Gå til innhold

Griffonrasene

Anbefalte innlegg

Gjest pærecider
Skrevet (endret)

Har en Engelsk Toy Terrier, men vurderer å skaffe en hund til senere. (passer to chihuahua/tsjekkisk rottehund for en lenger periode, og ser hvor artig det er med to eller flere hunder) og har snust litt på griffonrasene, især petit brabancon (griffon belge og griffon bruxellois krever mer pelsstell) men vet at de rasene avles på kryss, så de skal være like i gemytt. Er det noen her som har en griffon i hus med andre hunder, vil gjerne høre litt om erfaringer med dem. :) De skal jo ha vært avlet til å bli rottehunder, så regner med at de er tøffe små krek, trass i utseendet:D

Endret av pærecider
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ei som har flere Griffon og som har både omplasseringshunder og passer miniatyrhunder over flere dager. Går helt fint. Nå er hennes hunder vant til å være en av flokken da.

Anonym poster: 42c4e82617c6953b2579e480ecd7ddb9

Gjest pærecider
Skrevet

Anbefaler deg på det sterkeste å se denne dokumentaren:

http://easy-amenity....-hund_4691.html

Har sett den. Og vil si at griffonrasene er ikke blant de verste brachycephaliske hundene som fins. Vil jo naturligvis gå for en seriøs oppdretter som ikke bare går etter eksteriør og de mest flattrykte trynene som fins. Egentlig ville jeg ha mops, men det er langt verre med dem.

Skrevet

Jeg har passet to slike nylig, en hann og en tispe, sammen med min Border Collie og Engelsk Toy Terrier(begge hannhunder) gikk dette supert!

Jeg synes de virker som hardhause men enkle hunder! Fine og se på er de også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...