AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Jeg føler meg som en mislykket mor. Barna har vokst opp med to hjem og nå som de bestemmer selv (voksne) velger de faren og er ikke interessert i meg mer ... Jeg ser at de er mest lik sin far og deler flere av hans interesser, men det er vondt å sitte her og føle at en har mistet barna. Jeg har tenkt mye på det og tenkt at de kanskje oftest er fedre som blir "valgt bort" ... uansett så gjør det vondt. Er jeg alene om å oppleve dette? Anonym poster: 6ed17b1962f0069f024cd2f2b1c140f2
Gjest Purple Haze Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Skjønner at det er en vond følelse. På hvilken måte føler du deg valgt bort? Har du ikke kontakt med barna dine? Bor de hos far?
Gjest Elina Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Huff da... Hvorfor er du valgt bort? Nei, jeg er ingen mor og har derfor følt det samme... Jeg ønsker deg lykke og en god tid framover. Jeg vil anbefale deg å tilbringe masse tid med gode venninner, det gjør iallefall jeg når jeg har det vondt
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Er de ikke inne i en periode at de vil kjenne sin far? Siden han har valgt de bort tidligere? Tro meg, de kommer tilbake Anonym poster: 14a777d0bdd880ac165b5d4549433233
lillevill Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 (endret) IKKE ta offerrollen. Inviter dem på middag,lunch eller bare kaffe. Vis at du vil ha dem der, og at du stråler når du ser dem. Vær glad og positiv og interessert i livet deres. Ikke vær bitter, og feir livet med pleie forhold med venner og de du er glad i. Feir med ny fresh frisyre,trening,sunn mat og nye klær. Du er verdt det. Ungene er voksne, og de trekkes mot andre voksne som er positive. Er du et menneske som bygger dem opp ved å vise at du er selvstendig lykkelig? Kansje du bare føler at du er mislykket og forlatt men at du egentlig ikke er det? Barna er ikke mennesker som skylder oss kjærlighet og omtanke. Kjærlighet kan kveles med negativitet,pessimisme,manipulering og skyldsfølelse. Du er ansvarlig for å ha det bra, med eller uten dine kjære ved din side..Husk at DE kan ikke gjøre deg lykkelig, DU kan gjøre deg selv lykkelig ved å pleie deg selv og ta gode sunne valg i livet som bygger deg selv og andre mennesker opp. Endret 19. juli 2012 av lillevill 5
Gjest _Trulte Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 IKKE ta offerrollen. Inviter dem på middag,lunch eller bare kaffe. Vis at du vil ha dem der, og at du stråler når du ser dem. Vær glad og positiv og interessert i livet deres. Ikke vær bitter, og feir livet med pleie forhold med venner og de du er glad i. Feir med ny fresh frisyre,trening,sunn mat og nye klær. Du er verdt det. Ungene er voksne, og de trekkes mot andre voksne som er positive. Er du et menneske som bygger dem opp ved å vise at du er selvstendig lykkelig? Kansje du bare føler at du er mislykket og forlatt men at du egentlig ikke er det? Barna er ikke mennesker som skylder oss kjærlighet og omtanke. Kjærlighet kan kveles med negativitet,pessimisme,manipulering og skyldsfølelse. Du er ansvarlig for å ha det bra, med eller uten dine kjære ved din side..Husk at DE kan ikke gjøre deg lykkelig, DU kan gjøre deg selv lykkelig ved å pleie deg selv og ta gode sunne valg i livet som bygger deg selv og andre mennesker opp. Likte dette innlegget.
kisskissbangbang Skrevet 20. juli 2012 #7 Skrevet 20. juli 2012 Er de ikke inne i en periode at de vil kjenne sin far? Siden han har valgt de bort tidligere? Tro meg, de kommer tilbake Anonym poster: 14a777d0bdd880ac165b5d4549433233 Jøss. Hvor leste du at barna ikke har hatt kontakt med sin far og at han har valgt de bort? Det står da at barna har vokst opp i to hjem. TS, jeg har ingen råd til deg, men skjønner at det må oppleves kjempevondt. Kan du ikke sette deg ned og snakke med barna dine, for å få klarhet i om dette er reelt eller ikke? Kanskje opplever barna dine det på en helt annen måte, og du bekymrer deg unødig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå