Gå til innhold

Har falt for en med dame.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uff, nå vet jeg egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Har falt for en venn av meg som har dame. Jeg elsker han rett og slett, selv om jeg har prøvd å ignorere det. Man kan jo ikke velge hvem jeg skal falle for.

Vi har det utrolig fint sammen, og vi har mye til felles.

Venner av oss sier jeg kunne "kapret" han når som helst, men jeg føler at det ikke bir etisk riktig. At han skulle dratt fra dama på grunn av meg. Men likevel elsker jeg han, og jeg blir utrolig frustrert!

Tror jeg bare må gå videre. Måtte bare få det ut. <br /><br /> Anonym poster: f86b5790f3fd71418d0c820986caa9a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de har et fint og stabilt forhold sammen, så er det ganske dårlig gjort å ødelegge det. Men om det skranter og typen er i tvil, evt dama er fæl og behandler han dårlig så er det ingenting i veien for å ta en prat med ham om følelsene dine, og så kan du la han avgjøre. Men, det kan koste deg vennskapet ditt med han, for han vil antageligvis distansere seg fra deg, om han velger å bli hos henne framfor deg.

Skrevet

Har falt for en venn av meg som har dame. Jeg elsker han rett og slett, selv om jeg har prøvd å ignorere det. Man kan jo ikke velge hvem jeg skal falle for.

Jo. Man kan velge å gi seg hen til fantasier, og da faller man for vedkommende. Hvis man derimot velger å ikke gi etter for de romantiske tankene, så faller man ikke for vedkommende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...