Tari Skrevet 13. februar 2004 #1 Skrevet 13. februar 2004 Tips til hvordan jeg best skal løse dette? "Vi hadde bestemt oss (meg) for dyprødt, hvitt og sølv...Men, det er en liten gullkant på sløret mitt så nå er jeg litt i tvil... Kanskje en kombinasjon? Man har jo gifteringer i begge farger...Tenke, tenke :-) "
Gjest Tex Skrevet 13. februar 2004 #2 Skrevet 13. februar 2004 Vi har vel forsåvidt mest sølv, men vi har litt gull også. Syns fint du kan blande.
Gjest Tex Skrevet 13. februar 2004 #4 Skrevet 13. februar 2004 Jeg har skrevet med gull på en del av invitasjonene, og de har også fått stempel med embossing i gull. I tillegg er den ivoryfargen vi har valgt ganske "gullete" Gifteringene våre er tofarget også..... Men vi skal ikke ha så voldsomt med sølv heller, men litt mer blir det jo... Min tiara og brudepikens, mitt smykke og litt av dekoren i min kjole... Men den kan like gjerne se litt gullete ut..... På bordet pynter vi med glasstelysestaker, rødt og grønt i blomster, en sølvlysestake og disse gull-ivory-lysene....
Tari Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2004 Vi skal også ha glasstelysestaker...Men, jeg tenkte å finne dyprøde lys...Vi har et sitat på "alt" i dyprødt.. Men, jeg kan jo evt. ha ivory lys kanskje og evt. noen gullhjerter på bordet. Vil gjerne at alle fargene skal gå igjen da. Jeg kan forsåvidt bytte ut sølvbåndet og ringene på invitasjonene til gull også kanskje. Da er det ikke så mye sølv igjen.. Tror kanskje jeg bytter bort hvitt og sølv med ivory og gull.. Det blir vel like fint til dyprøde roser og grønt det?
Gjest Tex Skrevet 13. februar 2004 #6 Skrevet 13. februar 2004 Høres veldig flott ut. Mitt fargevalgsutgangspunkt var tiaraen og smykket i sølv som jeg skal ha, som begge er gaver fra min kjære (fått før han fridde....)
Tari Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2004 Så koselig. Jeg hadde egentlig tenkt hele tiden å ha smykker i hvitt gull (trodde egentlig vi skulle ha giftering i hvitt gull også), men da mammaen min døde i oktober så arvet jeg et enkelt perlekjede og øredobber med gull-detaljer, og da jeg gjerne vil bruke det, ble fargevalget endret. I tillegg til at det sløret jeg syns var finest i ivory hadde en gullkant. Gull er vel kanskje nærmest i fargen til en kremfarget kjole også..
Gjest Tex Skrevet 13. februar 2004 #8 Skrevet 13. februar 2004 Så tris med mammaen din....... *trøstekos*
Augustbrud02 Skrevet 13. februar 2004 #9 Skrevet 13. februar 2004 Er gullkanten på sløret det eneste som kræsjer med sølv-fargen som går igjen i bryllupet deres? Isåfall er dette en bagatell som det ikke er noen andre enn deg selv (eller bryllupsgale jenter) som legger merke til!
Tari Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2004 Er gullkanten på sløret det eneste som kræsjer med sølv-fargen som går igjen i bryllupet deres? Isåfall er dette en bagatell som det ikke er noen andre enn deg selv (eller bryllupsgale jenter) som legger merke til! He, he - ja, og låsen på kjedet :oops: Men, jeg må endre på det.. Klarer ikke å ha sølv som temafarge når det er i gull... Ja, jeg er litt gal og litt kontrollfreak..
Augustbrud02 Skrevet 13. februar 2004 #11 Skrevet 13. februar 2004 Har skrevet flere innlegg som slike ting, for jeg hadde helt panikk for at ting ikke skulle stå i stil i vårt bryllup. Men i ettertid skjønner man hvor lite betydningsfullt det faktisk er! Det er ingen som legger merke til det, og man har heller ikke tid til å tenke over det selv.
Tari Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2004 Kan likevel ikke droppe det...Kommer til å bli gaaal
Augustbrud02 Skrevet 13. februar 2004 #13 Skrevet 13. februar 2004 Kan likevel ikke droppe det...Kommer til å bli gaaal Kjenner igjen følelsen altså....men allikevel... (Lett for meg å si det etter at jeg er gift da...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå