Gå til innhold

Mann som nettopp har gått ut av langt forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om en mann som nettopp har kommer ut av et langt forhold? Vi snakker 5 år +. Hun var utro. Han er 25 år og hun tror jeg er et par år yngre.

Møtte han da han var opptatt, og la tanken på is selv om jeg likte han allerede da. Vi rota bare dager etter det ble slutt mellom dem, i fylla. Skjønner jo at jeg er rebound-girl her, men vi har snakket mye sammen i ettertid, og han har vært her uten at det har skjedd noe, og han har ringt og spurt om vi skulle finne på noe når han kom hjem fra ferie.. Vi har også vært på byen sammen etter vi rota, uten at det ble mer enn flørting da jeg dro hjem tidlig.

Han er åpen om at han har det tøft, han sier jeg ikke er rebound, men visste ikke helt hva mer han kunne si.. Han snakker med meg om henne, og jeg lyttet gledelig, han er veldig åpen og klar på at det ikke er bare-bare å gå videre. Han sier han ikke vil tilbake til henne, han tolererer ikke utroskap.

Også sitter jeg her da, og venter på at han skal komme hjem.. Jeg vet at de skal prate sammen, og jeg vet at jeg har møtt han på helt feil tidspunkt. Han er fortsatt "hennes", og her er det jeg som er i veien og han ombestemmer seg og vil ha henne. Jeg har spurt han om han synes jeg er i veien i livet hans nå, og han har sagt at nei, jeg er ikke det.

Lurer på om jeg bare skal trekke meg unna. Vil jo ikke være del av noe drama, og en del av meg skjønner på en måte at det er døfødt. Han elsker jo såklart henne enda, etter så mange år, og hvem er jeg som liksom skal prøve å ta den plassen?

Likevel så er han en veldig real og fin fyr. Han er veldig ærlig mot meg, og det sier mye om han.

Noen som har vært i en lignende situasjon? Skal jeg la være å involvere meg, trekke meg unna?

Anonym poster: 643ccd6efe714bdf4e8d66ad0f04b279

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette vil nok ikke gå din vei. Finnes mange andre reale og fine fyrer som ikke sitter å snakker om eksen sin til deg og trolig har mesteparten av tankene sine hos henne enda.

Endret av TheSgirl
AnonymBruker
Skrevet

Dette vil nok ikke gå din vei. Finnes mange andre reale og fine fyrer som ikke sitter å snakker om eksen sin til deg og trolig har mesteparten av tankene sine hos henne enda.

Han snakker om det fordi jeg spør hvordan han har det. Jeg sa at han kanskje ikke ville snakke om det, men han sa jo, han ville jo det fordi han hadde det tungt, men han ville ikke tynge noen andre med det. Så jeg sa at jeg lytter gjerne, fordi jeg bryr meg. Han sitter ikke å babler uoppfordret. Han snakker om hvordan han har det.

Skjønner jo likevel at dette bare blir tull..

TS

Skrevet

Du har dårlige odds. Spesielt dårlige hvis de har barn i sammen.

Best odds har du hvis dama virkelig ønsker å bli kvitt fyren. Så mye spørs på hvorfor hun var utro.

AnonymBruker
Skrevet

Du har dårlige odds. Spesielt dårlige hvis de har barn i sammen.

Best odds har du hvis dama virkelig ønsker å bli kvitt fyren. Så mye spørs på hvorfor hun var utro.

Ingen barn i bildet fra dems side.

Han virker veldig frastøtt av henne, men spørs når han kommer over sinnet..

Får bare trekke meg ut, men hvordan si det?

Skrevet

Ingen barn i bildet fra dems side.

Han virker veldig frastøtt av henne, men spørs når han kommer over sinnet..

Får bare trekke meg ut, men hvordan si det?

Vanskelig situasjon. Først og fremst må du nok bare gå ut ifra at det ikke blir noe mer.

Du kan jo si noe sånt som at du mener det er best at de blir enige seg imellom uten noen innblanding ifra deg. Og det er jo selvfølgelig tilfellet også.

Så lenge det ikke er noe avklart imellom dem så er det rimelig dødfødt.

AnonymBruker
Skrevet

Får lyst til å be deg om å tenke litt på det.

Jeg er i et sånt forhold, hvor jeg kom inn i bildet da han var gift. Ville ikke være medvirkende til utroskap, og heller ikke noe rebound, så jeg holdte meg unna. Nå var det ikke utroskap som var årsaken til bruddet mellom dem, men følelser som forsvant.

Jeg sier bare at det kan fungere, slik det har fungert for oss nå. Det er tøft i flekkene, for man blir redd for at det skal bli en gjenforening og/eller at partneren enda tenker på eksen sin.

Var de gift? Er det noe uoppgjort ift hus og eiendeler?

Men er det en du kunne vært sammen med, så gi det gjerne en sjanse. Det krever tålmodighet, for du må nok gi han litt tid, men det virker som om dere har bra kommunikasjon, og du virker som en tålmodig person. Så hvorfor ikke?

Anonym poster: 8d609b90b7fd370f0150e8740e7ad13e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...