Gå til innhold

Facebook - hvordan vise et album på profilen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opprettet nettopp et fotoalbum på Facebook, men så forsvant det fra profilen min (altså min profilside). Det eksisterer fortsatt i albumene mine, men vises ikke lenger på forsiden. (Vet ikke hva det er jeg har trykket på). Noen som kan hjelpe?

Jeg prøvde å trykke på "Share", men da kommer det bare en liten link opp... jeg vil gjerne vite hvordan selve albumet kan vises på forsiden min, ikke bare nevnte link.

Blir veldig takknemlig hvis noen kan hjelpe meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vises på forsiden? Ingen album vises på forsiden, alle blir lagt under "Bilder" på profilen

Skrevet

Jo, når man først publiserer et nytt album, så vises det på min egen profilside (det jeg mener med forsiden) samt i news-feeden. Men jeg klarte å trykke så det gikk bort på selve min profil. (Albumet ligger fortsatt under "bilder" på siden min).

Noen tips?

Skrevet

Når du har trykka så det har gått bort fra profil-siden din (som jeg også mente da jeg skrev forsiden), så får du det ikke fram igjen der. Da er alternativet å legge ut en link, ved å trykke på "share"

Skrevet

Ok, takk skal du ha :) Bare litt kjedelig at det blir borte etter at jeg hadde fått mange likes og comments på det, når jeg legger ut linken ble det ikke like mange, for da hadde jo folk allerede kommentert, så da fikk jeg bare 4 likes til.

Vet, dette er litt overfladisk, hehe - men Facebook er Facebook...

:-)

Skrevet

Dagens problemer, altså :gjeiper:

Jeg tror kanskje det kommer opp på profilsiden din dersom du legger til flere bilder i albumet. Har du forsøkt det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...