Gjest tommeltott Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Jeg sitter å vurderer om jeg skal bytte abonnement. Jeg har fra før av telenor sin komplett M, og betaler da 249-, mnd. 600 ringemin, 400 sms, 400 data... Såå, som andre ser jeg TV og så at OneCall har da omtrent samme tilbudet, bare at det er 500 på hver. (Til 199-, mnd) SÅ! Jeg trenger tips! (Trenger ikke mer enn det de tilbyr av ringemin osv) Noen som har denne leverandøren? Fornøyd? Andre anbefalinger? Noen billigere/bedre? På forhånd, takk for tips!
Longgone Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Jeg sitter å vurderer om jeg skal bytte abonnement. Jeg har fra før av telenor sin komplett M, og betaler da 249-, mnd. 600 ringemin, 400 sms, 400 data... Såå, som andre ser jeg TV og så at OneCall har da omtrent samme tilbudet, bare at det er 500 på hver. (Til 199-, mnd) SÅ! Jeg trenger tips! (Trenger ikke mer enn det de tilbyr av ringemin osv) Noen som har denne leverandøren? Fornøyd? Andre anbefalinger? Noen billigere/bedre? På forhånd, takk for tips! NetCom. M+... Spotify premium inkludert og masse fordeler
Gjest tommeltott Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 NetCom. M+... Spotify premium inkludert og masse fordeler Betaler du mye i mnd da? Hva er inkludert?
Andrea89 Skrevet 18. juli 2012 #4 Skrevet 18. juli 2012 Jeg har onecall abonnementet du skriver om. Det passer mitt bruk, de setter ikke opp prisen etterhvert og det er ingen bindingstid. Veldig fornøyd. Hadde telenor komplett L tidligere, og det ble veldig mye billigere når jeg byttet.
Gjest tommeltott Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 Jeg har onecall abonnementet du skriver om. Det passer mitt bruk, de setter ikke opp prisen etterhvert og det er ingen bindingstid. Veldig fornøyd. Hadde telenor komplett L tidligere, og det ble veldig mye billigere når jeg byttet. Det vil jeg tro ble mye billigere ja Onecall hørtes nesten litt for godt ut til å være sant, hehe! Bindingen min har ikke gått ut ennå, men jeg vurderer nesten å bytte, for jeg hadde kommet til å spart på det om jeg hadde byttet...
Longgone Skrevet 18. juli 2012 #6 Skrevet 18. juli 2012 (endret) Betaler du mye i mnd da? Hva er inkludert? 199,- 400 av alt Og ringer for samme pris i hele Norden.. Genialt! Endret 18. juli 2012 av Longgone
Gjest tommeltott Skrevet 18. juli 2012 #7 Skrevet 18. juli 2012 199,- 400 av alt Og ringer for samme pris i hele Norden.. Genialt! Og i tillegg spotify uten reklame? Det hadde jo ikke vært domt
Longgone Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 Og i tillegg spotify uten reklame? Det hadde jo ikke vært domt Jepp! Veldig fornøyd med den avtalen
Kvakk Skrevet 18. juli 2012 #9 Skrevet 18. juli 2012 Har onecall folkepakka til 199, det ble brått 1200 kroner da de opererer med helt ville priser dersom man bruker utover det som er inkludert. (ja, jeg brukte den mye, men når det "dyreste" abb. De har er inkl. Ubegrenset datatrafikk mm. for rundt 500 kroner må jeg si det var surt og unødvendig.) Lønner seg å se på prisene for bruk som ikke er inkludert og
Gjest tommeltott Skrevet 18. juli 2012 #10 Skrevet 18. juli 2012 Har onecall folkepakka til 199, det ble brått 1200 kroner da de opererer med helt ville priser dersom man bruker utover det som er inkludert. (ja, jeg brukte den mye, men når det "dyreste" abb. De har er inkl. Ubegrenset datatrafikk mm. for rundt 500 kroner må jeg si det var surt og unødvendig.) Lønner seg å se på prisene for bruk som ikke er inkludert og Oi Det var surt! Har de ikke ordning sånn at de sender sms eller noe, når man har brukt over? Sånn at man slipper slike overaskelse liksom...
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #11 Skrevet 18. juli 2012 Netcom M fast pris 399 i mnd. Men nå angrer jeg siden jeg skal til Danmark og studere og bli der i et par år.... Anonym poster: d21a9a9a171edcca1a153aada7745a87
Gjest tommeltott Skrevet 18. juli 2012 #12 Skrevet 18. juli 2012 Netcom M fast pris 399 i mnd. Men nå angrer jeg siden jeg skal til Danmark og studere og bli der i et par år.... Anonym poster: d21a9a9a171edcca1a153aada7745a87 Du kan jo kanskje bytte til et annet? Jeg driver og sjekker nå hvor mye det vil koste meg å avslutte bindingen min (:
Gjest Mog Skrevet 18. juli 2012 #13 Skrevet 18. juli 2012 Betaler du mye i mnd da? Hva er inkludert? Har også Netcom Fastpris Medium+, og er veldig fornøyd med det. Les mer om abonnementet her.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #14 Skrevet 18. juli 2012 Djuice all in one M. 199 kr mnd, 500 ringemin, 500 sms og ubegrenset internett ut året Pluss at jeg har en app som gir meg muligheten til å følge med på hvor mye jeg bruker/har brukt og hva jeg har igjen. Og på toppen av DET igjen, så får jeg også tekstmld hvis jeg er på kanten til å bruke opp det jeg har. Og så kan jeg bruke mobilen som bankbrikke. Det er det for øyeblikket bare telenor som tilbyr. Telenor/Djuice/Talkmore(?) har forrsten kommet ut med noe nytt for de som ringer mye utland. Hvis du ringer land som er med i EU/EØS så kan du bruke de inkluderte ringeminuttene. Det eneste som kommer ekstra er en oppstartspris på 5,99 kr Meget kjekt nå når de fleste reiser i hytt og gevær Vet at både Onecall, netcom og delvis tele2 har noe av det samme. Sist jeg sjekka hadde netcom like priser til norden (sverige, danmark, island, finland) - men hos onecall er jeg mer usikker i grunn. Tror prisene deres til utland varierer en del. Desverre er det ikke inkludert mms i djuice sine abonnement, så hvis du sender mye av det anbefaler jeg chess eller onecall. Chess og netcom tilbyr spotify i ett år, mot binding. Så hvis du skal bryte ut før den tid kan det fort koste litt. Pluss at du får to for en på kino på tirsdager (dum dag, spør du meg. Haha..) Men nettet til telenor skal i utgagspunktet være bedre. Jeg merket stor forskjell. Har generelt en telefon som ikke er spesielt glad i internett, men når jeg bytta til telenor så kom jeg meg i det minste inn på facebook. Onecall er også bra, men såvidt jeg har forstått så er kundeservicen delvis ikke-eksisterende. Pluss at de bruker en merkelig miks mellom network norway sitt nettverk, og telenor sitt. Dvs at du ikke får 100% utbytte av noen av dem, og telefonen bruker unødvendig mye strøm på å lete etter den beste dekningen. På en annen side er du da i det minste sikret at du har dekning hvis det skulle skje noe. Og med tanke på at batteritiden på dagens smarttelefoner generelt bare har levetid på en dag, så spiller jo ikke det så mye rolle. Hvis du er ute etter fri familie anbefaler jeg ikke tele2. Jeg vet de sier på reklamen at du ringer uten tillegg i pris til alle tele2kunder, men det står på nettsiden deres at fri familie spiser av inkluderte ringeminutter. Mulig at de har gjort om på det nå, men jeg var innom sidene for ca en mnd siden, og da sto det fremdeles. Hvis du lurer på noe mer er det bare å spørre. Har jobbet for telenor, så jeg har god peiling på det meste. Lover å ikke være veldig partisk Anonym poster: b48e121efa10ab4d34bc0d4553705073
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #15 Skrevet 18. juli 2012 Du kan jo kanskje bytte til et annet? Jeg driver og sjekker nå hvor mye det vil koste meg å avslutte bindingen min (: Har du kjøpt telefon fra netcom? evt når fikk du ny binding? Hvis du har mediumpakken, MED tlf, så koster det 283 kr mnd for hver mnd du har igjen. Dvs; Hvis du har fire måneder igjen på bindingen får du et brudd på ca 1132 kr. Hvis du bare har binding, uten kjøp av tlf så er det bare 50 kr mnd. Dvs at hvis du har fire mnd igjen der koster det 200 kr i brudd. Anonym poster: b48e121efa10ab4d34bc0d4553705073
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #16 Skrevet 18. juli 2012 Har onecall folkepakka til 199, det ble brått 1200 kroner da de opererer med helt ville priser dersom man bruker utover det som er inkludert. (ja, jeg brukte den mye, men når det "dyreste" abb. De har er inkl. Ubegrenset datatrafikk mm. for rundt 500 kroner må jeg si det var surt og unødvendig.) Lønner seg å se på prisene for bruk som ikke er inkludert og Ser jeg må bli flinkere med multisitat. Evt lese hele tråden før jeg svarer. Bruker du mye anbefaler jeg talkmore. 3000 min, 2000 sms og 1000 mb for 349 kr. Evt onecall sitt XXL-abo, hvor du kan doble for halve prisen. Tror det er 2000 av alt for ca 447 kr, eller deromkring. Lenge siden jeg har snoket gjennom operatørenes nettsider nå, så noe av det er jeg litt blank på. Anonym poster: b48e121efa10ab4d34bc0d4553705073
florette Skrevet 18. juli 2012 #17 Skrevet 18. juli 2012 Jeg har Talkmore Alt-i-ett, noe som passer meg veldig bra! Månedspris er e199kr, hvor jeg får med 500ringeminutter, 500sms + mms, og 500mb. I tillegg ringer jeg gratis til alle som har Talkmore abonnement, og hvis jeg skulle reise med Norwegian får jeg halv ringepris i utlandet (litt teit det siste, men funker sikkert bra)! Også er kundeservice veldig bra, svarer raskt, både på telefon og mail
Gjest tommeltott Skrevet 18. juli 2012 #18 Skrevet 18. juli 2012 Takker for svar Mye rimeligere enn telenor i hvertfall!
Ada123 Skrevet 18. juli 2012 #19 Skrevet 18. juli 2012 Har netcom, fastpris M. Får skyhøye regninger hver mnd
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #20 Skrevet 18. juli 2012 Jeg har chess, betaler 199,- for 500 sms/min/mms/mb data. Anonym poster: dc6b3dd15de6f2dc0c48fd49f6cf6fde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå