Likeverdig Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Hei, er det noen her som har synspunkter/erfaringer med dette nettbrettet? PCHandel.no reklamerer med at den er på linje med Ipad 3 på hastighet. Den har 16 GB minne og koster kr 2200.
Lutetium 71 Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Jeg hadde heller fulgt med på søndagstilbudene til lefdal. De har hatt en Galaxy Tab på tilbud to ganger nå, til omtrent samme pris. Riktignok bare 8.9", men en veldig ok maskin for det.
2046 Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 Stikk innom en butikk som har det inne, og test det i praksis. Om den overbeviser, og du foretrekker Android foran iOS (evnt, er litt likegyldig) - så hvorfor ikke?
Lutetium 71 Skrevet 18. juli 2012 #4 Skrevet 18. juli 2012 Stikk innom en butikk som har det inne, og test det i praksis. Om den overbeviser, og du foretrekker Android foran iOS (evnt, er litt likegyldig) - så hvorfor ikke? Ok, vet du om noen fysiske butikker som selger Cube brettene?
Likeverdig Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2012 Takk for svar. Jeg har ikke peiling på noenting. Har brukt en Ipad noen ganger, som funker veldig bra til mitt behov, men synes det er dyrt å betale 2000 kr for en ett år gml Ipad første gen som jeg fant på Finn.no. Pc Handel er vel eneste forhandler av Cube, og det går an å hente på deres lager i Bergen i september (bor i nærheten). Videre er dette produktet nytt på markedet, den kom i slutten av mai 2011. Søndagstilbudene på Lefdal har jeg ikke hørt om. Er det på nett? For de er vel stengt om søndagene?
Silver Crook Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Videre er dette produktet nytt på markedet, den kom i slutten av mai 2011. Det er jo år og dag siden, bokstavelig talt. Velg nettbrett fra en av de mer anerkjente produsentene, som f.eks. Samsung eller Asus. Hvis du er litt tålmodig, kan du vente og se om Windows8-brettene er noe for deg. Tror de første skal komme før jul.
Karmosin Skrevet 23. juli 2012 #7 Skrevet 23. juli 2012 Positiv anmeldelse her. Det er ikke så mange anmeldelser ennå, men den eneste jeg har sett som ikke var positiv var fra en som hadde handlet en med kinesisk oppsett og kjempet litt med å få satt den opp for Vesten. Det gikk seg visst til.
Lutetium 71 Skrevet 27. juli 2012 #8 Skrevet 27. juli 2012 (endret) Søndagstilbudene på Lefdal har jeg ikke hørt om. Er det på nett? For de er vel stengt om søndagene? Det er på nett, ja. (Duh! ) Rett og slett bare følg med på nettsidene til lefdal (lefdal.com) på søndagene, eller abboner på nyhetsbrevene dems. Siste nyhetsbrevet jeg fikk, dumpet ned i innboks på lørdagen (vanligvis sendes de ut søndagen). Veldig greit med ett ekstra døgns varsel. <Redigerte bort en helt idiotisk kommentar, sorry!> Endret 27. juli 2012 av Lutetium 71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå