What Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Jeg begynner å nærme meg 30, og jeg ser det dukker opp litt rynker her og der i ansiktet. Har veldig lys, tynn hud og trenger tips til gode kremer som kan stoppe denne rynkedannelsen Hva kan jeg med fordel kjøpe?
Wildy Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Vet ikke helt om dette faktisk er å anbefale, og litt på siden av det du spør om. Har nettopp vært fjorten dager i syden, og ett skrubbsår på ene kinnet. Kan også si at jeg nærmer meg førti, og har antydning til sinnarynke i pannen, furer fra nesen og ned mot munnen og litt smilerynker rundt øynene. Skrubbsåret reagerte dårlig på solen, og det ble bare verre og verre. Så jeg strente ned til det lokale farmaciaen, hvor ingen snakket engelsk ( og spansken min er seriøst dårlig...). Endte opp med en aloveragele, og tenkte "shit au", det kan i hvert fall ikke skade. Brukte den i ansiktet og beskyttet mot solen med en solhatt når jeg var ute. Skrubbsåret ble gulle bra etter ett par dager, og småkvisene forsvant. Huden kjentes veldig bra ut, så jeg fortsatte å smøre med gele morgen og kveld ut ferien. Kom hjem, og tok en skikkelig titt på meg selv. Er faktisk helt glatt mellom øyenbrynene, der sinnarynken var. Og furene mot munnen er så godt som borte! Smilerynkene vises litt, men også rundt øynene virker huden mye fastere og jevnere. Hadde noen porer på nesen som var store, men pinadø har de også blitt mindre! Så jeg tror jeg kommer til å bruke alovera om ikke hele tiden, så litt som kur når huden er gusten og trist.
What Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2012 Er jo verdt et forsøk på min hud og da kanskje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå