Gjest Pjusk Skrevet 13. februar 2004 #21 Skrevet 13. februar 2004 Hvorfor vri og vende på Ragnhild's bruk av ordet "forlange"? Hun har vel forklart dette helt greit nå? Jeg synes det var helt greit at hun brukte utrykket slik hun gjorde. Vi kan ikke lese innleggene med lupe heller for å se om noen utrykker seg "feil".
Tari Skrevet 13. februar 2004 #22 Skrevet 13. februar 2004 Hvorfor vri og vende på Ragnhild's bruk av ordet "forlange"? Hun har vel forklart dette helt greit nå? Jeg synes det var helt greit at hun brukte utrykket slik hun gjorde. Vi kan ikke lese innleggene med lupe heller for å se om noen utrykker seg "feil". Sant det Pjusk, og jeg beklager om du syns det går litt langt Ragnhild.. Jeg forstår hva du mener med "forlange". Jeg ville aldri valgt en forlover som ikke var interessert i bryllupet også.. Men, som sagt hver sin mening, og jeg blir litt revet med når jeg føler at du nekter å forstå hva jeg mener.. Men, jeg virker kanskje slik på deg også Skal vi legge ned diskusjonen kanskje, og la folk svare på det som egentlig var spørsmålet?
Gjest Pjusk Skrevet 13. februar 2004 #23 Skrevet 13. februar 2004 Tari: Til spørsmålet: Jeg har vært forlover to ganger: Den ene gangen fikk jeg et innrammet bilde av brudeparet med forlovere, den andre gangen (for min søster) fikk jeg ingenting. Og det var helt greit; Jeg forventer ingen gave selv om jeg er forlover!!!
Lullu Skrevet 13. februar 2004 #24 Skrevet 13. februar 2004 Bilde av brudepar med forlover er også noe vi har planlagt å gi bort. Ikke et alt for stort bilde da selvsagt
Engel Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #25 Skrevet 13. februar 2004 3 av forloverne med følge skal være med oss på bryllupsreisen, så vi tenkte først å spandere middag da (de betaler alt ellers selv). Men siden det er en som ikke skal være med så blir det litt dumt. Vi vil gjerne gi en liten oppmerksomhet som takk for innsatsen. Bl.a. så skal ene forloveren min synge under vielsen, en annen har hjulpet oss med hva vi trenger til baren og satt opp barmeny, og de kommer også til å være sjåfører først på dagen på bryllupsdagen, og hente blomster og diverse.... Vi syns de fortjener en liten oppmerksomhet, men hva??
Fakse Skrevet 13. februar 2004 #26 Skrevet 13. februar 2004 Jeg forstår hva du mener med "forlange". Jeg ville aldri valgt en forlover som ikke var interessert i bryllupet også.. Men, som sagt hver sin mening, og jeg blir litt revet med når jeg føler at du nekter å forstå hva jeg mener.. Men, jeg virker kanskje slik på deg også Skal vi legge ned diskusjonen kanskje, og la folk svare på det som egentlig var spørsmålet? Ja, jeg kan skrive under på at du virker som du blånekter å lese hva jeg skriver her Takk Pjusk, følte meg litt overkjørt av en dampveivals her!
Engel Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #27 Skrevet 13. februar 2004 Må bare legge til at de selvfølgelig vil få et bilde hver av oss sammen med forloverene, men det blir jo først en stund etter bryllupet.
Tari Skrevet 13. februar 2004 #28 Skrevet 13. februar 2004 Ja, jeg kan skrive under på at du virker som du blånekter å lese hva jeg skriver her Takk Pjusk, følte meg litt overkjørt av en dampveivals her! Tror nok vi er litt dampveivalser begge 2 jeg du
Fakse Skrevet 13. februar 2004 #29 Skrevet 13. februar 2004 Engel: synes middag med forloverene var en god ide. Hva med å ta den når dere kommer hjem igjen, slik at alle kan være med på den? Om de i tillegg får bilde har de jo også et minne om dagen.
Engel Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #30 Skrevet 13. februar 2004 Engel: synes middag med forloverene var en god ide. Hva med å ta den når dere kommer hjem igjen, slik at alle kan være med på den? Om de i tillegg får bilde har de jo også et minne om dagen. Joda, ene problemet er bare at mine forlovere bor i en annen by, så det er ikke så lett å få til. Dessuten er vi ofte på middag til hverandre vi som bor i nærheten av hverandre, så det blir liksom ikke så spesielt...
Gjest Lompa Skrevet 13. februar 2004 #31 Skrevet 13. februar 2004 Det med å betale frisør og sminke for forlover er noe jeg sparer de pengene på ettersom jeg har mannlig forlover!:-) Men jeg har tenkt på å invitere forloverne med følge hjem på middag en gang etter bryllupet og lage en skikkelig kosekveld, hvor de også får hver sin lille gave. F. eks et håndmalt glass med navnet deres og "Takk" og datoen for bryllupet. Vin eller cognac, alt etter hva de liker.
Fakse Skrevet 13. februar 2004 #32 Skrevet 13. februar 2004 Joda, ene problemet er bare at mine forlovere bor i en annen by, så det er ikke så lett å få til. Dessuten er vi ofte på middag til hverandre vi som bor i nærheten av hverandre, så det blir liksom ikke så spesielt... Mente middag på en bra resaturant jeg da, for det var vel det dere hadde tenkt på bryllupsreisen om alle hadde vært med?
Tari Skrevet 13. februar 2004 #33 Skrevet 13. februar 2004 Mente middag på en bra resaturant jeg da, for det var vel det dere hadde tenkt på bryllupsreisen om alle hadde vært med? Det hørtes lurt ut! Det tror jeg at jeg skal gjøre.. Det er jo perfekt ettersom min forlover er samboer med toastamasteren så får vi jo takket alle!
Engel Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #34 Skrevet 13. februar 2004 Ok... Spørs om vi har råd til det i Norge da... Middag for 6 sersoner på bra restaurant i Norge.... Da flyr det tusenlapper gitt!
Gjest MrsL Skrevet 13. februar 2004 #35 Skrevet 13. februar 2004 Hos oss blir antageligvis gavene innrammet bilde av brudepar m. forloverne og brudebarna
Gjest Poirot Skrevet 14. februar 2004 #36 Skrevet 14. februar 2004 Har ikke fått noe selv, og kommer ikke til å gi noe heller. For meg er det en gave bare å bli spurt om å få være forlover. Kunne gjerne tenkt meg et bilde, men ALLDELES ikke innrammet. Ønsker da ikke å ha et innrammet bilde av andre brudepar i min lille stue!!
Lullu Skrevet 14. februar 2004 #37 Skrevet 14. februar 2004 Har ikke fått noe selv, og kommer ikke til å gi noe heller. For meg er det en gave bare å bli spurt om å få være forlover. Kunne gjerne tenkt meg et bilde, men ALLDELES ikke innrammet. Ønsker da ikke å ha et innrammet bilde av andre brudepar i min lille stue!! Jøss, ikke engang når det er din bestevenninne? Nei, nei, smak og behag. Selv tror jeg at jeg hadde satt pris på å få dette i gave. Dersom jeg skulle gitt dette hadde det ikke vært et stort bilde, og det hadde vært bilde med forloveren selv også. Fint syntes jeg :-)
Jens Skrevet 15. februar 2004 #38 Skrevet 15. februar 2004 Jeg hadde nok heller ikke satt fram bilde av ett annet brudepaqr i min stue. Vet ikke om vi skal sette fram bilde av oss engang i stuen....
Tari Skrevet 15. februar 2004 #39 Skrevet 15. februar 2004 Jeg skal ikke ha bilde av oss i stuen, og ingen andre heller. Kan ikke noe for det, men syns det er litt besteforeldreaktig...Men, syns det er koselig å få bilder da..
Lullu Skrevet 15. februar 2004 #40 Skrevet 15. februar 2004 Jeg skal ikke ha bilde av oss i stuen, og ingen andre heller. Kan ikke noe for det, men syns det er litt besteforeldreaktig...Men, syns det er koselig å få bilder da.. Hvem har sagt at det må henge i stuen? Kan vel henge alle andre steder enn akuratt der..... Kontoret, gangen, trappen, gjesterommet. You name it Vi har en vegg på kontoret hjemme med maaaaange bilder, og hadde helt klart også hengt opp bryllupsbilde av min venninne der også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå