AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Hei, det er først gang at jeg skriver her. Jeg var og datet en mann 5 ganger. Og han gjorde det slutt etter at vi hadde sex. Jeg føler meg så utyttet. Det har selfølgelig skjedd mange ting i løpet av den tiden vi kjente hverandre (2 måneder). Han skrev til meg at han likte meg godt og at jeg er nydelig dame vil kysse meg lenge og være lenge sammen med meg. Jeg trodde at jeg kunne stole på ham. Jeg var ikke selv så engasjert i begynnelsen, men etter hvert ble jeg mer engasjert spesielt etter at vi hadde sex. Da sende jeg meldinger til ham og spurte hva han likte og ikke likte, jeg hadde lyst å gjore mange spennende ting med ham. Jeg var ikke helt avslappet når jeg var sammen med ham, følte at han fikk inntrykk at jeg var altfor onklig. Det er jeg ikke, jeg er bare en venlig jente. Jeg føler at han ikke ble kjent med min onklige jeg, siden jeg ikke var helt avslappet og derfor gjorde det slutt med meg. Han sa at han mente at jeg var nydelig, pen og fornuftig dame men vi hadde ikke samme interesser. Hva betyr det for noe? Jeg er litt forelsket i ham..Og har egentlig lyst at han skal ringe meg og treffe meg igjen, men det kan jeg ikke spørre ham om. Jeg har skervet en avslutningsbrev til ham der jeg skrev at jeg ikke var helt avslappet, at jeg sende kanskje litt for mange melding og at jeg øsnker ham lykke til videre. Anonym poster: 503f2ae3975533d4d48c6afcfb826f3e
Gjest finurlig Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Ok, først: ORDENTLIG, IKKE ONKLIG! For det andre: hvor mye har du skrevet til ham og ringt ham etter dere hadde sex? Kan det tenkes at du har vært ganske masete? Når det er sagt, så er det godt mulig at han kun var ute etter sex, det kan ingen her på forumet vite. Selv om han sa han ville være sammen med deg. For meg virker drt som at du fant deg en player. Forhåpentligvis lærer du av dette, og går ikke i samme felle igjen En ting til: IKKE SEND DET BREVET. 7
Manuella Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Ha ha Ordendlig...avhenger av dialekten.. Jeg har sende han 4-5 meldinger, der jeg spurte om han likte å gå på tur først..og deretter..vi skulle på kino da ville jeg avtale om vi jeg skulle ta med vin og snack sånn at vi kunne kose oss etter kinoen.. Han spurte meg om å reise sammen med han og jeg svarte at jeg vil reise med ham.. På grunn av et eller annet tiltrekker jeg slik menn, playere..vet ikke om han var player men fikk inntrykk at han ikke var det og vi ventet med sex. Jeg fortalte til ham at jeg er et menneske med mye følelser og derfor venter jeg med sex..Ja det ville han også gjøre.. Nei jeg sender ikke det brevet, men skjønner ikke helt jeg trodde at han likte meg..Og tror jeg fortsatt, men han hadde visst ikke fått følelser for meg..
Manuella Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Ha ha Ordendlig...avhenger av dialekten.. Jeg har sende han 4-5 meldinger, der jeg spurte om han likte å gå på tur først..og deretter..vi skulle på kino da ville jeg avtale om vi jeg skulle ta med vin og snack sånn at vi kunne kose oss etter kinoen.. Han spurte meg om å reise sammen med han og jeg svarte at jeg vil reise med ham.. På grunn av et eller annet tiltrekker jeg slik menn, playere..vet ikke om han var player men fikk inntrykk at han ikke var det og vi ventet med sex. Jeg fortalte til ham at jeg er et menneske med mye følelser og derfor venter jeg med sex..Ja det ville han også gjøre.. Nei jeg sender ikke det brevet, men skjønner ikke helt jeg trodde at han likte meg..Og tror jeg fortsatt, men han hadde visst ikke fått følelser for meg.. Ja jeg tror at jeg var litt masete etter sex, men er det grunn nok til å slå opp??? Han kunne si ifra om at det går for fort om at vi kunne ta det rolig ikke bare slå opp, hvin han likte meg så godt som han skrev..
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Jeg sendte et sånt brev for ca 10 år siden, angrer som bare det.. Det er vanskelig for oss å vurdere hvor mye du maset, det kan jo være for mye. Eller det kan være en helt annen grunn til at han dumpet deg, det kan jo være som han sier at dere ikke har de samme interessene, og det trenger ikke ha noe med sex å gjøre. Enten kan du prøve å snakke med han, men antakelig så gidder han ikke å snakke mer om det. Eller så kan du gå videre og finne deg en flott fyr som passer bedre sammen med deg. Antakelig så var ikke dere to "meant to be"! Lykke til! Anonym poster: e594cbcf1545fdec84cba7e9c5f9988d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #6 Skrevet 17. juli 2012 Det er vel ikke spesielt rart om en mann finner ut etter 5 ganger at han ikke er interessert likevel. Det tar tid å bli kjent med et menneske, og mye skal klaffe før man har lyst å være kjæreste med noen. Han synes sikkert du var fin og hadde en del bra egenskaper, men så var det ikke full klaff likevel. Ikke noe mystisk det. Og nå er det ikke slik at en mann har brukt deg bare fordi dere har hatt sex. Sex er ikke en garanti for at det skal bli et forhold; det bør en del jenter lære seg. Anonym poster: b807c6616149d4b5c610c407fe8b94fe 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Det er vel ikke spesielt rart om en mann finner ut etter 5 ganger at han ikke er interessert likevel. Det tar tid å bli kjent med et menneske, og mye skal klaffe før man har lyst å være kjæreste med noen. Han synes sikkert du var fin og hadde en del bra egenskaper, men så var det ikke full klaff likevel. Ikke noe mystisk det. Og nå er det ikke slik at en mann har brukt deg bare fordi dere har hatt sex. Sex er ikke en garanti for at det skal bli et forhold; det bør en del jenter lære seg. Anonym poster: b807c6616149d4b5c610c407fe8b94fe Enig i denne.
Manuella Skrevet 17. juli 2012 #8 Skrevet 17. juli 2012 Det er vel ikke spesielt rart om en mann finner ut etter 5 ganger at han ikke er interessert likevel. Det tar tid å bli kjent med et menneske, og mye skal klaffe før man har lyst å være kjæreste med noen. Han synes sikkert du var fin og hadde en del bra egenskaper, men så var det ikke full klaff likevel. Ikke noe mystisk det. Og nå er det ikke slik at en mann har brukt deg bare fordi dere har hatt sex. Sex er ikke en garanti for at det skal bli et forhold; det bør en del jenter lære seg. Anonym poster: b807c6616149d4b5c610c407fe8b94fe Det er vel ikke spesielt rart om en mann finner ut etter 5 ganger at han ikke er interessert likevel. Det tar tid å bli kjent med et menneske, og mye skal klaffe før man har lyst å være kjæreste med noen. Han synes sikkert du var fin og hadde en del bra egenskaper, men så var det ikke full klaff likevel. Ikke noe mystisk det. Og nå er det ikke slik at en mann har brukt deg bare fordi dere har hatt sex. Sex er ikke en garanti for at det skal bli et forhold; det bør en del jenter lære seg. Anonym poster: b807c6616149d4b5c610c407fe8b94fe Nei det er ikke rart etter 5. gang. Men han sa flere ganger at han likte meg godt og vil kysse meg lenge, altså være lenge med meg. Jeg tror at han også var litt forelsket. Hva mener du med full klaff?? Og finnes det virkelig full klaff? Jeg er godt klar over at sex ikke er garanti for at det skal bli et forhold, og det er jeg enig i. Det er grunnen for at jeg ikke går rund og har sex med mange. Han var klar over at sex for meg er noe veldig intimt og innebarer følelser. Han sa tydelig at han ville vente. Synes ihverfall at han kunne sagt ifra hvorfo han gjorde det slutt og ikke sende en melding, sunes at det er feigt å gjøre det slutt på meldingen.
Longgone Skrevet 17. juli 2012 #9 Skrevet 17. juli 2012 Høres ut som du stresser for mye... Ingen menn liker desperate kvinner.
Steinar40 Skrevet 17. juli 2012 #10 Skrevet 17. juli 2012 Jenter/kvinner bør også lære seg at det ikke er noen grunn til å stole på mannfolk som overøser dem med komplimenter. Heller god grunn til å ikke stole på dem. 1
Manuella Skrevet 17. juli 2012 #11 Skrevet 17. juli 2012 Det kan hende at jeg stresser for mye :-)...Jeg er ikke desperat men han ar kanskje oppfattet meg slik, jeg er heller entusiastisk og viste initiativ :-) Slutt er slutt for min del.Livet går videre..Har bar ikke lyst å gjøre samme feil igjen.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #12 Skrevet 17. juli 2012 Kanskje det var pga dine manglende endinger, sånn skriftsmessig? Anonym poster: c5db51e8cb3d706e155c3ea5b075021b
Manuella Skrevet 17. juli 2012 #13 Skrevet 17. juli 2012 Kanskje det var pga dine manglende endinger, sånn skriftsmessig? Anonym poster: c5db51e8cb3d706e155c3ea5b075021b Hahaha :-) ...han har ikke peiling hva han går glipp av. Han kunne ha fått en uforglemmelig sommer med en hot dame.
Elizia Skrevet 17. juli 2012 #15 Skrevet 17. juli 2012 Opplever selv at menn (og sikkert kvinner) er rause med komplimentene og legger planer for fremtiden/turer helt i starten når man holder på å bli kjent med hverandre. Sikkert fordi alt er nytt og spennede, og man håper man har møtt det "rette" (Hvem det nå enn er...) Men det er utrolig vanskelig å møte noen der alt klaffer med. Den som man føler at man vil dele resten av livet med. Trenger ikke være noe spesiell grunn til at han ikke vil møte deg mer, men at han føler på seg selv at dere ikke passer helt sammen. Du skal ikke klandre deg selv for at DU gjorde noe feil, ikke var bra nok/pen nok, hadde sex med han for tidlig eller ventet for lenge, var for ivrig e.l. Enkelte ting kan man ikke gjøre noe med. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå