Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2012 #21 Del Skrevet 18. juli 2012 Ja noen av dem er faktisk pene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #22 Del Skrevet 18. juli 2012 nei. synes heller ikke noe om grekere ,franskmenn,tyrkere eller sånn heller. Anonym poster: 9605b2c4c802a25673420afc22e4f80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 18. juli 2012 #23 Del Skrevet 18. juli 2012 Ikke med ildtang engang... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 18. juli 2012 #24 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg hadde ikke pult dem på bildet i fylla engang, og det sier litt, for ølbrillene mine er helsikes duggete! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irinasteen Skrevet 18. juli 2012 #25 Del Skrevet 18. juli 2012 Nope, høye hygieniske menn er tingen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 18. juli 2012 #26 Del Skrevet 18. juli 2012 Nope, høye hygieniske menn er tingen! Dere vet jo ingenting om dem?! Hva vet dere vel om disse menneskene bortsett fra deres egne trangsynte holdninger?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 18. juli 2012 #27 Del Skrevet 18. juli 2012 + tresko. Eheem, MOKASINER takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 18. juli 2012 #28 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Han helt til høyre var nå litt søt da, ikke kjekk, men han så nå veldig snill ut! Endret 18. juli 2012 av Sofie_22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2012 #29 Del Skrevet 19. juli 2012 Ja, de som ikke ser at i hverfall en av disse mannfolka er pene og søt må jo ha dårlig syn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 19. juli 2012 #30 Del Skrevet 19. juli 2012 Må dere slutte å se på mannfolka som noen stykker med kjøtt! fy skam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 19. juli 2012 #31 Del Skrevet 19. juli 2012 Ikke min type menn verken utseendemessig eller livstilsmessig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jadda Skrevet 19. juli 2012 #32 Del Skrevet 19. juli 2012 Foretrekker den grønne typen jeg. På min vandring gjennom byens gater så kan jeg ikke si at jeg har sett en eneste attraktiv rommann (av den tiggende typen), de fleste ser skikkelig shabby ut. Godt mulig de ikke er møkkete men de ser dessverre sånn ut. Så et program i går om amerikanske sigøynere, og der var det noen kjekke unge menn - men gudbedre for noen holdninger de hadde til de "utenforstående" som ikke var sigøynere. Vel, de sier at vi er rasister men de mangler ikke tilsvarende holdninger selv. Og sånn er det jo gjerne med de fleste folkegrupper, alle ser ned på noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle** Skrevet 19. juli 2012 #33 Del Skrevet 19. juli 2012 Nei, rommenn er ikke hotte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #34 Del Skrevet 19. juli 2012 Kan ellers opplyse at disse folkene ikke tørker seg i ræva slik nordmenn gjør, men bruker hånda. De mindre attraktive som er kledd som lasaroner og er skitne ser dere på gata. Bl.a. som flaskesamlere, tiggere og etter mørkets frembrudd stjeler ting de kommer over. De kjekke romkarene blender seg mer inn i befolkningen, er velkledde og rene (kan taes for å være spanjakker,italienere), og egner seg da best som lommetyver, butikktyver og conartists. Anonym poster: 8814101ede54274500aec6282aae9bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 19. juli 2012 #35 Del Skrevet 19. juli 2012 Foretrekker den grønne typen jeg. På min vandring gjennom byens gater så kan jeg ikke si at jeg har sett en eneste attraktiv rommann (av den tiggende typen), de fleste ser skikkelig shabby ut. Godt mulig de ikke er møkkete men de ser dessverre sånn ut. Så et program i går om amerikanske sigøynere, og der var det noen kjekke unge menn - men gudbedre for noen holdninger de hadde til de "utenforstående" som ikke var sigøynere. Vel, de sier at vi er rasister men de mangler ikke tilsvarende holdninger selv. Og sånn er det jo gjerne med de fleste folkegrupper, alle ser ned på noen. Nei. Det er bare hvite som ser ned på andre folkegrupper. Besøk siden til Antirasistisk senter eller les noe av Thomas Hylland Eriksen så ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. juli 2012 #36 Del Skrevet 19. juli 2012 Var det seriøst eller sarkastisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 19. juli 2012 #37 Del Skrevet 19. juli 2012 Var det seriøst eller sarkastisk? guess thrice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 19. juli 2012 #38 Del Skrevet 19. juli 2012 Eheem, MOKASINER takk! Innant fra du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. juli 2012 #39 Del Skrevet 19. juli 2012 Hvordan skal man svare på noe sånt da? Jeg kjenner ingen, så jeg vet ikke. Noen er sikkert kjekke, andre ikke. Men sånn generelt har jeg aldri vært særlig begeistra det sydlandske utseende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. juli 2012 #40 Del Skrevet 19. juli 2012 guess thrice Kan aldri vite på dette forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå