nessi Skrevet 13. februar 2004 #1 Del Skrevet 13. februar 2004 I går var jeg på Perfect Home party, og da fant jeg mitt drømme "bryllupsalbum". Jeg er ikke så flink til å lime inn bilder og skrive passende kommentarer, så jeg har lurt litt på hva jeg skal gjøre. I går fant jeg svaret. Jeg skal kjøpe meg dette skrinet å ha bildene (ikke de fra fotografen) fra vår store dag i. Så skal jeg heller lage meg en bok vedsiden av hvor jeg setter inn andre ting jeg vil ta vare på. På den måten kan jeg også ha "albumet" vårt pent plassert i stua istedenfor i hylla i gangen sammen med de andre albumene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 13. februar 2004 #2 Del Skrevet 13. februar 2004 Nessi, så utrolig mye fint de solgte der!!!!!Albumet var kjempefint!Er det mulig å kjøpe noe fra perfect home utenom home party?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg tror det er mulig hvis du kontakter en av konsulentene. Ellers har de mange av produktene på butikker i kjeden "krims krams" (tror jeg den heter) rundt omkring. Var første gang jeg var på party med dem i går. Gjett om jeg skal sette opp ønskeliste til bryllupet fram utvalget de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. februar 2004 #4 Del Skrevet 13. februar 2004 Da jeg hadde party ble det også kommentert at det skrinet hadde vært fint til bryllupsbilder, men jeg er ikke så glad i det brune! Men det er en veldig god idè..Både katalogen deres og internettsiden deres har akkurat blitt modernisert og nå fikk jeg lyst til å kjøpe alt der også det som gikk i brunt Jens: Hvis du kontakter hovedkontoret, setter de deg helt sikkert i kontakt med noen som er konsulenter i ditt nærdistrikt! Du kan evt. få nr til min, hvis det ikke er så langt unna deg! Men nå vet jeg jo ikke hvor du bor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogeki Skrevet 13. februar 2004 #5 Del Skrevet 13. februar 2004 Oj, oj, oj! Så utrolig mye lekkert de hadde på Perfect Home da! Tror nok at jeg må komme meg på et sånt party! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har sagt jeg vil ha party snart, for da kan jeg få muligheten til å kjøpe skrinet til halvpris. Det koster kr 549, så det er ikke så billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 13. februar 2004 #7 Del Skrevet 13. februar 2004 Det eneste som er litt upraktisk er om bildene har blitt tatt i andre format da...sånn som man gjør med APS. Vi har iallfall mange bilder som er i andre format enn 10*15. Bare noe å huske på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 13. februar 2004 Det eneste som er litt upraktisk er om bildene har blitt tatt i andre format da...sånn som man gjør med APS. Vi har iallfall mange bilder som er i andre format enn 10*15. Bare noe å huske på. Jeg kommer til å ha et album ved siden av hvor jeg kan sette sånne bilder, + div ting og tang man vil ta vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 13. februar 2004 #9 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg kommer til å ha et album ved siden av hvor jeg kan sette sånne bilder, + div ting og tang man vil ta vare på. Lurt. (Var mest ment som en liten påminnelse om noen skulle glemme det. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 13. februar 2004 #10 Del Skrevet 13. februar 2004 junibrud jeg bor i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. februar 2004 #11 Del Skrevet 13. februar 2004 Da ville jeg nok ringt hovedkontoret, min holder til i Tønsberg! Selvom det også er langt fra meg(Hønefoss)! Perfect home har i allefall kjempe mye fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 13. februar 2004 #12 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg bare gikk inn på siden og bestilte "en time" jeg. Har plenty av venninner som nok vil kose seg med dette utvalget ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. februar 2004 #13 Del Skrevet 13. februar 2004 "Bestilte en time"???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 13. februar 2004 #14 Del Skrevet 13. februar 2004 "Bestilte en time"???? Ja, for home-party selvsagt!! :-) ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. februar 2004 #15 Del Skrevet 13. februar 2004 Åja :oops: Kanskje jeg også skulle gjøre det. Det var utrolig mye flott der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariM Skrevet 13. februar 2004 #16 Del Skrevet 13. februar 2004 Et sånt skrin MÅ jeg bare ha!!! Dødslekkert :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 13. februar 2004 #17 Del Skrevet 13. februar 2004 Ja - det såg verkeleg stilig ut!! De som har sett det - er det plastlommer på kvar av dei 'bretta', liksom? Kor mange på kvart? (Siklar litt på det skrinet no...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 13. februar 2004 #18 Del Skrevet 13. februar 2004 Er det små album med plastlommer som er samlet i skrinet? Uansett hva du gjør, sett iallefall inn bildene. Kjipern med masse bilder som bare ligger løse og blir fettete hver gang noen skal se på dem. Selv er jeg veldig glad i å lime inn bilder. Bruker album med sorte sider, da kommer bildene best til sin rett. Limer inn etterhvert, da blir det bare kosejobb. Stort sett alle venninnene mine har dem løse i en skuff og skal lime dem inn en eller annen gang.. da er det sinnsykt ork å lime inn alle. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå