Leo Skrevet 13. februar 2004 #1 Skrevet 13. februar 2004 ... til at de som jobber på tomten ved siden av skulle sette i gang ved fem-tiden som vanlig. (I går startet det en stooor gravemaskin utenfor soveromsvinduet mitt kl. 04.53. Hatet lyden og syntes synd på ham som satt inni...). Men, TGIF! De reiste hjem i går kveld! Det er heelt stille nå! (Jeg sover jo ikke nå heller, men nå ble jeg i hvert fall ikke vekket!)
Gjest Tex Skrevet 13. februar 2004 #2 Skrevet 13. februar 2004 Det kan da umulig være lov? Trodde at det skulle være stille til klokken syv i boligområder jeg?
Leo Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2004 Du har helt rett, Tex! Orker bare ikke å krangle siden jeg fullt ut forstår at svensken som starter gravemaskinen så tidlig gjør det bare fordi han vil reise hjem tidligere torsdag ettermiddag! De gir seg jo ikke før ved åttetiden om kvelden heller... "Tipper" snart av mangel på søvn (Jeg legger meg jo aldri før 01.00), men det er jo bare denne vinteren da... Glad jeg ikke skal binde jern og støpe hver vinter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå