iselin91 Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Nå er det 2. gang min kjære hannpus fanger mus å kommer med den i sengen for å leke med den. Jeg blir fysisk kvalm, og blir faktisk redd, da mus ikke er på min topp 10 på pelsdott listen. Vi har soveromsdøren og soveromsvinduet åpen, så han kan gå fritt om natten. Dette er han da vant med. Han er 1 år og 3mnd. Er det for drastisk å bare i natt lukke døren til soverommet å la han være i stuen? Og ignorere når han begynner med den stakkars mjauingen?
Inger88 Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Jeg tror ikke det er for drastisk nei. Så lenge han kommer med mus i senga er det ikke greit å ha ham på soverommet.
iselin91 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2012 Vet du hvor lenge ca det går før han blir vannt med at han må være i stuen?
fruBeist Skrevet 18. juli 2012 #4 Skrevet 18. juli 2012 Etter at vår 2 år gamle pus begynte å ta med levende fugl inn, får ikke kattene gå fritt ut og inn. De blir sluppet ut og døra blir lukket igjen bak de. Går og ser til de innimellom, og rasler med fórbøtta når jeg synes det er på tide at de kommer inn. Ingen problem det. Bare katten din har en behagelig plass å ligge, tilgang på toalett og vannskål, eventuelt matskål om han vanligvis har fri tilgang, så ser jeg ingen problem med at du kar han være på stua om natta. Men bare et lite tips, gamlefar her i hus har ingen problemer med å åpne døra fra stua her
iselin91 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2012 Hehe , nei de er utspekulerte Det er jo bare å prøve, han skal vel hjernevaske meg med å lage stakkarslige mjau Han har tilgang til alt om han er i stuen Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå