Gå til innhold

Hvor rik må man være for å få seg en dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle norske kvinner vil ha luksus og en mann med mye penger ja? Finnes det fortsatt kvinner som sier seg fornøyd med en mann uten bil, og middels til lav inntekt?

Anonym poster: 4c1edbde73e7cbb5b25a774280d2dda2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alle under en kam? Jeg har aldri hatt en kjæreste som er rik og det er ikke noe jeg ser etter.

Endret av Evilposelos
  • Liker 3
Gjest fjosa
Skrevet

Han må ikke ha bil, men ser helst han har førerkort.

å lenge man har mulighet for en liten reise og et restaurantbesøk i ny og ned er det greit for meg. Har nemlig ikke råd til å spandere det selv, da min inntekt ikke er høy nok til det.

Men å ha det veldig trangt over en lang periode sliter på et forhold.

Skrevet (endret)

Alle norske kvinner vil ha luksus og en mann med mye penger ja? Finnes det fortsatt kvinner som sier seg fornøyd med en mann uten bil, og middels til lav inntekt?

Nei, de finnes nok ikke. Så du blir nok alene resten av livet.

Kanskje du skulle få deg noen par katter.

For de som ikke forstod det, så var det sarkastisk ment

Facepalm.jpg

Endret av -Leon-
  • Liker 1
Skrevet

Han må ikke være rik eller eie en eneste krone for den saks skyld. Men han må ha ambisjoner (og de trenger heller ikke å dreie seg om penger, fyi)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg kjenner ingen kvinner som er sammen med rike menn. Og opptill flere av de er uten førerkort. Så det er nok andre ting som er viktigere, gitt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når kjærligheten treffer, så er vel ikke inntekt som surrer i hodet?

Jeg kjenner ingen som har luxus og mye penger.

Hva ligger i luxus for deg?

Mannen bør ha en plass og bo, selvsagt.Klare seg selv økonomisk. Om du er slik, så har du alt på plass.

Jeg ser etter utstråling,at han er hyggelig, sosial, og at han har inr. utenom jobb og husets fire vegger

Anonym poster: 9fa782b249f88ea892634ee5f72025eb

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler at alle menn som klager over at kvinner kun er ute etter rike menn enten a) søker feil type kvinner, eller b) er sutrete, sjarmløse og grinete, og skylder på økonomien i stedet for å ta tak i egen personlighet.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd på nettdate at dama straks har begynt å spørre om personlige økonomiske anliggende. Mitt inntrykk er at mange norske kvinner er opptatt av menns økonomi og hvordan vi menn klarer oss økonomisk. Dette er for at de skal ha mulighet til å fortjene seg litt luksus i form av reiser og gaver etc. I tillegg vil mange kvinner hevde at god økonomi gir trygge rammer og muligheter.

Svært sjelden går denne problemstillingen andre veien, at menn er opptatt av hennes økonomi. Menn går gjerne ettter det visuelle i første omgang og kan lett gå i fella der.

Derfor er det nok gitt at mannen fortsatt skal ha et visst forsørgeransvar, og du blir kjapt dumpet om du ikke har god økonomi. Noen kvinner har fortsatt en iboende evne til å utnytte seg av mannens svakheter når det gjelder penger. Det er ikke uten grunn man ser flotte unge kvinner sammen med eldre herremenn med flust av penger.

Man skal ikke generalisere for mye her, men kvinner er i realiteten svært opptatt av penger. Åpner man en dyr magnumflaske sjampis på et utested så tiltrekker man seg mye hunnkjønn, tro meg. Kvinner elsker å bli bortskjemt i litt luksus og det er dumme nok menn som hele tiden gir kvinner næring til denne tilnærmingen.

Jo, du bør være litt rik.....nok til å brødfø deg selv samt et ytterligere påslag på 20-30.000 i måneden for at hun blir fornøyd.

Anonym poster: facae56105ac8e00228a3851117a95c6

• Liker 2
Skrevet

Når man vet at favoritt-hobbyen til kvinner er shopping så sier det seg selv at penger er viktig, ja.

• Liker 3
Skrevet

Når man vet at favoritt-hobbyen til kvinner er shopping så sier det seg selv at penger er viktig, ja.

Pissprat!!!

• Liker 3
Skrevet

Pissprat!!!

Det er faktisk ikke pissprat, nei.

Og når man også vet at like etter shopping så kommer "interesser" som oppussing (av bolig) og utenlandsreiser etc., så sier det seg selv at penger har stor betydning.

• Liker 3
Skrevet

Det er faktisk ikke pissprat, nei.

Og når man også vet at like etter shopping så kommer "interesser" som oppussing (av bolig) og utenlandsreiser etc., så sier det seg selv at penger har stor betydning.

Man kan trygt si at du bekrefter poenget mitt litt lenger opp :smilorange:

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd på nettdate at dama straks har begynt å spørre om personlige økonomiske anliggende. Mitt inntrykk er at mange norske kvinner er opptatt av menns økonomi og hvordan vi menn klarer oss økonomisk. Dette er for at de skal ha mulighet til å fortjene seg litt luksus i form av reiser og gaver etc. I tillegg vil mange kvinner hevde at god økonomi gir trygge rammer og muligheter.

Svært sjelden går denne problemstillingen andre veien, at menn er opptatt av hennes økonomi. Menn går gjerne ettter det visuelle i første omgang og kan lett gå i fella der.

Derfor er det nok gitt at mannen fortsatt skal ha et visst forsørgeransvar, og du blir kjapt dumpet om du ikke har god økonomi. Noen kvinner har fortsatt en iboende evne til å utnytte seg av mannens svakheter når det gjelder penger. Det er ikke uten grunn man ser flotte unge kvinner sammen med eldre herremenn med flust av penger.

Man skal ikke generalisere for mye her, men kvinner er i realiteten svært opptatt av penger. Åpner man en dyr magnumflaske sjampis på et utested så tiltrekker man seg mye hunnkjønn, tro meg. Kvinner elsker å bli bortskjemt i litt luksus og det er dumme nok menn som hele tiden gir kvinner næring til denne tilnærmingen.

Jo, du bør være litt rik.....nok til å brødfø deg selv samt et ytterligere påslag på 20-30.000 i måneden for at hun blir fornøyd.

Anonym poster: facae56105ac8e00228a3851117a95c6

"Man skal ikke generalisere for mye her" - men du gjør det likevel.

Selvfølgelig finnes det kvinner som er svært opptatt av penger, akkurat som det finnes menn som først og fremst er opptatt av å finne en trofè-kjæreste. Svært, svært bra match egentlig, like dustete opptatt av totalt overfladiske verdier begge to.

Dere ELSKER det den magnum-flasken gjør for dere. En bitteliten sprett med korken, og dere er omsvermet av vakkert utseende kvinner, som gir dere den herlige nytelsen av misunnelige blikk fra deres laverestående beta-brødre rundt om i lokalet. Yess. De må bare akseptere at det ikke er de som sitter med den største makten her. Kjøpt og betalt beundring.

Hadde dere vært smarte, så hadde dere brukt den flasken som et barometer. De dype jentene sitter ikke rundt den flasken. Det er ikke sikkert de sitter på det utestedet en gang, fordi de ikke gidder de overfladiske slimålene uten noe mer å by på enn Penger.

Så kom ikke her og klag. Dere får jo nøyaktig det dere ønsker dere, og derav legger opp til.

• Liker 5
Skrevet

Man kan trygt si at du bekrefter poenget mitt litt lenger opp :smilorange:

Når man har nådd min alder (som er 40++) så ser man verden slik den faktisk er.

Det betyr altså ikke at jeg ikke vet at det finnes unntak som bekrefter enhver regel.

Men i dagens materialistiske samfunn er det åpenbart at materielle "goder" (alt som kan kjøpes for penger) betyr altfor mye for de aller fleste.

Og dette gjelder begge kjønn. Den eneste forskjellen er hva man ønsker å bruke pengene på. Dette er ofte mer eller mindre kjønnsavhengig.

Skrevet

"Man skal ikke generalisere for mye her" - men du gjør det likevel.

Selvfølgelig finnes det kvinner som er svært opptatt av penger, akkurat som det finnes menn som først og fremst er opptatt av å finne en trofè-kjæreste. Svært, svært bra match egentlig, like dustete opptatt av totalt overfladiske verdier begge to.

Dere ELSKER det den magnum-flasken gjør for dere. En bitteliten sprett med korken, og dere er omsvermet av vakkert utseende kvinner, som gir dere den herlige nytelsen av misunnelige blikk fra deres laverestående beta-brødre rundt om i lokalet. Yess. De må bare akseptere at det ikke er de som sitter med den største makten her. Kjøpt og betalt beundring.

Hadde dere vært smarte, så hadde dere brukt den flasken som et barometer. De dype jentene sitter ikke rundt den flasken. Det er ikke sikkert de sitter på det utestedet en gang, fordi de ikke gidder de overfladiske slimålene uten noe mer å by på enn Penger.

Så kom ikke her og klag. Dere får jo nøyaktig det dere ønsker dere, og derav legger opp til.

Du peker her på et ytterpunkt. Som forsåvidt er greit nok, selv om de fleste ikke er sånn som du beskriver her.

Men det kunne jo da være interessant å få vite hva du mener at en mann faktisk kan bidra med utover Penger? :smoke:

Skrevet

Du peker her på et ytterpunkt. Som forsåvidt er greit nok, selv om de fleste ikke er sånn som du beskriver her.

Men det kunne jo da være interessant å få vite hva du mener at en mann faktisk kan bidra med utover Penger? :smoke:

Akkurat som du peker på et ytterpunkt, mener du? Som for så vidt er greit nok, selv om de fleste ikke er sånn som du beskriver her.

Du er svært så opphengt i "bidrags"-delen, Steinar.

For min del holder det at vi treffer hverandre på et dypere plan, kan le sammen, ligge til langt utover natten og bare prate tull og skit, eller filosofere over livets viderverdigheter. Ta en øl sammen under et varmt teppe på verandaen mens regnet trommer på markisen, sitte i skogen en ettermiddag og spikke på et fenalår mens vi ler eller griner over verden, eller trøste hverandre når vi har hatt en dårlig dag.

Ingen ting av dette kan kjøpes for penger. Men disse mannfolkene er vanskelige å finne, dessverre. Så når jeg nå først har ham, så holder jeg på ham som den største skatt :)

• Liker 1
Skrevet

Tror de fleste av oss helst vil finne noen med "orden på økonomien". Spesielt når man selv har erfart hvor utrolig slitsomt og vanskelig det kan være hvis ikke. Har aldri erfart at jenter har vært opptatt av penger og rikdom i seg selv. At man har ambisjoner, jobber og står på derimot har stort sett vært positivt - men det skjønner jeg jo, det går jo mer på personligheten og fremtidsønsker også.

Men kanskje det bare er jeg som liker den type jenter som ikke bare går etter gods og gull ;)

• Liker 4
Skrevet

Det kommer faktisk litt an på alderen til den som spør. Jeg ville vært mer skeptisk til en mann med lav inntekt i 40 åra enn en mann med lav inntekt i 20 åra.

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

For det første tror jeg shopping-interessen til mange kvinner er svært overdrevent. Men jeg elsker å dra på shopping. Og har alltid brukt mine egne penger.

Du vet det Steinar, at i dag så tjener faktisk kvinner penger selv. Sjokkerende, i know.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...