Gå til innhold

Frames -fordeler og ulemper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hvordan reagerer dagens søkemotorer på dette? (vet dette var et problem tidligere iallefall).

Egentlig har jeg alltid lært at frames ikke skal brukes, men er det noen fordeler for å bruke det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Korleis søkemotorane taklar frames er ein ikkje einige om - det fann eg ut for få dagar sidan... Kanskje det står noko om det på searchenginewatch.com? (trur det var .com)

Ved vanlege sider kan eg ikkje sjå nokre fordelar med frames, men ved applikasjonar så kan det nok vera eit fornuftig valg, av og til. Men no er det jo dei færraste av oss som lagar applikasjonar for web, då.

Skrevet

Frames var jo veldig populært nå, men personlig synes jeg det passer best til fremstilling av info, bilder, o.l. Søkemotorer får frem meta tagsene allikevel, men det blir jo mye kluss under tittelen. Fordelen er den at du kan ha pekere på èn side og når du vil forandre pekerne(linkene) så trenger du ikke gå på hver side og forandre dette, men kun på den ene siden.

Skrevet

No for tida bryr ikkje søkemotorar seg særleg mykje om metataggar, om i det heile - dei vart berre mykje misbrukt likevel. (Men meta description er OK enno - den kan bli brukt.)

Å ha ein meny for seg sjølv på éi side, slik at det kun er ei fil å oppdatere, det kan løysast på andre måtar enn ramer; t.d. PHP, SSI, ASP, eller preprossessering, eller ein god editor/verktøy som gjer det same.

Har du PHP, er det mykje enklare med <?php include("meny.txt"); ?> på ei side og fila "meny.txt" enn å fikla med ramesett, menyfil og innhald. (Tilsvarande enkelt for ASP og SSI.)

Skrevet

TAkk for tipset om searchenginewatch.com Crazee, jeg skal lese litt mer her!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...