Gå til innhold

Damer i 30-årene dårlig holdbarhetsdato..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merker dere som er litt opp i 30-årene at dere ikke er like populære blant gutta som tidligere?

Merker på meg selv at jeg som kanskje vil ha barn en gang ikke ser etter damer på min egen alder(39), men helst 10-15 år yngre, til nød 7-8 år yngre.

Kan ikke bli sammen med ei man må få barn med med en gang.

Ikke at dere ikke klarer å sjekke opp menn engang, men pågangen vs når du var i tjueårene.

Tror det er mange menn som tenker som meg, og i tillegg har vi den uunngåelige aldringsprossessen, så derfor ønsker jeg noen ærlige svar på hvordan du rent praktisk merker dette i hverdagen, og om det kom gradvis eller som et sjokk for deg.

Anonym poster: a1da8d4f1ea6813f078b3ecdde555aed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i tjueårene, og vil helst har en partner på min egen alder, og som far til evt. barn.

Personlig synes jeg folk burde hoilde seg til sin egen aldersgruppe, framfor å begynne å søke nedover i alderstrinnene når panikken brer seg i det en innser at man ikke er ung lenger.

Å hanke inn ei ung kvinne av den grunn, vil neppe ha et godt grunnlag - for den unge kvinnen du evt. hanker inn, vil eldes, hun også og hva gjør du da? Dumper henne for å finne deg ei yngre utgave?

Nei, finn heller en på din aldersgruppe og aksepter at du eldes.

Anonym poster: a5960bda2461a30dec20fedbd9e153af

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Merker dere som er litt opp i 30-årene at dere ikke er like populære blant gutta som tidligere?

Merker på meg selv at jeg som kanskje vil ha barn en gang ikke ser etter damer på min egen alder(39), men helst 10-15 år yngre, til nød 7-8 år yngre.

Ikke at dere ikke klarer å sjekke opp menn engang, men pågangen vs når du var i tjueårene.

Tror det er mange menn som tenker som meg, og i tillegg har vi den uunngåelige aldringsprossessen, så derfor ønsker jeg noen ærlige svar på hvordan du rent praktisk merker dette i hverdagen, og om det kom gradvis eller som et sjokk for deg.

Heh, du tilhører jo andresorteringen. Menn gjenbrukes som fedre og de som ikke har fått barn før de er førti ligger statistisk dårlig an til å bli fedre ;)

Anonym poster: 69b78db9eaf95bd35842da771806c6ae

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 36 og har merket en stigning i popularitet som startet da jeg var rundt 30, så jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver.

Anonym poster: b4deac494636452e2ae8becffdba825a

• Liker 7
Skrevet

Kan ikke si jeg merker store forskjellen egentlig, men så har jeg vært i forhold stort sett hele tiden fra jeg var 17 (er 31 nå). Det lille som merkes er i positiv retning, og jeg antar det har noe å gjøre med at jeg trives utrolig mye bedre med livet og meg selv nå, enn da jeg var feks. 22.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg har alltid likt eldre menn, og nå som er jeg 26 så har jeg muligheten til å date den aldersgruppen jeg finner mest sexy (35 og opp) uten at omgivelsene trenger å tro at jeg er en gold-digger eller at mannen jeg er sammen med er i en midtlivskrise.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er 44, og kan ikke si jeg har merket nedgangen. Nå er jeg ikke singel da, og møtte kjæresten da jeg var 41, så jeg er sikkert ikke gått ut på dato enda *phhuu*

Hva med deg selv? Du er jo selv nærmere 40, og er like mye utgått på dato som damer på egen alder. Hvorfor skulle du være så attraktiv for jenter som er 10-15 år yngre?

• Liker 9
Gjest *Maja*
Skrevet

Merker ikke noe til det. Har fremdeles 14 åringer som sjekker meg ut(haha).

Men seriøst: har fremdeles draget på gutter ned i 20 års alderen.

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor så mange menn er så selvgode! Hvorfor skulle en dame som er 10-15 år yngre være interessert i deg? Hvorfor ikke holde seg til sin egen aldersgruppe? Hvis du er av den oppfatning at kvinner i 30-årene har "gått ut på dato"/"dårlig holdbarhetsdato" er det virkelig noe galt med deg!

• Liker 6
Gjest norah
Skrevet

Omvendt effekt hos meg.

Jeg var vært opptatt hele veien, men om vi snakker i form av generell interesse og sjekking har den vært størst når jeg bikket 30, faktisk.

Virket som om aldersgruppen utvidet seg plutselig til å inkludere eldre og ganske mye yngre menn enn før.

Så; pågangen økte såpass at jeg la merke til det - aner ikke hvorfor. Venninner la merke til det samme hos dem selv også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I blant lurer jeg virkelig på om det ligger noe i det at kvinners logiske hjernedel er mindre utviklet. Herfår dere opplyst at han ikke er interessert i gjevngamle damer fordi de ikke har noen reproduksjonsverdi lenger. Den forsvinner nemlig hos dere. Derfor vil han ha en yngere kvinne, naturlig nok. Svar heller på det han spør om.

Anonym poster: 0bcd3d10fdde7427d5e683c214cd34e5

• Liker 2
Skrevet

I blant lurer jeg virkelig på om det ligger noe i det at kvinners logiske hjernedel er mindre utviklet. Herfår dere opplyst at han ikke er interessert i gjevngamle damer fordi de ikke har noen reproduksjonsverdi lenger. Den forsvinner nemlig hos dere. Derfor vil han ha en yngere kvinne, naturlig nok. Svar heller på det han spør om.

Det er vi da mange som har gjort??

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har du huet så langt oppe i din egen ræv at du ikke greier å lese?

Anonym poster: b4deac494636452e2ae8becffdba825a

• Liker 8
Gjest norah
Skrevet

Her må det være du som trenger synstest, for TS spør om følgende:

Merker dere som er litt opp i 30-årene at dere ikke er like populære blant gutta som tidligere?(...)

(....)så derfor ønsker jeg noen ærlige svar på hvordan du rent praktisk merker dette i hverdagen, og om det kom gradvis eller som et sjokk for deg.

Vi svarer på nøyaktig det. Nei, mange av oss merker ikke negativ forskjell slik som TS lurer på - vi merker økt eller stabil oppmerksomhetsgrad.

Det kalles logiske og rasjonelle svar, selv om innholdet kanskje ikke var etter din smak.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble av en eller annen grunn mer ettertraktet da jeg hadde passert 30 og det selv om jeg var alenemor.

Jeg ville nok aldri gått etter en mann som var 10-15 år eldre enn meg. De blir rett og slett for gamle for meg. Jeg pleier å si opp/ned 10 år, men ser at i praksis så er det nok mer snevert. Iallfall opp.

Anonym poster: a870b7445d18d0617983c92ce4cf8c72

• Liker 2
Skrevet

Hehe,artig tråd ;)

Kan ikke si det har gått den veien nei. Er 33 og har ikke merket noe nedgang i populariteten,snarere tvert i mot. Både yngre og eldre menn viser interesse.Jeg har utseendemessig heller ikke endret meg mye siden midten av 20-årene,og har nok mer selvtillit nå enn jeg hadde som "ung".

En titt på profilene på nettdatingsidene kan nok bekrefte det du skriver; at mange menn på din alder (ts) ønsker å date 10-15 år yngre damer. Men skal man dømme ut i fra disse jentenes egne profiler ser ut til at interessen andre veien ofte er betydelig mindre.De fleste ser ut til å ønske menn i 20-årene.

Selv datet jeg heller aldri menn i midten/slutten av 30-årene da jeg var under 30.

• Liker 2
Skrevet

Omvendt effekt hos meg.

Jeg var vært opptatt hele veien, men om vi snakker i form av generell interesse og sjekking har den vært størst når jeg bikket 30, faktisk.

Virket som om aldersgruppen utvidet seg plutselig til å inkludere eldre og ganske mye yngre menn enn før.

Så; pågangen økte såpass at jeg la merke til det - aner ikke hvorfor. Venninner la merke til det samme hos dem selv også.

Dette er vel ikke noe merkelig.

Når du passerer 30 så passer du både for de som er eldre, de som er like gamle og de som er yngre.

Dermed øker "etterspørsel" sånn sett.

Men hva som disse er interesserte i er en annen sak. Mange av disse er sikkert ikke interessert i noe seriøst forhold.

Skrevet

Har ikke merket noen dalende interesse hos det motsatte kjønn jeg iallefall etter at jeg rundet 30! Nesten så det er tvert i mot.. Har blitt sjekket opp både av menn i 20-åra og menn i 40-åra. Nå er jeg gift, så jeg er ikke på sjekkern selv, men blir sjekket opp likevel.

Så nei, jeg merker ikke noe til at holdbarheten min har gått ut!

• Liker 1
Skrevet

Jeg var sist singel fra 30 år til nesten 32 år, og enslig mor. Syntes da det var veldig mange menn som viste interesse da, også mange menn uten barn, som ønsket seg barn. En del yngre og. Men som 30 og 31 åring så tenker de vel at det fortsatt er god tid til å få barn, og siden jeg hadde barn så visste de at jeg var fruktbar og. Nå er jeg 34 år, og singel. Men egentlig ikke på noen måte prøvd å finne noen, så ikke nettdating og ingen byturer. Men dater nå en mann som er 2 år eldre som ikke har barn, men kunne tenke seg det. Og han vil da ha meg selv om jeg nå er 34. Og da det kommer til aldringsprosessen, så tror de aller fleste at jeg er yngre enn hva jeg er.

Skrevet

Men skal man dømme ut i fra disse jentenes egne profiler ser ut til at interessen andre veien ofte er betydelig mindre.De fleste ser ut til å ønske menn i 20-årene.

Selv datet jeg heller aldri menn i midten/slutten av 30-årene da jeg var under 30.

Hehe, det er ihvertfall helt feil. Flertallet av damene søker eldre menn, jeg som 36-åring hadde vel snitt på rundt 30 på alderen til damene jeg datet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...