Gå til innhold

Hvis dattra ville bli sånn som Gina Carano

Anbefalte innlegg

Gjest gnækvåg
Skrevet

Hvordan ville du reagert da?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonym poster: 7b7843ae3bb9b692d20f6b87a7e912fe

Skrevet (endret)

Hvem er Gina Carano? Bilde? :icon_lol:

Red. Å ja, nå kom bildet!

Endret av Aldrisur
Skrevet

Gina er veldig respektert i MMA miljøet og ingen tvil om at flere bør kunne ta igjen om noe skulle skje.

Begge mine barn har drevet det langt innen kampsport (landslagsnivå) og eldste vurderer nå MMA, men er vel fortsatt litt for ung for konkurranse på "det" nivået.

En kvinnelig bekjent var på byen i Tromsø under en Nato øvelse. En engelsk soldat så henne som fritt vilt og mente at han skulle få ha hendene sine der han ønsket (på hennes kropp).

Hun knocket han ut med ett eneste slag (til stor jubel fra de andre engelske soldatene). Han ble bært ut av sine medsoldater og hun gikk ut (fordi hun følte kvelden ødelagt).

Å forsvare seg er viktig, og jeg ser gjerne at mine barn også kan gjøre det. Men det er som i alle andre sammenhenger utøveren som må velge hvilken idrett hun/han ønsker å utøve. Kanskje er ikke MMA den kampgrenen en begynner med ettersom utøverne som oftest kommer fra forskjellige grener og kombinerer med andre grener under MMA paraplyen.

MMA og andre kampsport grener er ikke for å lære å sloss på gatenivå. Faktisk er det mye mindre slosskamp med seriøse utøvere avkampsport. Men må de så må de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...