Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg trenger hjelp fort, jeg har mørkt hår og jeg har tenkt til å ha en stripe i håret. Kun èn, men jeg er ikke sikker på hvilke farge som kommer til å passe hårfargen min.. Mange har foreslått rosa, men jeg er ikke så stor fan av ROSA, så.. noen andre forslag ? :)

Har ca. sånn hårfarge, bare bittelitt lysere - http://tv.popcrunch....-straight-hair/

Takk på forhånd :D

Anonym poster: c396d87aa7432fee235892479b2e8837

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvitt.

Så kan du late som om du en gang ble truffet av lynet og da du våknet opp hadde du fått en hvit stripe.

Skrevet

Hvitt.

Så kan du late som om du en gang ble truffet av lynet og da du våknet opp hadde du fått en hvit stripe.

morsom du

Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg må si det er veldig festelig hvor kritisk og akutt du får denne "problemstillingen" til å høres ut :P

Skrevet

Hva med karamell farge?

Gjest Minpin
Skrevet

Kommer litt an på hvor gammel du er, men hvis du er ung og i eksperimenteringsfasen tror jeg det kunne blitt kult med fargen KaDust linker til.

Skrevet

Ta den fargen du liker best!

Skrevet

Hvorfor kjøper du ikke en single clip in extention, så kan du prøve deg frem ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg trenger hjelp fort, jeg har mørkt hår og jeg har tenkt til å ha en stripe i håret. Kun èn, men jeg er ikke sikker på hvilke farge som kommer til å passe hårfargen min.. Mange har foreslått rosa, men jeg er ikke så stor fan av ROSA, så.. noen andre forslag ? :)

Har ca. sånn hårfarge, bare bittelitt lysere - http://tv.popcrunch....-straight-hair/

Takk på forhånd :D

Bleker du en stripe på mørkt hår, så kan du få den flotte kobberstripen. Rosa er for fjortiser

Anonym poster: 63f299207becedc7543999f85e174dda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...