AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Noen som har testet dette produktet? Har forstått det sånn at det kan brukes både som et fuktighetsserum, og som dagkrem alene. Har også hørt at den er såpass klissete at man må bruke krem over. Men må den brukes under en MD Formulations-krem, eller kan den også brukes under andre kremer, f.eks Dermalogica-krem (active moist)? Tenker evt. å bruke den under MD sin Moisture Defense Antioxidant Comfort Cream (erfaringer med den?). Noen som tror dette er en kombinasjon som vil gi nok fukt til veldig fuktfattig hud? Vet det er mange som sier at MD ikke er så flink på dette med fukt. Jeg har testet flere av fuktproduktene til både Decleor, Dermalogica og Matis, og selv om jeg synes mange av de er gode, så føler jeg ikke at jeg kan si at jeg er 100% fornøyd med dem. Jeg er spesielt nysgjerrig på MD fordi produktene deres er luktfrie (jeg reagerer så sterkt på lukt - nyser, nesa renner osv.). Huden min er kombinert og meget fuktfattig, ganske sensitiv og en del urenheter. Hele pakka med andre ord. Kanskje noen også har prøvd fuktsprayen til MD, og kan si noe om den? :-) Anonym poster: d726431182006be5e1be0342eb6f582e
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Jeg har litt samme type hud, og jeg får ufattelig tørr hun av MD - samt heller ingen effekt av de andre ingrediensene. Jeg gikk heller for en fet nattkrem fra Dermalogica(den som gav meg nok fukt, det vil jo variere fra person til person) - og bruker MD Fortes rens fra tid til annen som inneholder glycolsyre. Bruker den ikke hver dag - for det tørker ut huden min, men kanskje et par ganger i uken. Jeg fikk ingen effekt av serumet til MD, snarere tvert imot - får egentlig bare litt flere komedoner - og sminken ser ikke bra ut med serumet under(ikke ser huden bra ut uten sminke med serum heller, ser langt bedre ut uten). Anonym poster: bebf458f7f06f273b89b760d2f49e6eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå