Gå til innhold

FORLOVERGAVER

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem har sagt at det må henge i stuen? Kan vel henge alle andre steder enn akuratt der..... Kontoret, gangen, trappen, gjesterommet. You name it :wink:

Vi har en vegg på kontoret på hjemme med maaaaange bilder, og hadde helt klart også hengt opp bryllupsbilde av min venninne der også.

Ok, jeg skal ikke ha bilder av oss i stuen, kontoret, gangen, trappen, gjesterommet eller noen andre steder :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil heller ikke ha brudepar-bilder hengenes fremme. Har de i album jeg. Vil ikke ha vårt eget heller tror jeg.

Skrevet
Jeg vil heller ikke ha brudepar-bilder hengenes fremme. Har de i album jeg. Vil ikke ha vårt eget heller tror jeg.

Jeg har også brudebildene i album, kaster de ikke da... :wink:

Skrevet

Jeg har også brudebildene i album, kaster de ikke da... :wink:

Det trodde jeg ikke heller :D Ville bare si at jeg ikke har de på veggen heller.

Skrevet

Ok, jeg skal ikke ha bilder av oss i stuen, kontoret, gangen, trappen, gjesterommet eller noen andre steder :wink:

Ok :-)

Tviler da også på at din forlover hadde gitt deg bilde i gave, når hun vet at du ikke liker å ha sånt fremme :wink:

Skrevet

Ok :-)

Tviler da også på at din forlover hadde gitt deg bilde i gave, når hun vet at du ikke liker å ha sånt fremme :wink:

Kanskje...det blir jo evt. søsteren min ihvertfall som jeg skal være forlover for...Og, tror nok hun hadde gitt meg et bilde selv om det ikke skal henge på veggen. Jeg hadde jo sikkert vist det fram til mange som kommer på besøk.

Skrevet

Jeg har massevis av brudebilder fremme jeg, både tanter og onkler, vårt eget juksebilde, mine foreldre, venninder....

Ikke akkurat i plakatformat, men 10 x 15 i fine rammer i seksjonen i stuen. Når vi får tatt skikkelige og ikke minst ekte bilder av oss selv skal det opp på veggen, helt klart!!

Men å gi det bort i gave, se det kunne aldri falle meg inn. Ikke uten at det blir mast etter.

Skrevet

Det trodde jeg ikke heller :D Ville bare si at jeg ikke har de på veggen heller.

Det var ikke ment som om du trodde at jeg kastet dem, ville bare presisere at jeg selvfølgelig tar vare på bildene selv om jeg ikke henger de på veggen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...