belle_ Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 (endret) Er naturlig lys blond men har stripet det litt lysere de siste årene. Kjenner jeg begynner å bli utrolig lei av håret mitt slik det er nå. Ønsker å beholde lengden, men har lyst på ny farge. Noen som har noe forslag? Jeg har blå øyner og er naturlig ganske brun i huden. Kom med tips! Vet bildene er utrolig teite, men var de beste jeg fikk tatt. Fargen er mest lik det bildet hvor hele håret vises bakfra. Endret 29. april 2013 av belle_
Gjest Fairydust Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Skal jeg være helt ærlig syns jeg at fargen ser veldig falsk ut. Og håret ser ut som det trenger en kur. Jeg tror at å farge håret ditt noen tendenser mørkere ville gjort godt for håret ditt. Det trenger ikke bli helt mørkt, men litt mørkere. Kjøper du ei god farge med gode ingredienser vil du også få mer glans i håret. Du kan selvfølgelig stripe det også, men jeg ville personlig farget det først i alle fall. 5
LongKissGodnight Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 Må si meg veldig enig med det Fairydust sier.
belle_ Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2012 Skal jeg være helt ærlig syns jeg at fargen ser veldig falsk ut. Og håret ser ut som det trenger en kur. Jeg tror at å farge håret ditt noen tendenser mørkere ville gjort godt for håret ditt. Det trenger ikke bli helt mørkt, men litt mørkere. Kjøper du ei god farge med gode ingredienser vil du også få mer glans i håret. Du kan selvfølgelig stripe det også, men jeg ville personlig farget det først i alle fall. Skal farge det hos frisøren så regner med de har det beste av farget der. Håret mitt er ganske slitt ja, blir slik pga. blekingen. Hvor mørk tenker du da? Som i brun eller mørk blond?
kills Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 Jeg ville fått frisøren til å legge inn en kald, mørkeblond farge og litt tykke, brune striper i det.
Gjest Fairydust Skrevet 18. juli 2012 #6 Skrevet 18. juli 2012 Skal farge det hos frisøren så regner med de har det beste av farget der. Håret mitt er ganske slitt ja, blir slik pga. blekingen. Hvor mørk tenker du da? Som i brun eller mørk blond? Den fargen som Lauren Conrad har syns jeg er veldig fin. Så jeg tenker noe sånt som dette kanskje; http://www.iknowhair.com/wp-content/uploads/lauren-conrad-2.jpg Jeg tror den kunne passet deg. Da må du jo først farge og deretter stripe håret, men jeg tror ikke det gjør noe. 1
Frua Skrevet 18. juli 2012 #7 Skrevet 18. juli 2012 Den fargen som Lauren Conrad har syns jeg er veldig fin. Så jeg tenker noe sånt som dette kanskje; http://www.iknowhair...en-conrad-2.jpg Jeg tror den kunne passet deg. Da må du jo først farge og deretter stripe håret, men jeg tror ikke det gjør noe. Det er vel litt vanskelig å se hvilken farge som passer uten å ha sett ansiktet? Det synes iallefall jeg
Gjest Fairydust Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 Det er vel litt vanskelig å se hvilken farge som passer uten å ha sett ansiktet? Det synes iallefall jeg Ja, det har du helt rett i. Jeg kom bare med et forslag på en farge jeg syns er fin. Jeg vet nødvendigvis ikke om den passer til trådstater. Forøvrig syns jeg at denne fargen passer ganske mange ansikter, så det er godt mulig. Men dette er sånne ting som frisøren kan hjelpe til med. Man trenger ikke ha pønsket ut en farge man ønsker før man kommer til frisøren. Frisøren ser jo på ansiktsform, pigmenter og sånt og anbefaler en farge som er passende.
Frua Skrevet 18. juli 2012 #9 Skrevet 18. juli 2012 Det er veldig vanskelig å få bleket/stripet hår til å se så fint og glansfullt ut som på det bildet du linket til. Håret mitt er noe liknende TS sitt og da frisøren prøvde en slik farge på meg ble det bare matt og fryktelig kjedelig! Løsningen for min del ble å stripe det gradvis med færre striper slik at den naturlige hårfargen etterhvert kommer frem. En lang og kjedelig prosess men er veldig glad for det nå som håret har vokst ut endel.
belle_ Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2012 Ja, kunne nok tenkt meg noe som Lauren Conrad, bare litt lysere siden hennes hårfarge er mye mørkere enn mitt naturlige hår. Håret mitt ser nok litt ekstra bustete ut siden jeg egentlig har litt krøller, retter vanligvis ut håret så da ser det ikke så slitt å bustete ut. Tror nok jeg skal satse på noe mellomblondt å få min naturlige farge å vokse ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå