AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Helt siden i høst har jeg vært betatt av ei utrolig søt jente på min alder. I det siste har det vært veldig intens, har faktisk drømt om henne. Vi går på samme skole og ser hverandre en del. Vi har kun snakket uformelt på litt fester, aldri edru. Vi er venner på facebook, men jeg tørr ikke å ta kontakt fordi jeg er redd hun ikke er interessert slik som jeg er. Jeg tenker på henne nesten hele tiden noe som plager meg! Er det noen som har vært i samme situasjon før og har noen tips? Hvordan skal jeg gå videre? Virkelig lei av å være singel nå.. Anonym poster: e62c3697652547133e850476e805dda5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Du taper ingenting på å ta kontakt. Jeg hadde skrevet til hun på facebook om jeg var deg. Tenk om hun faktisk er interessert. Anonym poster: 5313647a49d01f20f589d0e4a04cb027
Sommee Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 (endret) Helt siden i høst har jeg vært betatt av ei utrolig søt jente på min alder. I det siste har det vært veldig intens, har faktisk drømt om henne. Vi går på samme skole og ser hverandre en del. Vi har kun snakket uformelt på litt fester, aldri edru. Vi er venner på facebook, men jeg tørr ikke å ta kontakt fordi jeg er redd hun ikke er interessert slik som jeg er. Jeg tenker på henne nesten hele tiden noe som plager meg! Er det noen som har vært i samme situasjon før og har noen tips? Hvordan skal jeg gå videre? Virkelig lei av å være singel nå.. Anonym poster: e62c3697652547133e850476e805dda5 Skjønner at du ikke er gamle karen, men dette kan være en perfekt situasjon for å gro deg et par baller. Og de ballene kan hjelpe deg masse i ungdomsårene du har foran deg. Spør deg selv hvorfor det er så skummelt hvis hun ikke føler det samme som deg. For å si det sånn, du kan nok ikke gå gjennom livet uten å bli avvist av en dame noengang. Så derfor er det å bli avvist helt nødvendig for å finne drømmeberta di. Jeg lærte dette litt for sent, og for at du skal slippe å være singel i mange år fremover burde du som sagt, gro deg disse ballene nå! Sånn som du skriver innlegget ditt fremstår du som en liten pysete guttevalp. Det er det ikke så mange jenter som liker. Det de derimot liker er gutter som er litt modige, og tar initiativ. Så mann deg opp og ta kontakt, spør om hun blir med på en joggetur f eks, evt. ut og ta en kaffe. Endret 17. juli 2012 av Sommee 1
Sindreee Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Skjønner at du ikke er gamle karen, men dette kan være en perfekt situasjon for å gro deg et par baller. Og de ballene kan hjelpe deg masse i ungdomsårene du har foran deg. Spør deg selv hvorfor det er så skummelt hvis hun ikke føler det samme som deg. For å si det sånn, du kan nok ikke gå gjennom livet uten å bli avvist av en dame noengang. Så derfor er det å bli avvist helt nødvendig for å finne drømmeberta di. Jeg lærte dette litt for sent, og for at du skal slippe å være singel i mange år fremover burde du som sagt, gro deg disse ballene nå! Sånn som du skriver innlegget ditt fremstår du som en liten pysete guttevalp. Det er det ikke så mange jenter som liker. Det de derimot liker er gutter som er litt modige, og tar initiativ. Så mann deg opp og ta kontakt, spør om hun blir med på en joggetur f eks, evt. ut og ta en kaffe. Riktig at jeg ikke er gamle karen. Ble myndig i år. Tusentakk for gode råd. Skal manne meg opp til å ta kontakt, ettersom det faktisk er den eneste muligheten til å finne ut om hun er keen. Men hvorfor må alltid gutta ta kontakt først? Er så urettferdig.
Gjest Skaret Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Det er urettferdig at gutta skal ta kontakt, men vi damer elsker det! Det skal også sies at om du tar kontakt, så kan det åpne øynene hennes litt. Man blir ofte litt ekstra interessert i en som viser inetresse. Om hun ikke har tenkt så mye på deg før, kan hun altså begynne å gjøre det når du kontakter henne!!!
Sommee Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Riktig at jeg ikke er gamle karen. Ble myndig i år. Tusentakk for gode råd. Skal manne meg opp til å ta kontakt, ettersom det faktisk er den eneste muligheten til å finne ut om hun er keen. Men hvorfor må alltid gutta ta kontakt først? Er så urettferdig. Kjør på, skulle hatt et tupp i rævva jeg også når jeg var på alderen din husker jeg Uansett er det jo ikke farlig, hun nikker deg nok ikke ned om du skulle spørre henne om å finne på noe.. 1
Gjest Janus Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 (endret) Dere går sammen på skole? I så fall, ville jeg først forsøkt å etablere kontakt der. Om du tar kontakt på Facebook, men ikke tør å se på henne på skolen så fremstår det som litt svakt. Ser du henne noe i løpet av ferien? Vent til du ser henne og prat med henne der. Om ikke, så er Facebook akseptabelt, men da helst for å avtale et møte i det virkelige liv. Du kan bare begynne å prate med henne, spør hva hun gjør på i ferien og så kan du invitere henne på en fest du og kameratene dine skal arrangere. Fortell henne at hun må ta på seg noe sexy og at hun kan gjerne ta med noen venninner om hun vil. Når du prater med henne, så vær snill, men ikke overdrevent høflig. Ikke vær redd for å være litt småfrekk og flørtende. Ikke fortell henne hva du FØLER eller at du drømmer henne. Kvinner blir ikke tiltrekt av å høre om følelsene dine. Det har sin tid og plass å være sårbar og åpen til en kvinne, men den tiden og plassen er ETTER at hun er tiltrekt og dere har blitt bedre kjent og hun ligger utslått i sengen din etter at du gav henne ti orgasmer på rad. Noe mer du lurer på? Hjelper deg gjerne mer om du har noen konkrete spørsmål. Endret 18. juli 2012 av Janus
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. juli 2012 #9 Skrevet 18. juli 2012 Du har null å tape på å ta kontakt med ho.. om du ikkje gjer det vil du angre seinare. sånn når du er i 30 åra og ser deg tilbake....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå