Gjest Normalfordeling Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Sitter her med en pose økologisk kokosflak og vet ikke helt hva jeg skal bruke det til. Forslag folkens?
Jamme Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Jeg synes alt av frokostblandinger blir helt enormt mye bedre med kokosflak. Ellers er det veldig godt å strø på toppen av glasuren på kaker.
Gjest Normalfordeling Skrevet 18. juli 2012 #4 Skrevet 18. juli 2012 Jeg bruker det i smoothies :D Tar du det i sammen med alt det andre i blenderen? Sånn at det også blir finmost? Hvilke bær/frukter/grønnsaker synes du passer i sammen med kokosflak? Skal absolutt sjekke det ut med frokostblanding. Er det noen som har tørket/stekt det i ovnen? Hvordan blir det da?
Gjest Ludovie Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 Eller du kan lage denne retten. Det går også helt fint med koksflak istf. frisk koksnøtt. http://uktv.co.uk/food/recipe/aid/514099
kills Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Tar du det i sammen med alt det andre i blenderen? Sånn at det også blir finmost? Hvilke bær/frukter/grønnsaker synes du passer i sammen med kokosflak? Skal absolutt sjekke det ut med frokostblanding. Er det noen som har tørket/stekt det i ovnen? Hvordan blir det da? Min favorittsmoothie er 2/3 ananas, 1/3 jordbær og eplejuice (mango er også utrolig godt men finner det aldri). Jeg blender alt først, og deretter tar jeg oppi kokos og blender på nytt så det blir spredt men ikke helt most. Jeg lager egentlig mye av det samme, men det blir kjempegodt med kokos oppi! Det burde du absolutt prøve Ser for meg det passer til det meste med ananas oppi!
Norm1 Skrevet 19. juli 2012 #7 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Har aldri vert i India men liker godt indisk mat. Prøv å lage coconut chutney, enkelt og raskt å tilberede og kan brukes som tilbehør til fisk, kylling og andre retter. Flere oppskrifter med kokosnøtt her: http://www.indianfoodforever.com/coconut/ Endret 19. juli 2012 av Norm1
Gjest HunterLady Skrevet 19. juli 2012 #8 Skrevet 19. juli 2012 Dypp jordbær i smelta sjokolade. Deretter presser du de ned i kokosen. KJEMPEDIGG!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå