Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter jeg fikk påvist kyssesyken i 2009 og har hatt ettervirkninger i ettertid, har det vært labert på treningsfronten. Nå vil jeg ta tak i dette, og melde meg inn på et treningssenter for å begynne igjen! Jeg liker å trene fordi det gir meg bedre selvfølelse, det er gøy OG jeg vil stramme opp litt. Jeg er ikke overvektig, men det er ingenting galt i å ville ha en god helse :-) Har tidligere drevet med turn og aerobic, så innenfor disse to trives jeg godt.

Jeg er ute etter et treningssenter som har gruppetimer, eksempelvis dansing/koordinasjon, men også litt "hardere" timer. I tillegg er det viktig at prisen ikke er avskrekkende, da jeg er student (men ikke ønsker å bruke SiO). Helst i området Helsfyr, Økern, Hasle, Carl Berner.. Er det noen som har noen kjennskap til et godt treningssenter som kan oppfylle noen av disse kriteriene? :-)

Anonym poster: d2eb232cbbc77ec2da41d84150d9dfe5

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Trener ikke på disse senterene selv, men spesielt SATS har jo mange spennende gruppetimer med et ganske stort spekter. Pluss styrektrening mm. Og studentrabatt.

På Carl Berner ligger Fresh og det er rimelig. Inkludert halltimer. Ingen bindingstid og ca 300,- per måned. Vurderer Fresh selv.

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk om det er studentrabatt noen steder.

Jeg hadde først og fremst tatt utgangspunkt i hvilke treningssentere som ligger lett tilgjengelig til. Så hadde jeg sjekket pris og gruppetimer og når gruppetimene er. Vær obs på at i sommerferien så er det en sterk redusert timeplan.

Jeg har nå gitt avkall på "mitt" treningssenter. Ikke fordi jeg er misfornøyd, men fordi det ligger alt for tungvint til da jeg begynte i ny jobb.

Anonym poster: 8c0b2b06fd2e8b6d7061dcbdb5498cc8

Skrevet

Jeg skal også finne senter i Oslo, problemet er bare at jeg går og venter på beskjed om kne-operasjon og vil derfor ikke ha bindingstid, og dette er vanskelig tydeligvis. Lener meg mot Elixia sin flexi-ordning fordi det ligger et rett ved der jeg bor. I tillegg er ikke litt steam og badstu etter trening noe å forrakte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...