AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Ble kjent med en fyr for et par år siden, vi kaller han Ole. Begge hadde samboere da. Ting begynte vennskapelig, men utviklet seg stadig. Begge fikk følelser for hverandre. Han var veldig ivrig. Jeg holdt tilbake alt jeg klarte. Begynte å treffes i skjul, og pratet og hadde det gøy. Han sa han ville gjort hva som helst for å få meg.. Begge to hadde det vel så som så i de forholda vi var i.. Jeg gjorde det slutt med typen min, fordi jeg syns det hadde gått for langt, fungerer ikke å være i et forhold hvis du syns så godt om noen andre. Tilbringet masse tid med Ole etterpå, hadde det kjempe fint, som nyforelsket. Han sa han ville se meg mer og mer, helst hver dag! Han var utro mot dama si, og det pågikk vel en mnd tid, før hun fant ut av det og dro. Han ble rar da hun dro. Jeg spurte hvordan det gikk, stadig vekk.. Han sa han var litt forvirret og rar, men det gikk over. Ting var ikke så sukkersøtt lenger, og vi treffes sjeldnere og sjeldnere. Men pratet sammen hver dag. Greit å bli litt rar når man først kommer opp i situasjonen, men så sier han at han har det bedre. Men jeg opplever han fortsatt som like rar.. Uinteressert liksom. Han ringer meg en gang om dagen, ser han kanskje en gang i uken nå.. Mot å ringe 5 ganger om dagen og se han nesten hver dag. Og når vi er sammen så er det liksom ikke noe kyss engang.. Eller, det hender, men i begynnelsen så var det jo sååå mye mer! Han sier han fortsatt er gla i meg og bryr seg, men virker som han har mista interessen..Hva skal man tro? Anonym poster: 81812a55435462c726b57907e7018ad0
Steinar40 Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 (endret) Fyren ble tatt på fersken med buksene nede. Og dermed dumpa. Sånt føles ikke bra. Da blir egoet såret. Folk flest er dessverre så psyko at de vil ha det de ikke kan få, og heller ha tilbake det de har mistet. Endret 18. juli 2012 av Steinar40 1
Gjest Oblivion Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 Jeg håper jo for din del at dette bare er en antiklimax-periode som gjerne kommer etter stormen. Men har du noen gang tenkt på hvorfor han ikke gjorde det slutt med sin samboer rundt den tiden du gjorde det slutt med din? Du gikk fra det du hadde fordi du var trygg på at du var mer forelsket i en annen, kanskje han var mer forvirret? Det er noe i det Steinar sier -og det er også lett å bli revet med av spenningen i det å møte noen i skul, holde noe hemmelig. Nå når alle kortene ligger på bordet så var det kanskje ikke så spennende lengre? Folk sier ofte at de var forelska i selve forelskelsen -det å kjenne kriblingen, ha nye tanker i hodet som tar en bort fra hverdagen. Ikke minst -den herlige følelsen av at noen andre synes du er digg! Alle liker å bli likt -og noen ganger er det lett å bli forvirra, er det situasjonen eller personen man er forelska i? Er du tøff nok til å ta en prat? Om du er så har jeg iallefall et godt råd -en av de beste måtene å få en ærlig samtale på er å ikke anklage hverandre i hytt og pine. Spør forsiktig, men samtidig rett ut. Og la ham få tid til å svare, ikke stå over ham og vent. Menn bruker ofte lengre tid på å sørge, -det trenger ikke å være så mye om personen, men mer det å tørre å gi slipp på "pakka" man allerede har når man vil gå fra noen. Ble litt kjipe tanker her, beklager -men som sagt så kan også dette bare være en kort antikimax-periode, der han bare må sortere tanker og gi slipp. Før du vet ordet av deg har han dratt deg med på hytta på Gjøvik med badestamp og åpen peis, og du kommer hjem med kronisk pulesveis, grankvister i bh'n, full av "blåmerker", som egentlig er en banding av "kremt" faktiske blåmerker, og blåbær-flekker fra lyngen på toppen av en skogklatt.
Guybrush Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 Jeg ville nok tro at han følte en langt større spenning da han var opptatt. Du var en slags forbuden frukt som satte en ekstra piff på det hele. Det er noe som heter at gresset alltid er grønnere på den andre siden av gjerdet. Selvsagt kan det være at han nå plutselig sitter midt oppi det hele og alt føles annerledes enn han forventet, men dette bør han finne utav på egenhånd uten at du sitter der og venter på ham. Lettere sagt enn gjort - i know. Det jeg reagerer mest på er at du tok et fornuftig og modent valg og gjorde det slutt - mens han gjorde det ikke. Jeg har noen venninner som har holdt på med opptatte menn - og det er ikke grenser på hvor dårlige forhold de er i, hvor dum dama/kona til fyren er og hvor ulykkelig og synd det er på karen. Men dumper han kvinnfolket? Nei....
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Jeg ville nok tro at han følte en langt større spenning da han var opptatt. Du var en slags forbuden frukt som satte en ekstra piff på det hele. Det er noe som heter at gresset alltid er grønnere på den andre siden av gjerdet. Det jeg reagerer mest på er at du tok et fornuftig og modent valg og gjorde det slutt - mens han gjorde det ikke. Jeg har noen venninner som har holdt på med opptatte menn - og det er ikke grenser på hvor dårlige forhold de er i, hvor dum dama/kona til fyren er og hvor ulykkelig og synd det er på karen. Men dumper han kvinnfolket? Nei.... Enig i første avsnitt; forbuden frukt smaker alltid best. Brusingen i blodet over å gjøre noe forbudt. Uten spenningen av det forbudte og hemmeligholdte, så er han bare ikke interessert nok i deg. Du skriver at disse utro karene forteller hvor dårlig de blir behandlet; vel det er bare taktikk fra deres side for at elskeren skal fortsette å knulle dem, med håp om at han faktisk forater kona. Men det gjør de da aldri, og de behandles bra av konene sine - det er jo mennene som er utro jævler og snakker dritt om sin livspartner til andre... Anonym poster: b221659bbd19041950d4b987d6a46de5 1
Gjest Trøffel Skrevet 19. juli 2012 #7 Skrevet 19. juli 2012 (endret) http://www.amazon.co...g/dp/068987474X Hadde jeg visst om denne boka når jeg var 20 år, så hadde den spart meg for MYE hjertesorg... Når han ikke gidder å kysse deg, ikke viser den samme lidenskapen, ikke kontakter deg noe særlig mer - han er bare ikke interessert. Du var interessant når du var forbuden frukt, men lidenskapen forsvant dessverre med spenningen Og dette vet du jo innerst inne. Bare vær glad for at du slapp unna med litt av selvrespekten i behold. Endret 19. juli 2012 av Trøffel
Guybrush Skrevet 19. juli 2012 #8 Skrevet 19. juli 2012 Enig i første avsnitt; forbuden frukt smaker alltid best. Brusingen i blodet over å gjøre noe forbudt. Uten spenningen av det forbudte og hemmeligholdte, så er han bare ikke interessert nok i deg. Du skriver at disse utro karene forteller hvor dårlig de blir behandlet; vel det er bare taktikk fra deres side for at elskeren skal fortsette å knulle dem, med håp om at han faktisk forater kona. Men det gjør de da aldri, og de behandles bra av konene sine - det er jo mennene som er utro jævler og snakker dritt om sin livspartner til andre... Anonym poster: b221659bbd19041950d4b987d6a46de5 Nå var selvsagt poenget mitt at det bare er tull fra start til slutt på disse "mannfolka". Ikke at jeg faktisk tror det døyt på hva de sier - selv om venninnene mine gjør det og blir dritsure om man prøver snakke fornuft til de.
Gjest Anna.S Skrevet 19. juli 2012 #9 Skrevet 19. juli 2012 En fyr som ikke dumper dama si når du dumper typen din (for å være sammen med han) er ikke inressert i deg, men spenningen. Jeg forstår ikke hvorfor kvinner velger å involvere seg eller fortsette å være involvert i menn som gir dem smuler. Bortkastet tid og følelsene dine fortjener mye bedre enn det der. Finn deg en mann som forguder deg og som vil være sammen med deg, ikke bare ha deg der mens han leter etter noe bedre.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #10 Skrevet 20. juli 2012 Takk for svar folkens:) Han sa han skulle dumpe dama si.. om han faktisk hadde gjort det, finner jeg aldri ut av siden hun tok avskjed først! Jeg har selvfølgelig tatt opp denne saken med han mange ganger, spurt om hva som er galt, om han bare vil ha meg på gress, om han ikke er så interessert lenger.. Han sier han fortsatt er interessert.. Er fortsatt han som tar mest kontakt.. Jeg tar avstand jeg, når jeg merker så stor forskjell i oppførsel.. Så han blir ikke akkurat jagd av meg.. Men hvorfor sier han at han fortsatt er interessert? Han viser det jo ikke på samme måte lenger:( Å this sucks! Anonym poster: 81812a55435462c726b57907e7018ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå