Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen steder man kan se en oversikt om det er noen ledige studieplasser på BI?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte en mail til BI om det enda var ledige plasser og det var det.

AnonymBruker
Skrevet

Verden trenger ikke flere økonomer.

i 2004 var det kult å ha en utdannelse fra BI. i 2014 har halvparten en utdannelse på BI. Økonom er den nye vaskekjærring. Lykke til i konkurransen om å få jobb

Anonym poster: 393006b93623ec0f06a3004069c7f49e

AnonymBruker
Skrevet

Verden trenger ikke flere økonomer.

i 2004 var det kult å ha en utdannelse fra BI. i 2014 har halvparten en utdannelse på BI. Økonom er den nye vaskekjærring. Lykke til i konkurransen om å få jobb

Vel, nå utdanner BI så mye mer enn økonomer da...<br /><br /> Anonym poster: 5dd7d9346cb27fce32364906c705402a

Skrevet

Jeg tror mange med utdannelse fra BI vil slite med å få jobb om noen år. Er blitt så utrolig populært å gå BI. Da må man i såfall gå ut med veldig gode karakterer. Vet om flere tilfeller der de beste elevene heller har valgt NHH ettersom man der ofte finner mer motiverte og målbevisste medstudenter

Skrevet

men er det noen som vet om det går ann og søke seg over på andre høyskoler eller universiteter etter å ha gått 1 år på BI ? eller er dette umuligt?

Skrevet

Dette går fint, men BI har en annen rekkefølge på fagene enn vanlig høgskoler. Regn med ett par ekstra fag det første året.

Skrevet

Dette går fint, men BI har en annen rekkefølge på fagene enn vanlig høgskoler. Regn med ett par ekstra fag det første året.

Så bra ! Hvordan gjør jeg det evt ? søker jeg for 2 år via samordnaopptak igjen da? og vist jeg vil over på et universitet må jeg ta exphil før studie da, eller vil jeg kunne ta dette etter jeg er blitt overflyttet?

Skrevet

Så bra ! Hvordan gjør jeg det evt ? søker jeg for 2 år via samordnaopptak igjen da? og vist jeg vil over på et universitet må jeg ta exphil før studie da, eller vil jeg kunne ta dette etter jeg er blitt overflyttet?

Ta kontakt med høgskolen du vil overflyttes til. De har som regel overflyttingssjemaer. Det er ofte en karaktergrense for å få innpass for eksempel C i snitt. Det går utenom samordnet opptak. De fleste fag anerkjennes. Alt kommer ann på linje og skole.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for hjelpen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...