Gå til innhold

Glir den lett inn hos deg også?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om jeg er unormalt vid! For når jeg har sex med kjæresten min som er over gjennomsnittet stor (i lengde og omkrets), så trenger jeg ingen oppvarming. Den sklir omtrent inn med en gang han tar litt spytt på.

En dag når jeg ridde han, så fikk han inn en ekstra fing i tillegg til kuken sin mens vi hadde sex! Dette er meget flaut for meg. Jeg er ung, og har ingen barn.

Er det så lett for andre også? :forvirret: Må legge til at jeg blir nokså våt også etter en stund.

Anonym poster: db62f7b01456bd9e879f95ded464a11b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sikkert mer med hvor våt du blir. Ca alle kvinner i verden kan få en kuk og en finger inn i seg, mer også..

Skrevet

Vel, det kommer jo kanskje litt an på hvor lenge dere har hatt sex. Musa er utrolig fleksibel og tilpasningsdyktig, i forhold til at vi skal kunne føle nytelse av en stake med samme omkrets som ei flaskekork, og i neste øyeblikk presse ut en baby på størrelse med en håndball.. You do the math.

Skrevet

Jeg må komme først eller være beeeyond kåt for å få typen sin inn. Og det er alltid litt vondt og vi må ta det sakte. Ellers svir det i 3-4 timer etterpå.

• Liker 3
Skrevet

Uansett hvor våt og alt det der jeg er, så er jeg alltid sår 2 dager etter samleie :glare: Og bruker nesten hver gang en evighet og få den inn, jeg får vondt ca på midten pga han er ekstra tjukk på det punktet.

Sikkert en combo av at han er tjukk og jeg er stram. Ellers så aner ikke jeg! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Her glir den rett inn, og jeg er ikke spesielt vid, jeg er heller mer trang, men jeg blir ekstremt våt og opphisset før vi begynner, og da er det ikke noe problem :)

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

vagina og opningen er tøyelig det skal faktisk eit barnehovud ut derifrå

ein kuk og fing er vel ikkje unormalt

kva er dette greiene med at jenter er redd dei ikkje er trange nok?

eg er rysta over sjølvtillitten og sjølvbildet til jenter

kva med å drita i celulittar, strekkmerker, valker og korleis ein ser ut og berre nyte sexen? berre eit forslag....

AnonymBruker
Skrevet

Med den forrige kjæresten gled den rett inn nesten uten motstand.. Han var litt tynnere enn det som er vanlig! måtte nesten le av og till når han smatt inn lett som bare det, han blei lett fornermet da, hehe. :) Før det igjen var jeg sammen med en som nesten var for stor , måtte masse jobbing og glidemiddel til for å få den inn, og det tok lang tid og gjorde vondt! Ikke stas det heller nei... :( han jeg er sammen emd nå bruker bare 5 - 10 minutter på å komme helt inn i meg, han er perfekt.

Anonym poster: 2189dff8a920ee91757ea903f4f1e3ea

AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor våt og alt det der jeg er, så er jeg alltid sår 2 dager etter samleie :glare: Og bruker nesten hver gang en evighet og få den inn, jeg får vondt ca på midten pga han er ekstra tjukk på det punktet.

Sikkert en combo av at han er tjukk og jeg er stram. Ellers så aner ikke jeg! :fnise:

Du har sikkert vestibulitt. Det har ikke noe med at du er trang å gjøre.

Anonym poster: ca8919e97d4d5161f06bfa704e357f47

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg og glir den lett inn, men jeg er kronisk kåt og våt, så er nok derfor. Jeg er trangest da det akkurat har gått for meg, da må den lirkes forsiktig inn.

Anonym poster: ff556bf514ecfb6b74eddcab150674ab

Gjest diskretperson
Skrevet

Jeg hatt et forhold hvor den bare datt rett inn, ja... :( er heldigvis sammen med en med stort utstyr nå, og jeg må varmes opp skikkelig og han må ta det rolig for at vi skal få den inn. :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Kommer an på lubrikasjonsfaktoren, men får alltid en "strekkes ut" følelse.

Skrevet

vagina og opningen er tøyelig det skal faktisk eit barnehovud ut derifrå

ein kuk og fing er vel ikkje unormalt

kva er dette greiene med at jenter er redd dei ikkje er trange nok?

eg er rysta over sjølvtillitten og sjølvbildet til jenter

kva med å drita i celulittar, strekkmerker, valker og korleis ein ser ut og berre nyte sexen? berre eit forslag....

Helt enig! Blir nesten lei meg når jeg ser hvor mye tid folk bruker på å bekymre seg og være flau over det ene og det andre. Hvem har lært oss dette? Det er sikkert ingenting i veien med deg, kos deg du, og vær glad for at det ikke gjør vondt! (Jeg har heller ikke spesielle problemer med å "få inn" penisen til kjæresten min, og har heller ikke slitt med det med andre, men tanken om at det er fordi jeg er "vid" eller at det er noe feil med meg, har aldri slått meg.

Gjest babyfirefly91
Skrevet

samboeren min får den også "alltid" inn med spytt, men uten kan bli smertefullt og klønete for begge 2 :) klassifiserer meg ikke som vid ei heller han som liten- "normale" begge 2 :)

AnonymBruker
Skrevet

Med den forrige kjæresten gled den rett inn nesten uten motstand.. Han var litt tynnere enn det som er vanlig! måtte nesten le av og till når han smatt inn lett som bare det, han blei lett fornermet da, hehe. :) Før det igjen var jeg sammen med en som nesten var for stor , måtte masse jobbing og glidemiddel til for å få den inn, og det tok lang tid og gjorde vondt! Ikke stas det heller nei... :( han jeg er sammen emd nå bruker bare 5 - 10 minutter på å komme helt inn i meg, han er perfekt.

Anonym poster: 2189dff8a920ee91757ea903f4f1e3ea

5-10 minutter fra forspilet begynner eller 5-10 minutter fra han begynner å ta den inn? Det siste høres sykt lenge ut for meg hvertfall

Anonym poster: 2e8599df15983133d7ac4080e3195fdc

• Liker 1
Gjest LillaGorilla
Skrevet

5-10 minutter fra forspilet begynner eller 5-10 minutter fra han begynner å ta den inn? Det siste høres sykt lenge ut for meg hvertfall

Anonym poster: 2e8599df15983133d7ac4080e3195fdc

Det reagerte jeg og på!

Om den glir rett inn eller ikke, kommer litt an på fyrens størrelse. Med noen kreves det litt forspill, mens andre bare glir rett inn uten noe som helst oppvarming.

Men det er vel normalt at det varierer litt? Både fra person til person, og fra gang til gang. Kommer jo an på hvor kåt/våt man er akkurat da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...