Longgone Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Jeg har aldri vært den personen som har hatt den største motivasjonen til å trene, har ikke sett behovet da jeg er fornøyd med utseendet mitt og har en slank og normal kropp. Nå har jeg endelig bestemt meg for å komme i ordentlig form, få litt muskler og ikke minst en kondis.... Men hvor starter jeg? Hva er en grei "nybegynner" plan for en med litt dårlig kondis?(Helst ikke treningssenter da det ligger veldig langt unna) Tips tas mot med stor takk :D
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Hvis du tenker jogging kan c25k programmet være en bra plan. Altså fra sofa til 5 km Søk på det her på forumet så får du opp mange erfaringer.
Longgone Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2012 Hvis du tenker jogging kan c25k programmet være en bra plan. Altså fra sofa til 5 km Søk på det her på forumet så får du opp mange erfaringer. Takk skal du ha!! Akkurat noe slikt jeg letet etter!
Gjest Nanne70 Skrevet 18. juli 2012 #4 Skrevet 18. juli 2012 Jeg har nettopp fullført C25K, og kan virkelig anbefale det på det varmeste! Har jogget litt før, men aldri hatt så bra (og rask) progresjon, og i går jogget jeg 5,5 km uten problemer Planen etpar-tre uker framover nå er å fortsette å jogge 5,5 km 3 ganger i uka, men jobbe litt mer med fart og teknikk før jeg begynner programmet "Gateway to 8 K". C25K-programmet finner du her, og Podrunner har gratis podcasts med musikk som er lagt opp etter programmet. Lykke til!
Longgone Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2012 Jeg har nettopp fullført C25K, og kan virkelig anbefale det på det varmeste! Har jogget litt før, men aldri hatt så bra (og rask) progresjon, og i går jogget jeg 5,5 km uten problemer Planen etpar-tre uker framover nå er å fortsette å jogge 5,5 km 3 ganger i uka, men jobbe litt mer med fart og teknikk før jeg begynner programmet "Gateway to 8 K". C25K-programmet finner du her, og Podrunner har gratis podcasts med musikk som er lagt opp etter programmet. Lykke til! Takk skal du ha! Dette blir spennende
baltazar Skrevet 18. juli 2012 #6 Skrevet 18. juli 2012 (endret) http://www.treningsforum.no/forum/index.php?board=35.0 Fullkroppsprogram for nybegynner. Beinpress Rygghev Roing med manualer Nedtrekk Biceps curls m/manualer Benkpress Skuldepress m/ manualer eller maskin Pushdowns Crunch Endret 18. juli 2012 av baltazar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå