Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Endret av xMaria
Videoannonse
Annonse
Gjest Pheel
Skrevet

Det er ren svindel selvsagt, og vanskelig å svindle noen gratis?

• Liker 2
Skrevet

Dyretolking må vel være noe av det dummeste jeg har betalt for i mitt liv. Var hos ei som er regnet for å være landets beste med hunden min. Vi har ledd godt av det i ettertid for hun var jammen langt ute på viddene i robåt!

Skrevet

Pus er ikke veldig fornøyd idag kan jeg merke. Han vet at du har vært på butikken, men du kjøpte ikke noe kattegodis. Generelt er det uretteferdig at menneskene alltid får spise mye bedre mat, og kommandoer om deling gir ikke den respons man burde forvente når man tross alt er familiens overhode.

• Liker 4
Skrevet

Pus er ikke veldig fornøyd idag kan jeg merke. Han vet at du har vært på butikken, men du kjøpte ikke noe kattegodis. Generelt er det uretteferdig at menneskene alltid får spise mye bedre mat, og kommandoer om deling gir ikke den respons man burde forvente når man tross alt er familiens overhode.

haha..

var det kødd eller? har ikke vært på butikken det datoen. Men den dagen jeg tok bildet var jeg det.

Skrevet

Hehe jeg er ikke dyretolk, jeg tullet bare basert på pusen din sitt uttrykk, veldig søt men han (hun?) så litt misfornøyd ut :D

Skrevet

Hehe jeg er ikke dyretolk, jeg tullet bare basert på pusen din sitt uttrykk, veldig søt men han (hun?) så litt misfornøyd ut :D

Det er en han-katt. :) Ja , han var trøtt og jeg ville ikke lette han være i fred, haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...