Gjest Viksen Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Noen av dere som har sære familiemedlemmer . Et familiemedlem som alltid har "ropt høyest"? Slik at det blir en opplagthet en vane at den personen i små og især de store avgjørelsene imøtekommes først? Hva har det gjort med deg/dere andre og har dere med tid og stunder tatt avstand til personen? Og kanskje det blir et ikketema i familien bare for å holde fred. Noen?
Gjest NozMonster Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 (endret) det er nok meg i familien som stikker av med den seieren... må vel bare innrømme at det er jeg som er den særeste, merkeligste, rareste, hyperaktive, brautende og vanskeligste i noz-familien... Endret 18. juli 2012 av NozMonster
Gjest Uanonymbruker Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 det er nok meg i familien som stikker av med den seieren... må vel bare innrømme at det er jeg som er den merkeligste, rareste, hyperaktive, brautende og vanskeligste i noz-familien... Samme her
fruBeist Skrevet 18. juli 2012 #4 Skrevet 18. juli 2012 Hele familien min er sær. Men på den riktige måten. Jeg digger slekta mi
LukaFrost Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 Har noen i svigerfamilien som er veldig vanskelige å forholde seg til. De toker alt i verste mening og er fornærmet. Det får vi høre ad omveier, for de klarer ikke å ta opp noe med oss når det er noe som gjelder oss to her hjemme.
Gjest "gjest" Skrevet 18. juli 2012 #6 Skrevet 18. juli 2012 Jeg er det sære familiemedlemmet. Henne som alle snakker om. Den eneste kvinnelige hedonisten i familien.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #7 Skrevet 18. juli 2012 Jeg har et par sånne og for det meste teller jeg til ti og lar det passere, men hvis det er noe som betyr noe for meg går jeg bak ryggen deres så de ikke engang får sjansen til å overkjøre meg. Anonym poster: 9a34152069c515b6365eaf3f336f30cc
Gjest loren Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 Vi er alle litt god-sære i familien min. Fantastisk gjeng Men jeg har også en inngiftet tante som de fleste synes er litt sær, det er mye kverulering og diskutering når hun er i rommet, og sjelden på en god måte =\
Gjest Pet Skrevet 18. juli 2012 #9 Skrevet 18. juli 2012 Vi har en eldre fetter som alltid skal skryte av rensligheten til moren sin. Moren er død. Det var liksom ingen som vaskes så godt som henne og han må alltid vise hvordan hun nærmest polerte gafler og fjøler. Alt var så glatt og prikkfritt til enhver tid. Vi begynner å bli bra lei av det nå og avbryter ham på omgang så han ikke slipper til. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #10 Skrevet 18. juli 2012 Noen av dere som har sære familiemedlemmer . Et familiemedlem som alltid har "ropt høyest"? Slik at det blir en opplagthet en vane at den personen i små og især de store avgjørelsene imøtekommes først? Tvert imot, men ikke på en god måte. I både min familie og i min manns familie har vi noen utpregede "stakkarer", som alltid har det litt tøffere enn alle oss andre, og som vi blir gående rundt og ta hensyn til be-stan-dig. Og det er ikke noen opplagt objektiv forskjell, det handler mer om hva slags bilde familien har dannet seg. Jeg er helt for å ta hensyn til folk, men når det alltid er sånn at ingen forventer noe av Berit, fordi hun skal få slippe, mens Anne er det bare å spørre, når som helst!... så oppleves det til slutt ganske urettferdig. Ikke noe vi vurderer å bryte kontakten for, for all del. Anonym poster: c1e644a5212df5ace992980243303bdb 1
betrayed Skrevet 19. juli 2012 #11 Skrevet 19. juli 2012 Jeg har sagt adjø til ene halvdelen min nettopp pga dette. De kaller henne vel for dragen. Og når hun er i dårlig humør, så går det utover ALLE og det er hun ALLTID så da er det alltid en i familien som må ignoreres eller andre ting for at dragen ikke skal la det gå utover andre. De siste årene gjaldt det meg, og det fant jeg meg ikke i så da sa jeg takk og farvel.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #12 Skrevet 19. juli 2012 Jeg har lært meg at det er helt nødvendig å lukke ørene i blant og la de "støye" i fred. Anonym poster: d10106e5a8a3816e59ba6a1cb8a1669d
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juli 2012 #13 Skrevet 19. juli 2012 Det er ganske mange sære medlemmer i min familie, men jeg er nå stort sett glad for at de er der uansett. Å oute noen av dem er helt uaktuelt her, bli heller med på en familiefest hos oss. Jeg garanterer noen gode lattere, men alt i alt ganske hyggelig allikevel.
Gjest Fairydust Skrevet 19. juli 2012 #14 Skrevet 19. juli 2012 Alle har vel sære familiemedlemmer, men det betyr ikke at man skal ta avstand fra dem.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 19. juli 2012 #15 Skrevet 19. juli 2012 Har flere "særinger" i slekt/familie,men på en god måte.Elsker hver eneste en av dem
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #16 Skrevet 19. juli 2012 har en meget stor familie så man kan jo ikke unngå at det er noen raringer der og.men jeg er veldig glad i dem uansett hvor rare de enn måtte være.men det jeg liker aller best med de alle er at de som er voksne er alle gifte og har holdt sammen uansett hva,til døden skiller de ad. bestemor er litt rar men det er fordi hun kaller alle kjærestene/samboere/gifte bare for vennen til Guri eller vennen til Hans. Gamle tante Beate har 3 biler selv om hun ikke har lappen å ikke kan kjøre. og ingen får låne de heller. kun hennes avdøde mann fikk kjøre dem. men nå har han vært død noen år. så hvorfor hun må ha alle bilene vet man ikke. og hun går alltid i skjørt med fargete knestrømper. Anonym poster: 6fc174e29a1fb300262c9f2c84c69653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå