kaprifolen Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 (endret) Tror alle ble rammet av feilen i avtalegiro-systemet deres forrige måned, hvor man kunne betale inn manuellt for å slippe dobbelt trekk denne måneden. Ville bare tipse om at jeg ble trukket dobbelt selv om jeg betalte manuellt i juni, men at Agria ryddet opp i dette etter at jeg mailet dem. Ville bare gjøre dere andre obs også, tilfelle det er flere enn meg! Så sjekk trekkene dine, og ikke anta at det er du som husker feil! Endret 18. juli 2012 av kaprifolen
Mr.Dean Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Hm, javel. Dette har faktisk ikke jeg fått med meg!
kaprifolen Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2012 Å? Vi fikk brev om at pga en feil i systemet deres ble man ikke trukket via avtalegiro i juni. Fikk det rundt tiden for trekk, og med betalingsinformasjon om hvordan betale selv innen 26.juni. Hvis ikke, ville begge månedene trekkes i juli. Jeg forstod av teksten at det gjaldt alle med månedlig avtalegiro, men kanskje ikke?
Mr.Dean Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 Oi, haha! Selvsagt har jeg ikke fått det med meg, betaler for hele året, doh Beklager! Bra du informerer om det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå