Gå til innhold

Hva gjør dere for å glemme gutten/ jenta dere ikke kan få?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte den herligste fyren for et år siden. Det ble en del flørting og kjekke møter i løpet av høst- og vinterhalvåret. Den intense kontakten dabbet av, og nå sitter vi igjen med noen sporadiske samtaler på facebook, for å holde hverandre "oppdatert" (vi har blitt nokså gode venner..)

Jeg har innsett at det jeg trodde var drømmegutten likevel ikke er innenfor rekkevidde, men jeg klarer ikke å gi han helt opp.

Prøver å holde meg opptatt med venner, trening og fritidsaktiviteter for å tenke på andre ting.

Hva gjør dere for å "glemme"/ gå videre?

Anonym poster: 2c4061bb054804cca356a27797642f1f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det var litt dårlig formulert. Jeg vil ikke glemme han i den forstand at jeg vil glemme de fine minnene, men sikter mer til hva dere gjør for å gå videre :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Livet går bare videre av seg selv. Det må jo det.

Skrevet

Livet går videre som gjest skriver. Holder meg opptatt med andre ting som venner, familie og studier. Det er nok av ting å finne på, ikke forvent at andre skal trøste deg, du er voksen nå.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Er ikke så lett det der :( Har også en som er litt utenfor rekkevidde...

Akkurat nå har jeg gitt meg selv Facebook-restriksjoner :P (han er ganske aktiv der)

Ellers trener jeg en del, og hører på musikk samtidig - tømmer hodet mitt iallfall.

Prøver å holde meg opptatt og ha det kjekt sammen med venner.

Etter ferien skal jeg gå ut mer, treffe nye mennesker, flørte med nye gutter :P

Det tar litt tid, men jeg vet det vil gå over ;) Du må bare fokusere fremover, på nye ting, nye muligheter!

Hvorfor tror du han er utenfor rekkevidde forresten?

Gjest "gjest"
Skrevet

Ut og pule nye fyrer, er hva jeg vil råde damerne til.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Ut og pule nye fyrer, er hva jeg vil råde damerne til.

Hehe, ja det funker :P Men først må man komme seg ut av gokk!

Gjest "gjest"
Skrevet

Hehe, ja det funker :P Men først må man komme seg ut av gokk!

Mange villige og deilige menn i Tromsø og Hammerfest.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Mange villige og deilige menn i Tromsø og Hammerfest.

Blir langt å reise for litt sengekos :(

Gjest "gjest"
Skrevet

Blir langt å reise for litt sengekos :(

Sant.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Fortsetter med livet mitt, så ordner tiden det for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så lett det der :( Har også en som er litt utenfor rekkevidde...

Akkurat nå har jeg gitt meg selv Facebook-restriksjoner :P (han er ganske aktiv der)

Ellers trener jeg en del, og hører på musikk samtidig - tømmer hodet mitt iallfall.

Prøver å holde meg opptatt og ha det kjekt sammen med venner.

Etter ferien skal jeg gå ut mer, treffe nye mennesker, flørte med nye gutter :P

Det tar litt tid, men jeg vet det vil gå over ;) Du må bare fokusere fremover, på nye ting, nye muligheter!

Hvorfor tror du han er utenfor rekkevidde forresten?

Du har rett! Kanskje jeg også burde gi meg selv slike restriksjoner i en periode, og se om det hjelper :)

Vi flytter til hver vår kant av landet for en stund, nå til høsten. Føler også at han har distansert seg litt i det siste, spesielt på flørtefronten.

Tror det kan hjelpe å komme seg bort litt, og treffe nye og spennende mennesker!

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Du har rett! Kanskje jeg også burde gi meg selv slike restriksjoner i en periode, og se om det hjelper :)

Vi flytter til hver vår kant av landet for en stund, nå til høsten. Føler også at han har distansert seg litt i det siste, spesielt på flørtefronten.

Tror det kan hjelpe å komme seg bort litt, og treffe nye og spennende mennesker!

Det er jo kanskje lettere når dere bor på hver deres kant av landet? Du slipper iallfall å gå på han hele tiden (som jeg gjør).

Høres ut som vi har en bra plan i teorien - vi får bare satse på at det funker i virkeligheten også ;)

Skrevet

Fullstendig ignorering på alle mulige nivåer til evig tid.

Skrevet (endret)

Kanskje det var litt dårlig formulert. Jeg vil ikke glemme han i den forstand at jeg vil glemme de fine minnene, men sikter mer til hva dere gjør for å gå videre :)

Venter til det går over av seg selv. Tar lang tid, men sånn er det.

Ingen kontakt er selvfølgelig veldig viktig.

Endret av Steinar40
Skrevet

Drikker for mye og havner opp med noen jeg ikke kjenner. Føler iallfall at det hjelper av og til...

AnonymBruker
Skrevet

Rebound, rebound, rebound.

Anonym poster: 23ac0f5c80fd2c0098c65cd02fdeae3e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...