Gå til innhold

Pua? Hvorfor ikke sjekketriks?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pua? Kan noen forklare meg hva det er? Hvis det er et sjekketriks - hvorfor kaller dere ikke det for et sjekketriks? Jeg må ha gått glippa' noe betydningsfullt.

Anonym poster: 026f9313c3b97fab9a9adc6e0a2baab4

Videoannonse
Annonse
Gjest villrev
Skrevet

Pick up artists. sjekke-artister.. blæh.

• Liker 2
Skrevet

PUA er personen som gjør sjekketriksene, så det er ikke det samme nei. Uttrykket fikk sin plass i dagligtale etter boka The Game av Neil Strauss.

Anbefalt lesing, spesielt for kvinner. Ingenting er så tilfredsstillende som når en fyr prøver å sjekke deg opp med det han tror er et subtilt triks, og så utbryter du så alle rundt hører: "Du har lest THE GAME, har du ikke?" :nigo:

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

PUA er personen som gjør sjekketriksene, så det er ikke det samme nei. Uttrykket fikk sin plass i dagligtale etter boka The Game av Neil Strauss.

Anbefalt lesing, spesielt for kvinner. Ingenting er så tilfredsstillende som når en fyr prøver å sjekke deg opp med det han tror er et subtilt triks, og så utbryter du så alle rundt hører: "Du har lest THE GAME, har du ikke?" :nigo:

Da hadde jeg svart: Ja, jeg har lest alle bøkene i "Kings of Bellator"- serien. Har du lest the game.

Gjest .-L-.
Skrevet

Hadde vært artig å få den. Kunne svart alt fra:

Nei, jeg leser ikke kjærlighetsromaner

Ja, har du?

Nei, men jeg ser på games of thrones :finse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...