Gå til innhold

Øyesminkefjerner

Catie'

Anbefalte innlegg

Vet dere om noen gode øyesminkefjernere som fjerner greit mascara uten at man må gni for mye? Jeg har prøvd noen forskjellige, men ofte må jeg gni for å få vekk sminken og da blir huden min så sår rundt øynene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ble overrasket over hvor god vita`s egen sminkefjerner er! Harmoni heter den tror jeg. Den var veldig bra, trenger ikke gni eller noe :) Nesten gratis var den og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker L'oreal (ikke den som er todelt og må ristes), og synes den er helt grei. Bruker å fukte bomullspadsen rikelig før jeg holder den over øyet noen sekulder så den får virke uten at jeg trenger å gni for mye. Funker kjempefint for meg ihvertfall :) Dog er det ikke nødvendig å fukte padsen så mye at sminkefjerneren renner inn i øynene, det svir noget! ihvertfall hos meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble overrasket over hvor god vita`s egen sminkefjerner er! Harmoni heter den tror jeg. Den var veldig bra, trenger ikke gni eller noe :) Nesten gratis var den og!

Det er faktisk den jeg bruker nå, men jeg synes ikke den er noe særlig for meg... mascaraen løser seg ikke hvis jeg ikke har en del sminkefjerner på og gnir, og det irriterer huden rundt øynene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk den jeg bruker nå, men jeg synes ikke den er noe særlig for meg... mascaraen løser seg ikke hvis jeg ikke har en del sminkefjerner på og gnir, og det irriterer huden rundt øynene...

oki. :) det varierer jo fra person til person :) jeg finnes ikke sensitiv! jeg jobbet i parfymeri tidligere, og de som var sensitive sverget til biotherms gele-sminkefjerner. ellers solgte vi klart mest av lancomes bi-facil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki. :) det varierer jo fra person til person :) jeg finnes ikke sensitiv! jeg jobbet i parfymeri tidligere, og de som var sensitive sverget til biotherms gele-sminkefjerner. ellers solgte vi klart mest av lancomes bi-facil :)

Tusen takk for tips :) Jeg har prøvd biotherm gele-sminkefjerneren før. Den var ganske grei, men sved i øynene :forvirret: hehe, alt jeg klager på :surprised:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker L'Oreal sin eye & lip makeup remover (waterproof) og den tar vekk den mest vannfaste mascaraen på 2 sec :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips :) Jeg har prøvd biotherm gele-sminkefjerneren før. Den var ganske grei, men sved i øynene :forvirret: hehe, alt jeg klager på :surprised:

kanskje du heler skulle prøvd en rensemelk da? De fjerner sminke som ikke er vannfast og er generelt mye mildere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en sterk sminkefjerner ren såpeaktig, grunnen er fordi jeg ikke ønsker og måtte gni under øynene der den tynneste og mest følsomme huden er i forhold til rynker ol. bruker jeg sterk sminke fjerner så holder det med ett lite strøk under øynene :) da kommer ikke rynkene så fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...