AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Hei: Jeg har opprinnelig mørkebrunt hår og blå øyner. Har også veldig lys hud. Har altid fått høre at jeg kler det mørke håret mitt, men av ulike grunner ønsket jeg ikke ha mørkt hår lenger. Dermed stripet jeg håret mitt, og har hatt det slik en stund, men er alikevl ikke helt fornøyd. Synest det ser for bleket og unaturlig ut(dessuten er det litt gulskjær i men det er ikke veldig gult). Det er også mange som har sagt at den hårfarge jeg har nå er for lys til meg, og jeg er egentlig enig med det selv også. Selv om jeg har lys hud og blå øyner, så er det noe med trekkene mine som ikke passer til Så lyst hår. Vet bare ikke hvordan jeg skal få en blond farge som ikke er fult så lys, men alikevel blond? Evt. kunne jeg likt å ha lysebrunt hår evt med litt lysere striper . Er det noen som kan anbefale en hårfarge el. til meg? Noen som kansje har hatt samme problemet som meg? Jeg foretrekker å farge håret hjemme, da det ikke er ofte jeg har råd til å gå til frisør. Takker for svar:) Anonym poster: 9591836d557a5de332f242cc7605ba13 Anonym poster: 3d97c2e70dc44f5eede7980479cf2f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå