Gå til innhold

Den man aldri helt glemte...

Anbefalte innlegg

Gjest Andrine
Skrevet

Hei!

Må bare fortelle dere hva for noe rart og spennende som skal skje, er i hundre og må få det ut...

Da jeg gikk tredje året videregående ble jeg og en som var (og er) to år yngre enn meg ganske så betatte av hverandre. Litt sånn første ordentlige forelskelse for begge to. Ettersom han var to år yngre og dette var en stooor aldersforskjell i feil retning i den alderen, lot jeg være å gjøre noe med saken selv om han ikke hadde noen betenkeligheter med at jeg var litt eldre. Vi var altså aldri sammen eller har noensinne kysset hverandre engang, bare flørtet og beundret på avstand. Jeg flyttet bort etter det året, og vi har ikke møttes siden. Jeg har allikevel med jevne mellomrom tenkt på han, fikk aldri prøvd ut et forhold, og har lurt på enn hvis, hva om... og det er nå tolv år siden! Har hørt små nyheter om han via andre innimellom, og vi har begge hatt kjærester i perioder.

Nå kommer det rare: Jeg traff tilfeldigvis en fra klassen min på den tiden, på en reise i fjor sommer. Det viste seg at han har god kontakt med min gamle flamme, og helt uten at han visste om vår "hemmelige fortid", fortalte han i ettertid både til meg og flammen at han trodde vi ville passet godt sammen som par og burde møtes...! Trodde ikke mine egne ører når jeg hørte det!! Og som sagt så gjort. Med eks-klassekameraten min som Mr. Giftekniv har jeg og min ungdomshelt sms´et og pratet litt på tlf siden jul, og nå kommer han til Oslo på besøk, på Valentin-dagen! :-) :-) Og ikke nok med det; vi har begge snakket om å komme bort fra snø og vinter her i Norge, så etter initiativ fra han skal vi på en to ukers sol og badetur til uka!! Jeg opplever at følelsene blusser allerede, før jeg engang har møtt han! :oops: Har funnet bilde av han på Internett etter at vi fikk kontakt igjen, og det gjør ikke saken bedre at han fortsatt er skummelt kjekk... sukk... På en måte føles det nå som brikkene endelig faller på plass og at dette var noe som manglet i livet, uten at jeg har forstått det før nå. Trodde jeg hadde blitt for gammel til å bli helt tussete og overromantisk på denne måten, men neida...

Hva tror dere om dette, folkens? Har dere tro på at sånne her ting kan ende lykkelig, eller er jeg mest sannsynlig dømt til å bli skuffet over hvordan tidens tann har forandret både meg og han (og da tenker jeg ikke utseendemessig - tiden har fart godt med oss begge sånn sett)? Lever jeg/vi i en såpeboble av minner fra fortiden, som sprekker straks nåtiden innhenter oss?

Huff, er så spent og glad og nervøs og alt det der. Noen som har opplevd eller hørt om lignende tilfeller og tør komme med spådommer?

Tenk - jeg skal treffe han igjen om to dager!!! :-) :-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Kanskje det ikke blir dere, kanskje det blir. Uansett får du sikkert en hyggelig stund som kanskje blir noe mer.

Kos deg :hjerter:

Skrevet

Heisann!

Så spennende. Har tro på dette, dette har med skjebnen å gjøre og noe som man kun opplever en gang i livet. Kos deg masse og gi oss nysjerrige her inne et fyldig referat etterpå... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt sødmefullt, men kom til å tenke på Alkymisten og følgende sitat derfra: "Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt."

:hjerter:

Bare nyt det hele. Det verste som kan skje er at du blir skuffet. Da er du bare en livsløgn fattigere.

Hilsen Realisten som har blitt litt rundere i kantene med årene

Skrevet

Jeg tror..... at man ikke skal se bort fra at det finnes noe som heter kjærlighet - ekte også - selv i ung alder... :-)

Og så tror jeg at dersom dere får sjansen og begge vil kan dette bli et godt og fint forhold :-)

Lykke til...

Skrevet

Oi!! Så spennende!! Misunner deg den følelsen. Ha det gøy og kos deg! Håper på oppdatering..

Gjest Andrine
Skrevet

Hei igjen, dere!

Tusen takk for lykkeønskninger! Så artig at dere er litt optimistiske. Jeg var redd jeg hadde mistet bakkekontakten helt og ikke greide å se det dumme i det å i det hele tatt prøve dette ut. Er i full gang med å forberede de neste ukene - laget handlelister og planlagt å vise meg fra min beste kokkeside (litt naturstridig, men...), vokset bikinilinje og kjøpt nytt sexy undertøy. Man kan jo aldri vite... :sjarmor:

Prøver å ikke ta helt av, for da er det jo større sjans for å bli skuffet, men klarer ikke helt å la være å drømme om en lykkelig slutt. Satser på at det er skjebnen dette her og at universet har jobbet kraftig i disse tolv årene som har gått, sånn at alt stemmer denne gang. Må være optimist!

Skal prøve å slutte å smile for meg selv, ser litt tåpelig ut :oops: , og lover tilbakemelding etterhvert.

Ha en fin helg og Valentinfeiring alle sammen!

Klem fra meg

Gjest Andrine
Skrevet

Hei igjen, dere!

Tusen takk for lykkeønskninger! Så artig at dere er litt optimistiske. Jeg var redd jeg hadde mistet bakkekontakten helt og ikke greide å se det dumme i det å i det hele tatt prøve dette ut. Er i full gang med å forberede de neste ukene - laget handlelister og planlagt å vise meg fra min beste kokkeside (litt naturstridig, men...), vokset bikinilinje og kjøpt nytt sexy undertøy. Man kan jo aldri vite... :sjarmor:

Prøver å ikke ta helt av, for da er det jo større sjans for å bli skuffet, men klarer ikke helt å la være å drømme om en lykkelig slutt. Satser på at det er skjebnen dette her og at universet har jobbet kraftig i disse tolv årene som har gått, sånn at alt stemmer denne gang. Må være optimist!

Skal prøve å slutte å smile for meg selv, ser litt tåpelig ut :oops: , og lover tilbakemelding etterhvert.

Ha en fin helg og Valentinfeiring alle sammen!

Klem fra meg

Gjest Embla s
Skrevet

For en søt historie :) fortell hvordan det gikk da!!!

Skrevet

dødsartig :)) du må fortelle hvordan det gikk! jeg vet hvordan det føles, den nåværende typen min er han jeg aldri glemte/fikk ut av hodet og omvendt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...