vilde Skrevet 12. februar 2004 #1 Skrevet 12. februar 2004 Hei, Hvordan reagerer dagens søkemotorer på dette? (vet dette var et problem tidligere iallefall). Egentlig har jeg alltid lært at frames ikke skal brukes, men er det noen fordeler for å bruke det?
Crazee Skrevet 12. februar 2004 #2 Skrevet 12. februar 2004 Korleis søkemotorane taklar frames er ein ikkje einige om - det fann eg ut for få dagar sidan... Kanskje det står noko om det på searchenginewatch.com? (trur det var .com) Ved vanlege sider kan eg ikkje sjå nokre fordelar med frames, men ved applikasjonar så kan det nok vera eit fornuftig valg, av og til. Men no er det jo dei færraste av oss som lagar applikasjonar for web, då.
Saga Skrevet 12. februar 2004 #3 Skrevet 12. februar 2004 Frames var jo veldig populært nå, men personlig synes jeg det passer best til fremstilling av info, bilder, o.l. Søkemotorer får frem meta tagsene allikevel, men det blir jo mye kluss under tittelen. Fordelen er den at du kan ha pekere på èn side og når du vil forandre pekerne(linkene) så trenger du ikke gå på hver side og forandre dette, men kun på den ene siden.
Crazee Skrevet 12. februar 2004 #4 Skrevet 12. februar 2004 No for tida bryr ikkje søkemotorar seg særleg mykje om metataggar, om i det heile - dei vart berre mykje misbrukt likevel. (Men meta description er OK enno - den kan bli brukt.) Å ha ein meny for seg sjølv på éi side, slik at det kun er ei fil å oppdatere, det kan løysast på andre måtar enn ramer; t.d. PHP, SSI, ASP, eller preprossessering, eller ein god editor/verktøy som gjer det same. Har du PHP, er det mykje enklare med <?php include("meny.txt"); ?> på ei side og fila "meny.txt" enn å fikla med ramesett, menyfil og innhald. (Tilsvarande enkelt for ASP og SSI.)
vilde Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2004 TAkk for tipset om searchenginewatch.com Crazee, jeg skal lese litt mer her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå