Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tidssone
Skrevet

Hvordan ser en mannlig drømmeprofil ut?

(Vi snakker nettsjekkeprofil, ikke bilde i profil.)

Videoannonse
Annonse
Gjest KateW
Skrevet

For meg handler det om at "noe" treffer, på samme måte som når man treffer noen live. Det litt udefinerbare som gjør at dette må man finne ut av.

Noen pointers: Bosted, alder, forhold til barna sine, ærlighet, tydelighet på hva han er ute etter, representativt bilde, interesser og tegn som tyder på at han har humor som treffer meg.

Skrevet

Som Kate skriver er jo dette med bosted, alder o.l. viktig.

Ellers må jeg bare si at det ikke finnes noen drømmeprofil, tullete begrep. Skjønner ikke at folk legger så mye i hva en profil består av.

Det er en del av et verktøy for å kunne treffe potensielle partnere i virkeligheten.

Profilen kan være så perfekt den bare vil hehe, det er ikke alltid det stemmer like bra (som oftest ikke)når man kommer på date uansett.

Folk burde generelt fokusere mer på å date enn å vurdere profiler "opp og i mente".

Gjest Anna.S
Skrevet

Don't juge a book by it's cover (eller noe i den duren) er det noe som heter, og jeg har erfart at det stemmer ekstremt godt når det kommer til nettdating! Man kan skrive profiler for å få så mange svar at man sliter med å holde oversikten, men det betyr ikke at man er den rette for alle disse menneskene, bare at man har skrevet det rette for å tiltrekke dem til profilen.

Jeg bryr meg ikke så mye om hva som står på noens profil lenger og prøver å være så konkret som mulig på min egen. Dessuten er det bildene som gjør at de fleste kontakter meg uansett..

Noe som virker for godt til å være sant, er som regel det! Det lærte jeg av flingen jeg hadde i våres! Man blir kjent etter noen uker, før det kan man skrive og være akkuratt som man vil i mine øyne.. sannheten kommer etterhvert :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Det viktigste er at faktaene om han stemmer det jeg ser etter. Han må helst bo i samme by, være i den aldersgruppen jeg ser etter, dele politisk syn med meg, og han må ikke ha beskrevet drømmedama på en måte som gjør at jeg skjønner at det ikke er meg han ser etter. Om det er mye eller lite tekst spiller liten rolle, men jeg ser mye på hurtigfaktaene og foretrekker at de er fullstendig utfylt. Han må ha flere bilder av seg og helst av hele kroppen så jeg ser klesstilen hans og får et riktig bilde. Han må dele interessen om å like seg på fjellet og å gå på ski + at han må trene jevnlig. Han må ikke være religiøs.

Det spiller liten rolle hvordan teksten er formulert bare språket er voksent og uten for mange skrivefeil. Kan godt falle for en med fantasiløs tekst bare hurtigfaktaene er kompatible med det jeg ser etter.

Skrevet

Det viktigste er at faktaene om han stemmer det jeg ser etter. Han må helst bo i samme by, være i den aldersgruppen jeg ser etter, dele politisk syn med meg, og han må ikke ha beskrevet drømmedama på en måte som gjør at jeg skjønner at det ikke er meg han ser etter. Om det er mye eller lite tekst spiller liten rolle, men jeg ser mye på hurtigfaktaene og foretrekker at de er fullstendig utfylt. Han må ha flere bilder av seg og helst av hele kroppen så jeg ser klesstilen hans og får et riktig bilde. Han må dele interessen om å like seg på fjellet og å gå på ski + at han må trene jevnlig. Han må ikke være religiøs.

Det spiller liten rolle hvordan teksten er formulert bare språket er voksent og uten for mange skrivefeil. Kan godt falle for en med fantasiløs tekst bare hurtigfaktaene er kompatible med det jeg ser etter.

Ikke være religiøs? Hva slags religion(er) snakker du om?

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Ikke være religiøs? Hva slags religion(er) snakker du om?

Hva mener du med det?

Skrevet

Hva mener du med det?

Jeg kan se at du ønsker å reservere deg imot folk i kristne sekter eller andre aggressive religioner (for å si det sånn).

Men at folk tror mer eller mindre på Gud bør du faktisk bare se positivt på. Det gjør nemlig ingen skade.

Gjest _Blomsten_
Skrevet (endret)

Jeg kan se at du ønsker å reservere deg imot folk i kristne sekter eller andre aggressive religioner (for å si det sånn).

Men at folk tror mer eller mindre på Gud bør du faktisk bare se positivt på. Det gjør nemlig ingen skade.

Mulig det ikke gjør skade, men det betyr at personen ikke er den rette for meg.

Endret av _Blomsten_
  • Liker 2
Skrevet

Mulig det ikke gjør skade, men det betyr at personen ikke er den rette for meg.

Er du satanist?

Ellers ser jeg ikke relevansen. Da ser jeg bare at du henger deg opp i feil detaljer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...