Kevin Skrevet 14. februar 2004 #21 Del Skrevet 14. februar 2004 30 år og ikke hatt samleie? Først hadde jeg nok stusset, og lurt på HVORFOR? Men etterhvert hadde jeg nok tatt til fornuft og gitt blaffen i sexstatusen, og heller gått over til å nyte evt øyeblikk man skulle ha sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 14. februar 2004 #22 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg hadde nok blitt glad i deg, ikke erfaringen din. Og sett på det som en unik mulighet til å bygge opp noe sammen med deg. Uerfaren er du ikke, du virker som om du kjenner godt til kroppen din og vet hva du liker siden du får orgasme..........Ikke noe å bry seg så fryktelig med, kanskje bare positivt? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2004 #23 Del Skrevet 15. februar 2004 "Med HUN for det". Det heter HENNE! Det er også bedre å bruke "likevel" i stedet for "for det", hvis vi skal begynne å diskutere ordvalg. Tror forresten det ikke er noe å bekymre seg for hvis man finner noen men vil ha sex med, han vil nok ikke se ned på deg eller tenke annerledes om deg som person bare fordi du ikke har hatt en penis inni deg noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemiuex Skrevet 15. februar 2004 #24 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg er mann, og ville ikke reagert spesielt negativt på om du var jomfru som 30-åring (selv om jeg nok hadde stilt meg selv spørsmålet om du snakket sant). Det er fint med jenter og gutter som ikke ligger med folk i øst og vest, men samtidig synes jeg det blir feil å anstrenge seg så fryktelig etter "å finne den rette" at de aldri rekker å ha sex i ung alder. I blant kan det være like greit å hoppe i det. Sex er tross alt ikke farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Møyfrid Skrevet 16. februar 2004 #25 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg har nok ikke vært i så veldig mange situajsoner hvor jeg har hatt muligheten til sex. Da har jeg trukket meg. Jeg føler fortsatt et behov for trygghet, så jeg vil nok ikke gjøre det uten at jeg er forelsket i fyren, i et forhold eller noe i nærheten... Tror jeg hadde følt meg trygg, om enn litt flau, i en sånn situasjon. Om jeg snakker sant? Her kommer jo aspektet om mannen vil merke det? En ting er at han skjønner at jeg er uerfaren, men at jeg aldri har gjort det...? Er det noen 30 år gamle kvinner som lyver om at de er jomfru? Don't think so. Takk for alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannen Skrevet 16. februar 2004 #26 Del Skrevet 16. februar 2004 Som de fleste andre har sagt, så ville jeg nok ha stusset over at du var jomfru og spurt om hvorfor du ikke har hatt sex med noen tidligere. Men, det ville overhodet ikke ha hatt noen innvirkning på mitt syn på deg så lenge jeg likte deg som person. Og gleden av å få være den første tror jeg ingen menn har noe i mot Om en mann vil oppdage at han er den første er vel heller tvilsomt dersom du ikke velger å fortelle om det. Kommer vel an på hvordan du har onanert, brukt dildo osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #27 Del Skrevet 16. februar 2004 Uten å gå i detalj ser jeg at du har gjort mer eller mindre bevisste valg som har ført til at du hittil ikke har hatt samleie. Hvis en mann reagerer negativt på dette, vil jeg tro at det er et rimelig klart signal til deg om at han definitivt ikke er den rette for deg. Hvis det er slik du skriver, at du i dag er ganske trygg på din egen kropp og din egen seksualitet, ville jeg som Mann (stor m, liten ...) oppleve det som utrolig spennende å "utforske nytt landskap" sammen med deg når du var klar for det (i eller "i nærheten av" et forhold). Du må uansett ikke tenke at du på noe vis er "unormal"!! Din situasjon er litt uvanlig, men normalitetsbegrepet hører uansett ikke hjemme i denne sammenheng! Lykke til videre, du har mye å glede deg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå