ssusan Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 I løpet av en dag...? Jeg har ikke vært medlem så lenge, og jeg merker det går en god del tid her inne
super-s Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Sitter her når jeg ikke har stort bedre å gjøre, så enkelte dager bruker jeg mye tid her. Kjenner jeg blir hekta når det står over bildet "sjenert", "nybegynner" osv, og hvor mange innlegg man har skrevet. Vil liksom øke og øke =)
yes2yes Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Jeg vil kanskje anslå litt over en halvtime om dagen, og i beste fall én time. Men tiden er fordelt over hele dagen, og jeg stikker innom når jeg er alene og uten noe å gjøre i umiddelbar nærhet.
Gjest badeand1 Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Rundt 6+ timer. Mens jeg gjør andre ting på dataen.
Gjest Guilty Skrevet 17. juli 2012 #6 Skrevet 17. juli 2012 Er som regel en rask tur innom. Har sjelden samvittighet til mer ettersom jeg føler det er så mye annet jeg burde ha gjort
plix Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Det varierer, bruker mye tid på å lese rundt i tråder noen kvelder, mens dager er jeg knapt innom. De kveldene jeg kjører fotbad/ansiktmaske/hårkur ol (er ikke SÅÅ ofte som det høres ut, hehe) så sitter jeg en del på nett om det ikke er så mye på TVen som fanger oppmerksomheten min der og da Idag har jeg brukt 2 timer, tror jeg.
Gjest odisi73 Skrevet 18. juli 2012 #9 Skrevet 18. juli 2012 Stikker innom når jeg ikke har noe annet å gjøre på eller savner dagbokvennene mine. Pcen står jo alltid fremme uansett.
Wonders Skrevet 18. juli 2012 #10 Skrevet 18. juli 2012 jeg er lenket til en kontorpult hele dagen, og ringer det ikke inn så har jeg mulighet til å sitte på kg. Jeg får ikke forlate pulten i tilfelle noen ringer. Så da sitter jeg her da... Sammen med 15 andre.
Gjest Mog Skrevet 18. juli 2012 #11 Skrevet 18. juli 2012 Det varierer, og tror det er cirka én time daglig. Kanskje lengre hvis det passer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå