Gå til innhold

2 uker uten slanking - ødelgat alt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siden mai gått ned ca 6 kg. Har da spist ca 1500 kcal hver dag, og synes jeg har vært veldig flink! Nå har jeg vært hos kjæresten min i 2 uker (avstandsforhold) og har spist veldig mye drittmat. Vil si jeg har spist mellom 2000 - 3000 kcal hver dag i 14 dager nå. Har ikke veid meg enda, siden jeg pleier å veie meg om morgenen før jeg har spist/drukket noe. Før disse to ukene veide jeg 77 kg, og er livredd vekten skal vise over 80 kg i morgen. Har lovet meg selv å aldri komme over 80 kg igjen. Jeg er bare 18 år, og vil ned til ca 65 kg.

Hvor mye tror dere disse ukene har ødelagt? Og er det skadelig å kjøre litt hardt til å begynne med og bare spise 1000 kcal i en ukes tid?

Anonym poster: 87e50be2f83f4b08fad65dd3f114ed10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du har ikke ødelagt noenting, du har forhåpentligvis hatt en kjempefin ferie og kost deg sammen med kjæresten din! :smilyblomst:

Det er bare å ta opp igjen de gode vanene nå, eneste måten du kan "ødelegge" noe på er ved å få panikk, og så slutte med gode vaner pga panikken. Om du fortsetter nå, går alt finfint!

Ikke gå ned til 1000cal, du vinner ingenting på det. Du kommer fort inn i det igjen, og det er hverdagene resten av året som teller, ikke de to ukene du hadde ferie.

• Liker 3
Skrevet

Kroppen tilpasser seg. Spiser du mer forbrenner du mer også (til ei viss grense). Du har fortjent disse to ukene med fri. Fortsett som før og med hevet hode :)

Gjest *Maja*
Skrevet

Man ødelegger ikke et helt liv med sunn livsstil fordi en skeier ut i 2 uker ;) Det dummeste du gjør er å sulte deg selv for å "komme tilbake på right track" Du ender bare opp med å sprekke og spiser enda mer usunt.

Gå tilbake til de sunne vanene du hadde før ferien, trene og ikke vei deg de neste 14 dagene.

Du kommer til å fortsette å gå ned i vekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...