AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Pua? Kan noen forklare meg hva det er? Hvis det er et sjekketriks - hvorfor kaller dere ikke det for et sjekketriks? Jeg må ha gått glippa' noe betydningsfullt. Anonym poster: 026f9313c3b97fab9a9adc6e0a2baab4
Gjest villrev Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Pick up artists. sjekke-artister.. blæh. 2
Knirke Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 PUA er personen som gjør sjekketriksene, så det er ikke det samme nei. Uttrykket fikk sin plass i dagligtale etter boka The Game av Neil Strauss. Anbefalt lesing, spesielt for kvinner. Ingenting er så tilfredsstillende som når en fyr prøver å sjekke deg opp med det han tror er et subtilt triks, og så utbryter du så alle rundt hører: "Du har lest THE GAME, har du ikke?" 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. juli 2012 #4 Skrevet 18. juli 2012 PUA er personen som gjør sjekketriksene, så det er ikke det samme nei. Uttrykket fikk sin plass i dagligtale etter boka The Game av Neil Strauss. Anbefalt lesing, spesielt for kvinner. Ingenting er så tilfredsstillende som når en fyr prøver å sjekke deg opp med det han tror er et subtilt triks, og så utbryter du så alle rundt hører: "Du har lest THE GAME, har du ikke?" Da hadde jeg svart: Ja, jeg har lest alle bøkene i "Kings of Bellator"- serien. Har du lest the game.
Gjest .-L-. Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 Anbefalt lesing, spesielt for kvinner. Ingenting er så tilfredsstillende som når en fyr prøver å sjekke deg opp med det han tror er et subtilt triks, og så utbryter du så alle rundt hører: "Du har lest THE GAME, har du ikke?" Hadde vært artig å få den. Kunne svart alt fra: Nei, jeg leser ikke kjærlighetsromaner Ja, har du? Nei, men jeg ser på games of thrones :finse:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå