Gå til innhold

Regndress/overall til 1 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg barnehage start.. Noen som har noen gode erfaringer med gode og slitesterke regndresser å dele? :) sleng gjerne med hva dere bruker av fottøy til de minste også :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Minto
Skrevet

Min sønn fikk nettopp regndress fra reflex til bursdagen. Den skulle være veldig bra og slitesterk! Han bruker 86 i klær men fikk dressen i 92 da han kan ha gode klær under. Han har ikke begynnt og gå endå, så er litt usikker på om han skal ha støvler i begynnelsen eller sånn regntøffel eller hva det heter. Jeg ville ha regndress da jeg synes det er bedre en todelt sett når han er så liten:)

Gjest chiki
Skrevet

Der jenta mi begynte i barnehagen om 1 åring fikk alle barna som startet en reflex regndress. Kjempe god! Hun bruker den fortsatt og er nå 20 måneder gammel. Hun har også hatt en Reima parkdress som hun også bruker fortsatt. Like fornøyd med begge!

Gjest pysepusen
Skrevet

Her har vi kun hatt regndresser fra Reflex og ser ingen grunn for å bytte merke ;)

På føttene har han hatt Dock Boots eller goretex-sko :)

Skrevet

Enig. Reflex har vert suverent. Tett og slitesterkt så det kan gå i arv uten at det gjør noe.

Skrevet

Tusen takk for flotte svar! :) Da blir det nok reflex regndress og reflex regnsko på min lille :))

Skrevet

Vi sverger også til Reflex regntøy. Bamseregntøyet fra Lindex holder også tett, men strikkene under føttene er sydd fast i plagget og festes ikke med knapper så om den slites av synes jeg det er mer pes å bytte..

Vi hadde nå en tynnere type regntøy (Vill (?) fra Gsport) men det var slitt hull i i løpet av tre uker, så selv om det føles mykere og mer behagelig med de tynnere typene går vi for Reflex ja :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...