foruten ecstasy-scenen (som er 10/10), synes jeg at både Amores perros og 21 Grams er bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå