Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt dette merket derfra og fått det?

Jeg la til et par produkter og betalte isted, og så først nå den lille skriften hvor det står UK only...

??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte dem faktisk mail om akkurat dette i går... :jepp:

I mailen spurte jeg hvorvidt det var riktig at de ikke leverte til Norge eller ei. I svaret skrev de at de shipper til Norge, og at det som står på nettsiden deres er feil..

Litt off-topic: Hvilken størrelse kjøpte du og hvordan er den prisen i forhold til prisen i Norge? Har veldig lyst til å bestille jeg også..

Skrevet

Ok da håper jeg at jeg får produktene mine :) Bestilte nemlig shampoo/balsam/kur og den oljen :smilorange:

Jeg bestilte de i vanlig str? Er bare en str der inne vist jeg ikke tar heeeeelt feil nå.

Og pris messig så tror jeg oljen og kuren er lik som i norge ? Men shampooen og balsamen sparer du et par hundre på :)

Ikke skyt meg om jeg tar feil nå da :sjenert:

Skrevet

Takk for svar! Jeg tenker å kjøpe oljen, men jeg synes å ha hørt at den koster noe av det samme her i Norge, så tenker å forhøre meg med noen frisørsalonger før jeg bestiller.

Jeg tror feelunique selger både 25 ml og 100 ml. :)

Skrevet

Jeg bestilte meg 100 ml , og den kostet 334 :-)

Skrevet

Tips: endre valutaen til britiske pund, ikke betal i NOK. Prisen for ett stk 100 ml morrocan oil koster da 30,45 GPB som tilsvarer 290,452 NOK nå. Med andre ord kan du spare nesten 44 kr på bare denne oljen. Fint å vite hvis man nettshopper en del ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...