AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Jeg har siden mai gått ned ca 6 kg. Har da spist ca 1500 kcal hver dag, og synes jeg har vært veldig flink! Nå har jeg vært hos kjæresten min i 2 uker (avstandsforhold) og har spist veldig mye drittmat. Vil si jeg har spist mellom 2000 - 3000 kcal hver dag i 14 dager nå. Har ikke veid meg enda, siden jeg pleier å veie meg om morgenen før jeg har spist/drukket noe. Før disse to ukene veide jeg 77 kg, og er livredd vekten skal vise over 80 kg i morgen. Har lovet meg selv å aldri komme over 80 kg igjen. Jeg er bare 18 år, og vil ned til ca 65 kg. Hvor mye tror dere disse ukene har ødelagt? Og er det skadelig å kjøre litt hardt til å begynne med og bare spise 1000 kcal i en ukes tid? Anonym poster: 87e50be2f83f4b08fad65dd3f114ed10
Zinnia Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Nei, du har ikke ødelagt noenting, du har forhåpentligvis hatt en kjempefin ferie og kost deg sammen med kjæresten din! Det er bare å ta opp igjen de gode vanene nå, eneste måten du kan "ødelegge" noe på er ved å få panikk, og så slutte med gode vaner pga panikken. Om du fortsetter nå, går alt finfint! Ikke gå ned til 1000cal, du vinner ingenting på det. Du kommer fort inn i det igjen, og det er hverdagene resten av året som teller, ikke de to ukene du hadde ferie. 3
Marimma Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Kroppen tilpasser seg. Spiser du mer forbrenner du mer også (til ei viss grense). Du har fortjent disse to ukene med fri. Fortsett som før og med hevet hode
Gjest *Maja* Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Man ødelegger ikke et helt liv med sunn livsstil fordi en skeier ut i 2 uker Det dummeste du gjør er å sulte deg selv for å "komme tilbake på right track" Du ender bare opp med å sprekke og spiser enda mer usunt. Gå tilbake til de sunne vanene du hadde før ferien, trene og ikke vei deg de neste 14 dagene. Du kommer til å fortsette å gå ned i vekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå